Wowww magisch! Vind dit je mooiste plaat tot nu toe.
@OhMyGosh jammer dat je er zelf minder blij mee bent. Ik vind hem prachtig!
@Lala welkom! Wat een mooie plaat en mooi gekleurd!
Wowww magisch! Vind dit je mooiste plaat tot nu toe.
@OhMyGosh jammer dat je er zelf minder blij mee bent. Ik vind hem prachtig!
@Lala welkom! Wat een mooie plaat en mooi gekleurd!
Dank je.
Jammer dat het niet zo gaat als je wilde.
Ik vind het echt prachtig worden. Maar ik begrijp je wel. Dat heb ik ook wel eens gehad, dat ik enthousiast begon aan een plaat en er zelfs mee ben gestopt, omdat ik het echt niet meer leuk vond.
Maak toch ook niets uit. Kleuren moet ontspannend werken.
Dank je wel.
Edit. Oeps, ik mag niet twee keer hetzelfde antwoorden.
Wauw hele mooie kleuren!
Ik ga denk ik wel op zoek naar een nieuw kleurboek, wil even wat afwisseling tussen al die bloemen en planten.
Dat is toch uit een boek van Johanna Basford?
Wel heel mooi.
Ja klopt! My secret garden is dit heb voor mijn vriend onlangs het kleurboek Fantastische Bouwwerken gekocht omdat het kleuren hem ook leuk leek, maar gok dat ik er uiteindelijk zelf maar in ga kleuren haha. Ook wel een leuk boek trouwens met bijv het Kremlin en Ponte Vecchio.
Dank jullie wel!
Ja het is geen valse bescheidenheid of zo maar ik had er andere verwachtingen van. Volgende plaat beter
ik vind hem dus echt elke keer prachtig als ik hem zie!
Oké, toch maar weer verder met mn uiltjes. Die zijn inmiddels af. Heb heel lang zitten dubben wat ik met de lucht zou doen, maar ben er eindelijk uit. Heb een klein beginnetje gemaakt, dat lijkt wel aardig gelukt, maar alsnog erg bang dat ik het later ga verpesten. Edit: dit heb ik pas gedaan na het maken van onderstaande foto.
Foto incl weerkaatsing van lamplicht, maar laat wel de uiltjes aardig zien.
Ik vind hem ook erg mooi, maar herken je gevoel wel ja. Soms heb je iets in de hoofd, en krijg je het niet op die manier op papier. Balen is dat. Bij mij helpt het dan vaak wel om het een tijdje nadat ik het afgemaakt heb nog eens met een frisse blik te bekijken, dan ben je dat beeld dat je voor ogen had een beetje kwijt.
@Depeche Leuk geworden weer! Ziet er erg gezellig uit. Heb je al (een) kleurboek(en) op je verlanglijstje staan?
@DikkeKip Leuke plaat zeg! En een mooi begin zo. Love die kleur paars!
Heel mooi geworden!
Mijn vis is af, nu bedenken wat de volgende plaat wordt!
Edit: aah nog een stukje lucht vergeten…
Zo mooi al jullie creaties!
Ik ben maar weer met stift aan de slag gegaan dus geen hoogstandje, maar wel lekker ontspannend. Nog niet klaar uiteraard.
Hey wat grappig, deze plaat hebben we toen met een groep samen gekleurd! @MACdonalds
Vind het altijd tof met stift hoe dekkend je het krijgt. Ziet er mooi uit @anon37686689
@DelilahBard thanks!
Je uilen plaat is echt prachtig geworden!
Echt heeeel mooi!
Dank jullie wel @DikkeKip en @OhMyGosh!
Inmiddels heb ik de achtergrond ook af. Was zo bang dat ik het lelijk zou vinden, maar ben best trots op het eindresultaat Enkel potloden gebruikt.
Oh wow, supermooi geworden. Ook je achtergrond.
Ik weet nog steeds niet hoe ik de achtergrond zal doen.
Ik denk niet te veel kleuren, want die zitten al in het koraal. Ben er nog niet uit.
En hij is klaar.
Ik ben er wel weer ingetrapt. Ik wilde de achtergrond inkleuren met kleurpotloden. Zie linksonder. Maar dat lukt bij mij echt niet.
Toch maar met pastelkrijt gedaan.
In het echt is de bovenkant meer groenblauw dan op de foto.
Ja ben door dit topic wel een beetje verliefd geworden op Fragile World maar als iemand nog andere aanraders heeft hoor ik ze graag!!