Van Talens.
Als je goed kijkt staat het in de rode rechthoek op de doos.
oh ja…bedankt!
@MACdonalds Wat wordt hij mooi!! Ik vind de kleur groen heel mooi contrastreren met de oranje tinten. Ben heel benieuwd naar de rest.
@Mario Wat bedoel je precies met die details? Ik vind hem echt heel gaaf worden zo!
@DikkeKip Leuk geworden zeg! Ik snap wat je bedoeld met de achtergrond inderdaad. Helpt het om het potlood iets schuiner te houden en minder hard te duwen? Bij de lichtblauwe lucht in de helm zie ik vrijwel geen strepen, maar dat komt misschien door de lichtere kleur?
Nou, ik heb m’n polychromos heel eventjes kunnen testen vandaag. Was begonnen aan een klein tekeningetje om te kijken hoe ze werken. Wat een hoop pigment zeg! En dat maakt het tegelijkertijd best lastig, want als je maar iets te hard drukt staat er een dikke streep die je niet meer weg geblend krijgt. Haha. Ik moet nog wel even wennen.
Ik merkte wel dat de potloden onderling wat verschillen. Zo is een van mn gele potloden heel zacht, en voelt de lichtgroen vrij droog. Hebben jullie dat ook?
Ah jammer he Vind hem wel echt mooi worden!
Ik heb niet het idee dat sommige potloden harder of zachter zijn. Wel heb ik tijdens het kleuren gehad dat het leek of er een hard stukje in de punt zat. Als ik dan het potlood een beetje draaide was het over.
Hij wordt echt mooi.
Ik heb vandaag niet gekleurd. Even andere bezigheden gehad.
Oh, dat heb ik met mn bruynzeel potloden wel eens, maar dan beschadig ik vaak wel het papier. Echt zonde. Hopelijk valt het bij mij mee met de polychromos.
Ben nu eerst verder aan het werken met mn bruynzeel potloden aan de plaat waar ik al aan bezig was. Heb ook een super goedkope daglichtlamp gescoord, waar ik heel blij mee ben. Was bang dat er nauwelijks licht vanaf zou komen, maar kan er uitstekend mee werken!
Donders zo’n kleurplaat over 2 bladzijden is me het werk wel… vond de achtergrond wederom echt lastig, ik denk dat ik ook maar eens pastelkrijt te proberen
Hieronder weer wat close-ups
Jeeeeetje wat vet!!!
Doe jij qua werk iets creatiefs?
Dankjeee Echt wel veeeeel werk, misschien vond ik 'm wel net zo gaaf zonder de achtergrond ingekleurd haha
Ik doe niets creatiefs qua werk, wel even kunstacademie gedaan maar kwam er toen achter dat ik het helemaal niet leuk vond om creatief te MOETEN zijn, dus ben er toen mee gestopt
Wow, heeeel erg mooi.
Ik vind de achtergrond ook goed gelukt.
Ik vind hem weer zó tof geworden! Zeker de achtergrond ook! Juist leuk dat je iets probeert dat we nog niet zo vaak hebben gezien.
En die closeups vind ik zo’n goed idee. Ga ik ook doen, als ik een plaat af heb.
Mooi wordt ie! Mag ik vragen waar je de daglichtlamp vandaan hebt? Lidl had er een maar die hebben ze nier meer…
Wauwwwww supermooi!
Yes, het is deze: `
Dank je!
Ik ben niet zo tevreden met de voortgang, ik vind de staart rommelig geworden. Wil hem wel afmaken. Volgende keer beter hoop ik!
Oh ik vind hem tot nu toe echt mooi hoor, niets rommelig!
Dank je! Ja ik had een ander plaatje in mijn hoofd, ik vind de overgangen niet overal even mooi gelukt. Nou ja, ik ga hier denk ik ook nog even mee oefenen.