Kleuren voor volwassenen

Wow, heeeel erg mooi.
Ik vind de achtergrond ook goed gelukt.

1 like

Ik vind hem weer zó tof geworden! Zeker de achtergrond ook! Juist leuk dat je iets probeert dat we nog niet zo vaak hebben gezien.
En die closeups vind ik zo’n goed idee. Ga ik ook doen, als ik een plaat af heb.

2 likes

Mooi wordt ie! Mag ik vragen waar je de daglichtlamp vandaan hebt? Lidl had er een maar die hebben ze nier meer…

1 like

Wauwwwww supermooi!

1 like

Yes, het is deze: `

1 like

Dank je!

1 like

Ik ben niet zo tevreden met de voortgang, ik vind de staart rommelig geworden. Wil hem wel afmaken. Volgende keer beter hoop ik!

8 likes

Oh ik vind hem tot nu toe echt mooi hoor, niets rommelig!

1 like

Dank je! Ja ik had een ander plaatje in mijn hoofd, ik vind de overgangen niet overal even mooi gelukt. Nou ja, ik ga hier denk ik ook nog even mee oefenen.

Ik vind hem ook echt hartstikke mooi. Zeker afmaken.
Mooie kleurencombinatie ook.

1 like

Dank @DikkeKip voor deze aanrader! Heb m gister gekocht en net een uurtje gekleurd. Lang niet zo mooi als dat van jullie allemaal natuurlijk maar dat maakt niet uit haha. Vind het leuk om die overgangen een beetje te proberen nu!

13 likes

Niet zo mooi? Minstens zo mooi, zo niet mooier.
Mooie kleuren en overgangen.

Woaaah wat prachtig! Echt heel erg mooi! Fijn dat de potloden zo goed bevallen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha ah dank je. Ja je bent altijd kritischer op jezelf dan op anderen. :joy:

Heel erg mooi! De rood/paarse klaproos is mijn favoriet :heart_eyes:

1 like

Heel mooi!

1 like

Ik ben ook geïnspireerd door dit topic en laatst twee kleurboeken aangeschaft. Dit is mijn tweede, vind dat blenden/overgangen maken wel lastig!

11 likes

Omdat ik het bruin/groen van de uiltjes even zat ben, ben ik maar een nieuwe begonnen in Imagimorphia. Even iets meer kleur :grin:

5 likes

Oh wauw! Dat je het lastig vindt is niet te zien aan het eindresultaat :wink: ziet er prachtig uit!

3 likes

Ik vind de boeken van Kerby Rosanes echt fantastisch, ontdekt na een tip van @joveca. Ik heb nu Fragile World en Imagimorphia. Beiden heel tof, net een beetje andere stijl. Ook Worlds Within Worlds heb ik hier vaak voorbij zien komen, ziet er ook fantastisch uit.

En ik heb ze zelf niet, maar ik vind de platen uit de boeken van Johanna Basford er ook altijd heel mooi uitzien.

Wat mij erg geholpen heeft met kiezen, is het bekijken van Flip-throughs op YouTube en ingekleurde platen op Pinterest.

Succes met kiezen, want er is zoveel leuks!

1 like