Kleuren voor volwassenen

Is wel een goede tip voor mensen die ook een daglichtlamp willen hebben:

2 likes

Echt mooi al die kleurplaten! Ik heb ook zo’n boek voor volwassenen, maar ik heb er niet genoeg geduld voor denk ik. Ik ben na een kwart pagina die pagina zat en ga dan door naar de volgende, waardoor ik vervolgens baal van mezelf omdat ik niet gewoon iets netjes afmaak.
Ik wilde dat ik er iets meer geduld voor had, want het lijkt me een heel fijn gevoel om zoiets af te maken :smiley:

1 like


(Had hem vannacht ook even geplaatst maar heb nu foto met echt daglicht gemaakt)

4 likes

Laatste twee platen die ik gedaan heb!

6 likes

Ik heb thuis best wel veel van die stiften van de action, maar gebruik ze helemaal niet omdat ze op alcoholbasis zijn. Verder gebruik ik eigenlijk alleen kleurpotloden. Iemand die ze misschien voor een klein bedragje wilt overnemen? Kan als ik thuis ben eventueel een foto maken van welke ik allemaal heb.

Ik misschien wel :hugs:

Heb net bij de action een mandela kleurboek gekocht. Stiften hadden ze geen. Ik heb nog wel andere stiften gelukkig maar meer is beter

1 like

Ik ben nu een nachtje weg, maar zal morgen even een foto maken!

1 like

Is goed!! Thanks en veel plezier

1 like

Leuk topic, ik heb gisteren ook stiften gehaald bij de action en gisteren gelijk begonnen.

Volgende project:

3 likes


Ik dacht dat ik allemaal verschillende kleuren had, maar blijkbaar een box met groen- en roze tinten. Als je er iets mee kan @Lentex (of iemand anders) laat maar weten!

1 like

Nee sorry, ik wil er graag een met alle kleuren. Ga ik zelf van de week gewoon een keer naar de action. Thanks voor het kijken :kissing_heart:

1 like


Ik kan ook eindelijk wat delen! Moet nog wel wennen aan de stiften, ben potloden gewend.

4 likes

3 likes

Met de Twin Markers van de Action.

Deze heb ik vooral ingekleurd terwijl ik in de wachtrij stond voor tickets van een festival. :yum:

11 likes

Oh ik heb in Disney met een boek in mijn handen gestaan, nu zo’n spijt! Love Disney, maar deed er toen niks meer mee omdat ik rot stiften en potloden had.

Ik moet terug. Denk ik.

2 likes

Ik ben sinds 2(?) weken ook weer bezig en heb deze af. Ben nu met een nieuwe bezig alleen sommige stiften zijn een beetje gaan rafelen. Tips om de punt weer normaal/dun te krijgen?

5 likes

Ik zou dit echt weer moeten oppakken. Ik vond het altijd zo rustgevend

1 like

Mweh laatste dagen niet echt kunnen kleuren en dit weekend ook geen tijd. Stom! Wil graag verder.

1 like

Ben met deze een paar dagen bezig geweest en echt blij met het resultaat.

12 likes