Kleuren voor volwassenen

Ik vind hem ook echt hartstikke mooi. Zeker afmaken.
Mooie kleurencombinatie ook.

1 like

Dank @DikkeKip voor deze aanrader! Heb m gister gekocht en net een uurtje gekleurd. Lang niet zo mooi als dat van jullie allemaal natuurlijk maar dat maakt niet uit haha. Vind het leuk om die overgangen een beetje te proberen nu!

13 likes

Niet zo mooi? Minstens zo mooi, zo niet mooier.
Mooie kleuren en overgangen.

Woaaah wat prachtig! Echt heel erg mooi! Fijn dat de potloden zo goed bevallen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha ah dank je. Ja je bent altijd kritischer op jezelf dan op anderen. :joy:

Heel erg mooi! De rood/paarse klaproos is mijn favoriet :heart_eyes:

1 like

Heel mooi!

1 like

Ik ben ook geïnspireerd door dit topic en laatst twee kleurboeken aangeschaft. Dit is mijn tweede, vind dat blenden/overgangen maken wel lastig!

11 likes

Omdat ik het bruin/groen van de uiltjes even zat ben, ben ik maar een nieuwe begonnen in Imagimorphia. Even iets meer kleur :grin:

5 likes

Oh wauw! Dat je het lastig vindt is niet te zien aan het eindresultaat :wink: ziet er prachtig uit!

3 likes

Ik vind de boeken van Kerby Rosanes echt fantastisch, ontdekt na een tip van @joveca. Ik heb nu Fragile World en Imagimorphia. Beiden heel tof, net een beetje andere stijl. Ook Worlds Within Worlds heb ik hier vaak voorbij zien komen, ziet er ook fantastisch uit.

En ik heb ze zelf niet, maar ik vind de platen uit de boeken van Johanna Basford er ook altijd heel mooi uitzien.

Wat mij erg geholpen heeft met kiezen, is het bekijken van Flip-throughs op YouTube en ingekleurde platen op Pinterest.

Succes met kiezen, want er is zoveel leuks!

1 like

Net als @DelilahBard ben ik weg van de boeken van Kerby Rosanes.
Hij heeft er al veel getekend.
Ik heb ook een paar boeken van Johanna Basford. Maar daar kleur ik eigenlijk nooit meer in sinds ik boeken van Kerby Rosanes heb.
Inderdaad is het een goed idee om eens op pinterest te kijken naar kleurplaten. Dan kun je zelf zien welke je aanspreken.
Succes met het zoeken.

Haha, al een hele tijd geleden dat ik deze gekleurd heb.

13 likes

Oeh, no pressure :sweat_smile: mooi geworden!

Jouw kleurplaten zijn elke keer zo mooi. Als ik naar die van mezelf kijk, zijn ze vooral ‘vlak’. Kan nog veel van jou leren qua kleurgebruik en het 3d effect :blush:

2 likes

Haha, goed om te horen! Nog wel iets om op te letten trouwens… Kirby Rosanes’ eerdere boeken hebben platen waarbij je zelf iets moet doodlen/tekenen, ipv alleen inkleuren. In Imagimorphia zit nog een enkele plaat daarmee, in Fragile World en Worlds Within Worlds niets geloof ik. Dan weet je dat, mocht het niet je ding zijn kun je daar nog rekening mee houden.

1 like

En nu bedtijd :yawning_face:

12 likes

Bijna af.
Ik heb gisteravond een lange tijd zitten kleuren.

34 likes

Wauw! Ik vind deze heel gezellig eruit zien! :joy: hele mooie lieve kleuren!

1 like

Wat supermooi allemaal weer!

Vis schiet al op maar ben gewoon niet zo blij met deze plaat. Had hem anders in mijn hoofd.

16 likes