Kleuren voor volwassenen

Dat boek heb ik niet. Wilde het ooit bestellen, maar was uitverkocht.
Ik heb toen Imagimorphia besteld.
Maar jouw afbeelding ben ik vaak tegengekomen. Is zo mooi.
Ben benieuwd wat je er van maakt.

1 like

Welk boek is het leukste @joveca
Imagimorphia of Mythomorphia? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ze zijn beide in de aanbieding dus misschien dat ik ze ook allebei bestel haha

Edit: of Worlds Within Worlds of Geomorphia?

Echt heel mooi! Welk boek is dit?

Je vroeg het niet aan mij, dus wellicht onnodig ongevraagd advies :sweat_smile: maar ik vind het best persoonlijk. Waar houd je zelf van om te kleuren? Mij heeft het geholpen om op pinterest en YouTube wat platen te bekijken.

1 like

Ik moet echt op mijn handen gaan zitten om deze set niet te bestellen. Binnenkort ben ik jarig en die met 60 potloden staat op mijn verlanglijstje. Als ik ze niet krijg bestel ik ze nog dezelfde dag als cadeautje aan mezelf :grin:

2 likes

Ga je geen spijt van krijgen! Ik moet zeggen dat die van bruynzeel echt niet slecht waren, maar deze maken kleuroverlopen gewoon net iets makkelijker en de kleuren zijn intenser. Kan nu voorzichtig zeggen dat het het geld wel waard is. En wat ook voordeel is, je moet gewoon veel minder hard drukken voor kleurafgifte dus dat werkt makelijker. Zit nu continu te kleuren haha

2 likes

Daar is moeilijk antwoord op te geven. Ik vind ze allebei (4) heel mooi.
Ik heb een lichte voorkeur voor Imagimorphia.
En Worlds within Worlds vind ik geweldig.
Misschien eens wat afbeeldingen bekijken op internet of ze gewoon allemaal bestellen.:wink::wink:

Edit: Zie nu dat @DelilahBard ongeveer hetzelfde antwoord geeft.
Maar zo doe ik het ook. Op youtube staan filmpjes waar er door de boeken wordt gebladerd. Heb je een idee wat er in staat.

2 likes

Leuk dat de potloden zo goed bevallen.
Ik ben er ook nog steeds blij mee.

1 like

Wat mij trouwens ook wel een leuke challenge lijkt, is een kleurplaat maken met maar 6 verschillende potloden ofzo. Zwart plus 5 kleuren. Je wordt denk ik creatiever met overlappen en mengen en ben best benieuwd wat er uit zou komen

3 likes

@DelilahBard ohhh sorry als het vervelend over kwam! Ik ben juist blij met alle adviezen. Ik weet dat @joveca de boeken heeft, vandaar. Ik heb net wat filmpjes bekeken en ik heb “Fragile World” en “Worlds Within Worlds” besteld! Bedankt voor jullie adviezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat klinkt echt goed, precies waarom ik ze graag wil hebben. Ik moet echt hard werken met de potloden die ik nu heb om mooie diepe kleuren te krijgen. Nu kijken of ik genoeg geduld heb haha.

1 like

Als je ze gaat kopen: kijk zeker even op de duitse amazon, stukken goedkoper dan nederlandse webshops

1 like

Bedankt voor de tip! Ik zag al dat er best veel prijsverschillen zijn, maar daar had ik nog niet gekeken.

Leuk!! Oh nee, ik voelde me juist een beetje bezwaard dat ik antwoordde terwijl je de vraag aan een ander stelde :wink:

1 like

Progress so far. Ik ga nu beginnen met de (denk ik) boomschors.

7 likes

Jullie allemaal mooie creaties en overlopen met kleurpotloden en ik met m’n dikke, uitlopende stiften :joy: Maar ik beleef er plezier aan, dat is het belangrijkste denk ik haha.

Hier mijn pre-valentijn creatie. Het hart is nog een beetje nat op de foto aan de bovenkant

15 likes

Hoera!!

Edit: wat een pigment komt ervanaf! Zin om ermee te gaan kleuren.

6 likes

Leuk juist is weer wat anders. En ik vind stiften ook tof. Lekker snel resultaat en felle kleuren!

1 like

Ik ben ook weer begonnen met de volgende. Heb alleen net niet de tinten groen die ik wil. Mijn basis setje van Faber Castell heb ik al zo lang dus ga even kijken voor wat aanvulling.

11 likes

Sommige kleurplaten zijn juist weer mooier met stiften, zoals die van jou. Dat vind ik juist zo leuk.

3 likes