Ja en nu durf ik niet meer verder. Nu moet ik weer nadenken over de kleuren en ben ik bang dat ik totaal mislukte keuzes ga maken.
Wow, ben ik even niet geweest en zie ik nu dat er alweer heel veel gekleurd is. Ik ga niet iedereen apart noemen. Maar wat zijn er weer prachtige platen gekleurd.
Ik trek me even een paar dagen terug. Ben een lang weekend in Limburg.
Wel m’n kleurspullen bij me, maar of het er van komt. Ik zie wel.
Veel kleurplezier.
Veel plezier daar!
Lees al een tijdje mee en helemaal geïnspireerd door jullie. Had al potloden de stabilo aquarel potloden en gister dit boek gekocht bij de kruidvat om te oefenen!
Jullie maken echt hele mooie platen!
Heel mooi! Welke potloden/overige materialen raad je aan? Ik krijg zelf nooit zo’n mooi resultaat.
Die heb ik laatst ook zien liggen, ik heb een andere variant. Leuke boeken!
Haha, dat heb ik dus altijd als ik aan een nieuw stukje begin ben je er inmiddels al uit?
Als je heel ver terug scrolt kom je veel tegen over potloden die iedereen gebruikt.
Ik gebruik de Polychromos kleurpotloden van Faber Castell en potloden van Prismacolor. Voor de achtergrond gebruik ik meestal pastelkrijt.
Wauw
Ik zag het later inderdaad! Maar alsnog bedankt voor je antwoord.
Ik gebruik nu zelf stiften, maar daar wordt het resultaat niet altijd even mooi van…
Ik vind deze echt fantastisch. Je gaat er vast wat moois van maken! Uit welk boek komt ie?
Nee uitstel gedrag
@Memento_mori deze komt uit colormorphia van Kerby Rosanes. Dankzij een tip van hier gevonden.
Hmmmjjaaaa niet heel tevreden over deze denk ik haha. Vind de kever heel tof geworden maar e achtergrond niet zo
Kwam er achter dat ik nog pastelkrijt van van gogh had liggen, dus dat heb ik maar eens geprobeerd @joveca
Thanks die ga ik opzoeken!
Hahah herkenbaar
Misschien helpt het om de kleuren die je gebruikt hebt op een los papiertje te swatchen, en dan wat nieuwe kleuren ernaast uit te proberen. Dan zie je voor je je plaat verpest, of de kleur erbij past.
Ik vind hem echt heel erg tof geworden, ook je achtergrond! Wat vind je zelf tegenvallen?
Vooral het oranje in de achtergrond: ik HOUD niet eens van oranje haha, en het past ook niet zo bij de kever vind ik. Het leidt teveel af doordat het oranje zo fel is. Baal wel want verder vind ik 'm echt tof geworden
Hier ook weer verder gekleurd! Kleur zelfs nog met potloden die ik heb bewaard van mijn basisschool hahaha
Ik vind het heel mooi geworden!
Edit: @Rozevarken prachtig! Die huid is ook echt goed gelukt.