Kleuren voor volwassenen

Prachtig!

1 like

Stand van de vis.

16 likes

Dank je wel! En die vis ziet er goed uit, haha. Tof dat kleurverloop zo. De staart gaat dan vast ook heel mooi worden!

Edit ipv dubbel post
@joveca heb jij al een tussenstand van je schildpad? Ik ben zo nieuwsgierig :grin:

1 like

Waaah m’n boeken zijn er! Ik vind de platen in Fragile World meer mijn ding, maar ik wil denk ik beginnen in Worlds Within Worlds. Morgen ga ik beginnen :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik wil ook echt graag nu weer kleuren door al die mooie kleurboeken :star_struck: dat blenden van kleuren lijkt me alleen soms lastig, zou dan niet weten waar ik moet beginnen met donker en waar licht, krijg ik errors van

Edit; sorry niet de bedoeling op jou te reageren :laughing:

Gewoon doen!
Het hoeft niet perfect toch? Dat zijn mijn gekleurde platen ook niet. Maar het geeft mij wel veel ontspanning en plezier.

Alhoewel… sommige platen in mijn nieuwe boeken geven mij nu al stress :joy: ZOVEEL DETAILS OHMYYGODDDD

1 like

@OhMyGosh, je vis wordt prachtig.
@DikkeKip, maak je niet druk. Het zijn maar kleurboeken, hoor. Gewoon een leuke plaat kiezen en beginnen.
@DrWrenKingston, gewoon proberen dat blenden.
@DelilahBard, ik ben al weer een stukje verder.

20 likes

:heart_eyes:

Kan even geen geel oranje en rood meer zien

12 likes

Gelukkig heb je nog andere kleuren.:wink::wink:
Het wordt wel weer heel mooi.
Kleur je niet in het boek zelf?

2 likes

Kan iemand mij goede potloden aanraden? Kleur normaal vaak met stiften, maar als ik zie hoe mooi jullie allemaal die kleuren in elkaar over laten lopen met potloden, wil ik dat toch weer eens gaan proberen :heart_eyes:

Ik snij de kleurplaten voorzichtig los uit het boek inderdaad… Vind het heeeel irritant dat de bladzijden omhoog komen en dat je niet goed aan de kant van de rug kunt kleuren. Dus ik heb de afgelopen platen uit het boek gesneden en dat bevalt eigenlijk wel goed

4 likes

De Faber Castells polychromos voor de complete set ben je rond de €200 kwijt. Dat kan ik momenteel voor mijzelf echt niet goed praten haha.
Ik gebruik deze set van Bruynzeel en vind die ook heel fijn:

1 like

Oh wauw, wat wordt hij mooi!! Door dat koraal kun je er ook lekker wat kleuren in kwijt. :grin:

En @MACdonalds ik snap helemaal dat je die kleuren nu zat bent ja. Haha. Doe je expres alles van een kleur achter elkaar? Want als je wisselt heb je dat gevoel misschien minder? Ik vind dat zelf wel lastig, want dan ben ik altijd bang dat ik niet meer weet welke kleuren ik heb gebruikt of hoe ik het precies gekleurd heb.

Haha ja ik schrijf soms ook kleurnummers op omdat ik de combinatie anders vergeet. Ik wilde bij deze eerst alles in die vuurkleuren doen omdat ik de verdeling goed wilde hebben. Zodat niet 1 kant veel meer vuur heeft dan de andere en als je andere kleuren hebt gebruikt zie je dat toch minder goed.
Was daarna al aan de draak begonnen. Ben nu aan het thuiswerken en moet me zo inhouden om niet verder te gaan

12 likes

Ik ben mezelf een beetje aan het verliezen in de details. Weet niet meer waar ik mee bezig ben en doe maar wat. Volgende keer even nadenken voor ik begin :sweat_smile:

8 likes

Ik heb mijn eerste plaat gemaakt! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Een makkelijke om mee te beginnen. De kleuren zijn wederom feller en mooier in het echt. Welk krijt gebruik jij voor de achtergrond @joveca? Dan hoop ik het iets minder streperig te krijgen voortaan

8 likes

Mooi geworden, je kleurplaat.
Ik gebruik de pastels op de foto. En nog wat losse. Schraap er met een mesje langs en veeg het uit met een make-up watje en de randjes eventueel met een wattenstaafje. Hoe dichter het schraapsel hoe donkerder de kleur.

5 likes

Die puntenslijper van FC gebruik ik ook. Is een fijne slijper.

1 like

Van welk merk zijn de pastels?