Kleuren voor volwassenen

Moeilijk kiezen. Ik denk dat het deze wordt.
Heb wel zin om veel kleine details te kleuren.

3 likes

Oh, deze is zo prachtig! Ik ben heel benieuwd wat je er van gaat maken!

1 like

Succes!

1 like

Even een uurtje kunnen kleuren tussen werk afspraken door :ok_hand:t2:

Bijna klaar met de boomschors. Dan de uiltjes zelf nog en een tak die ik vergeten ben… daarna moet ik echt een keuze gaan maken over de achtergrond.

10 likes

Moooooi!!

Ik heb een begin gemaakt.

21 likes

Verder met de volgende plaat.

10 likes

Ben benieuwd hoe je die gaat kleuren.
Een mooie plaat.

Dit is het eerste stukje. Ik wil misschien nog meer kleur richting de staart maar weet het nog niet.

18 likes

Zijn m’n polychromos binnen, lig ik met buikgriep op bed :pleading_face: Hopelijk ben ik snel weer fit genoeg om te gaan kleuren.

Ik heb er ook weer 2 af.

13 likes

Beterschap!

2 likes

@DelilahBard aaah dat is balen! Rustig aan doen en veel beterschap!

Vergeten te plaatsen, maar ik heb deze platen (af) gemaakt afgelopen week. Als het goed is komen mijn nieuwe kleurboeken vanavond binnen :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Wat naar voor je.
Beterschap.
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.

1 like

Prachtig.
Altijd leuk nieuwe kleurboeken.
En dan moet je kiezen waar je mee begint.

2 likes

Bedankt @Alleswaterwas, @DikkeKip en @joveca! :blush: En ja, zeker iets om naar uit te kijken. Dat helpt wel.

En wat een mooie platen zijn het geworden @DikkeKip! Ben heel benieuwd wat je volgende gaat worden.

2 likes

@joveca dank jullie wel :heart:
Merk dat ik steeds vaker los laat om elk vakje apart een kleur te “moeten” geven, waardoor ik er nu meer plezier aan beleef. Erg fijn!

Ik krijg Fragile World en Worlds Within Worlds binnen. Denk dat ik al wel een uur zoet ben met alle platen aandachtig te bekijken er er uiteindelijk een te kiezen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Elke plaat heeft zoveel details, dus dat word nog lastig kiezen denk ik

2 likes

Klaaaarrr, ben echt tevreden met deze. Nu weer keuzestress welke ik nu ga maken

Hieronder wat closeups

32 likes

Haha, ja het is echt een feestje om door die boeken heen te bladeren! Geniet er van, dan doe ik op afstand een beetje mee :wink:

2 likes

Wauw!! :heart_eyes: Echt ontzettend goed gelukt zeg. Ben je zelf tevreden?

1 like

Jaa heel tevreden, die witte stipjes maken het ook echt af vind ik en qua kleurkeuzes ook blij!

1 like