Kleuren voor volwassenen

Ik wilde een keer een kleurplaat maken om te kijken of kleuren wat is als nieuwe thuishobby. En ik vond het wel leuk! @anon4388265 jij zegt dit volgens mij wel eens over borduren, dat je handen en je hoofd ermee bezig zijn? Dat vond ik hierbij ook, ik was fysiek iets aan het doen, en ik moest ook m’n hoofd erbij houden om binnen de lijntjes te blijven en kleuren te kiezen enzo. Dus een goede hobby om even ergens in op te gaan :slight_smile:

Omdat ik het alleen wilde proberen heb ik een losse plaat geprint, @tuula heeft deze ooit gepost. Hier te vinden: https://www.flowmagazine.nl/cards

Met potlood en stift om dat allebei te proberen, was allebei wel prima. Ik vond alleen grotere vakken niet zo leuk (vandaar de witte achtergrond haha)

9 likes

Weer een klaar! Heel anders dan mijn vorige met de herfstachtige krans. Heel toepasselijk met dit weer en valentijn haha.

14 likes

Jullie enthousiasme over die Polychromos potloden werkt wel aanstekelijk moet ik zeggen.
Hiervoor geldt ‘ik heb al kleurpotloden’ niet geloof ik he?
(ik zit te twijfelen of ik me laat influencen)

4 likes

Ik wil ze ook heeeeeel graag maar ik vind €200 voor potloden erg veel geld. Ik ga denk ik de kleinste set bestellen voor €20 om te kijken of ik het fijn vind werken

Het is te donker om een goede foto te kunnen maken, dus die plaats ik morgen ochtend. Heb hem net niet helemaal af gekregen helaas

1 like

Hee kijk nou wat ik tegenkom.

4 likes

Ik besloot vannacht ineens dat ik ook de polychromos wilde uitproberen. Heb een set van 24 potloden besteld. :grin::partying_face:

Ik vind het echt super tof om te doen, dat kleuren. Ik geniet er zo van! :slight_smile:

En dit is mijn tussenstand van vandaag:

23 likes

Ik heb nu heel lichtblauw, ga het denk ik steeds een extra laag geven tot ik tevreden ben. Want nu zie je nog steeds niks :upside_down_face:

9 likes

Mooi! Ik zie nu echt wel duidelijk dat het niet meer wit is hoor. Heb je dit met pastel of potlood gedaan? Het maakt de plaat wel gelijk af hé!? :grin:

2 likes

Dank je! Met potlood, pastel heb ik helaas niet. Misschien de volgende investering :grin:

1 like

Het wordt prachtig. Wat kleur jij mooi.

1 like

Lief, dank je wel!

Jij al een keuze kunnen maken wat je volgende gaat zijn?

Moeilijk kiezen. Ik denk dat het deze wordt.
Heb wel zin om veel kleine details te kleuren.

3 likes

Oh, deze is zo prachtig! Ik ben heel benieuwd wat je er van gaat maken!

1 like

Succes!

1 like

Even een uurtje kunnen kleuren tussen werk afspraken door :ok_hand:t2:

Bijna klaar met de boomschors. Dan de uiltjes zelf nog en een tak die ik vergeten ben… daarna moet ik echt een keuze gaan maken over de achtergrond.

10 likes

Moooooi!!

Ik heb een begin gemaakt.

21 likes

Verder met de volgende plaat.

10 likes

Ben benieuwd hoe je die gaat kleuren.
Een mooie plaat.

Dit is het eerste stukje. Ik wil misschien nog meer kleur richting de staart maar weet het nog niet.

18 likes

Zijn m’n polychromos binnen, lig ik met buikgriep op bed :pleading_face: Hopelijk ben ik snel weer fit genoeg om te gaan kleuren.