Beterschap!
@DelilahBard aaah dat is balen! Rustig aan doen en veel beterschap!
Vergeten te plaatsen, maar ik heb deze platen (af) gemaakt afgelopen week. Als het goed is komen mijn nieuwe kleurboeken vanavond binnen
Wat naar voor je.
Beterschap.
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
Prachtig.
Altijd leuk nieuwe kleurboeken.
En dan moet je kiezen waar je mee begint.
Bedankt @Alleswaterwas, @DikkeKip en @joveca! En ja, zeker iets om naar uit te kijken. Dat helpt wel.
En wat een mooie platen zijn het geworden @DikkeKip! Ben heel benieuwd wat je volgende gaat worden.
@joveca dank jullie wel
Merk dat ik steeds vaker los laat om elk vakje apart een kleur te “moeten” geven, waardoor ik er nu meer plezier aan beleef. Erg fijn!
Ik krijg Fragile World en Worlds Within Worlds binnen. Denk dat ik al wel een uur zoet ben met alle platen aandachtig te bekijken er er uiteindelijk een te kiezen
Elke plaat heeft zoveel details, dus dat word nog lastig kiezen denk ik
Klaaaarrr, ben echt tevreden met deze. Nu weer keuzestress welke ik nu ga maken
Hieronder wat closeups
Haha, ja het is echt een feestje om door die boeken heen te bladeren! Geniet er van, dan doe ik op afstand een beetje mee
Wauw!! Echt ontzettend goed gelukt zeg. Ben je zelf tevreden?
Jaa heel tevreden, die witte stipjes maken het ook echt af vind ik en qua kleurkeuzes ook blij!
Magisch! Gekleurd met je nieuwe potloden?
Super mooi geworden. Prachtige kleurencombinaties.
Leuk die closeups.
Ik ben zo benieuwd welke je kiest.
Dank je wel.
Jaaa! Echt heel erg blij mee. Die plaat met de vogel had ik ook al gemaakt met de nieuwe, maar nu ik er een beetje aan gewend ben worden ze steeds fijner omdat je dan weet wat je er mee kunt doen
Heb je die stipjes ook gewoon met kleurpotlood gemaakt?
Nee met een witte gelpen, anders krijg je het niet zo mooi dekkend. Heb ook even een gouden gelpen besteld voor zulke details
Dat leek me ook al lastig voor elkaar te krijgen met potlood. Slim bedacht! Misschien moet ik ook maar een paar gelpennen aanschaffen.
Beterschap!