Prachtig, zeg. Ik wordt er helemaal hebberig van. Alsof ik nog niet genoeg heb.
Ik denk het eigenijk niet want qua getallen missen er nog wel cijfers, maar het kan zijn dat ze die gewoon hebben overgeslagen of dat ze niet meer in het assortiment zijn natuurlijk.
Ik ga vanavond gelijk een plaat maken uit mân nieuwe kleurboek maar ik heb een combinatie van keuzestress en faalangst hahaha
Wauw, heel mooi! Mijn potloden zouden vandaag binnenkomen maar er waren gewoon geen pakjes afgeleverd bij het pakketpunt ondanks een bevestiging. Morgen wel en dan weer verder kleuren.
Ja zo jammer!
Ahh dat is dan zoân teleurstelling idd! Ik moest heel even weg om mijn zoontje van school op te halen en toen heb ik mijn vriend vriendelijk DOCH HEEL DRINGEND gevraagd om thuis te blijven om het pakketje aan te nemen (m.a.w. anders heb je problemen met mij vriend).
Goed geregeld En, ben je er al uit wat je gaat kleuren?
Jammer zeg @pastelzwart en @OhMyGosh dat jullie ze nog niet binnen hebben, zeker als je er zo naar uitkijkt! Hopelijk morgen dan.
Ooh, die is zo mooi.
Heb je die ook gemaakt? Als ik 'm af heb ben ik heel benieuwd wat jij er van hebt gemaakt!
Dat boek heb ik niet. Wilde het ooit bestellen, maar was uitverkocht.
Ik heb toen Imagimorphia besteld.
Maar jouw afbeelding ben ik vaak tegengekomen. Is zo mooi.
Ben benieuwd wat je er van maakt.
Welk boek is het leukste @joveca
Imagimorphia of Mythomorphia?
Ze zijn beide in de aanbieding dus misschien dat ik ze ook allebei bestel haha
Edit: of Worlds Within Worlds of Geomorphia?
Echt heel mooi! Welk boek is dit?
Je vroeg het niet aan mij, dus wellicht onnodig ongevraagd advies maar ik vind het best persoonlijk. Waar houd je zelf van om te kleuren? Mij heeft het geholpen om op pinterest en YouTube wat platen te bekijken.
Ik moet echt op mijn handen gaan zitten om deze set niet te bestellen. Binnenkort ben ik jarig en die met 60 potloden staat op mijn verlanglijstje. Als ik ze niet krijg bestel ik ze nog dezelfde dag als cadeautje aan mezelf
Ga je geen spijt van krijgen! Ik moet zeggen dat die van bruynzeel echt niet slecht waren, maar deze maken kleuroverlopen gewoon net iets makkelijker en de kleuren zijn intenser. Kan nu voorzichtig zeggen dat het het geld wel waard is. En wat ook voordeel is, je moet gewoon veel minder hard drukken voor kleurafgifte dus dat werkt makelijker. Zit nu continu te kleuren haha
Daar is moeilijk antwoord op te geven. Ik vind ze allebei (4) heel mooi.
Ik heb een lichte voorkeur voor Imagimorphia.
En Worlds within Worlds vind ik geweldig.
Misschien eens wat afbeeldingen bekijken op internet of ze gewoon allemaal bestellen.
Edit: Zie nu dat @DelilahBard ongeveer hetzelfde antwoord geeft.
Maar zo doe ik het ook. Op youtube staan filmpjes waar er door de boeken wordt gebladerd. Heb je een idee wat er in staat.
Leuk dat de potloden zo goed bevallen.
Ik ben er ook nog steeds blij mee.
Wat mij trouwens ook wel een leuke challenge lijkt, is een kleurplaat maken met maar 6 verschillende potloden ofzo. Zwart plus 5 kleuren. Je wordt denk ik creatiever met overlappen en mengen en ben best benieuwd wat er uit zou komen
@DelilahBard ohhh sorry als het vervelend over kwam! Ik ben juist blij met alle adviezen. Ik weet dat @joveca de boeken heeft, vandaar. Ik heb net wat filmpjes bekeken en ik heb âFragile Worldâ en âWorlds Within Worldsâ besteld! Bedankt voor jullie adviezen
Dat klinkt echt goed, precies waarom ik ze graag wil hebben. Ik moet echt hard werken met de potloden die ik nu heb om mooie diepe kleuren te krijgen. Nu kijken of ik genoeg geduld heb haha.