Ik vind deze echt fantastisch. Je gaat er vast wat moois van maken! Uit welk boek komt ie?
Nee uitstel gedrag 
@Memento_mori deze komt uit colormorphia van Kerby Rosanes. Dankzij een tip van hier gevonden.
Hmmmjjaaaa niet heel tevreden over deze denk ik haha. Vind de kever heel tof geworden maar e achtergrond niet zo
Kwam er achter dat ik nog pastelkrijt van van gogh had liggen, dus dat heb ik maar eens geprobeerd @joveca
Thanks die ga ik opzoeken!
Hahah herkenbaar 
Misschien helpt het om de kleuren die je gebruikt hebt op een los papiertje te swatchen, en dan wat nieuwe kleuren ernaast uit te proberen. Dan zie je voor je je plaat verpest, of de kleur erbij past. 
Ik vind hem echt heel erg tof geworden, ook je achtergrond! Wat vind je zelf tegenvallen?
Vooral het oranje in de achtergrond: ik HOUD niet eens van oranje haha, en het past ook niet zo bij de kever vind ik. Het leidt teveel af doordat het oranje zo fel is. Baal wel want verder vind ik 'm echt tof geworden
Ik vind het heel mooi geworden!
Edit: @Rozevarken prachtig! Die huid is ook echt goed gelukt.
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.
Ik vind hem juist heel mooi geworden. En het contrast met de kever vind ik juist goed. Maar ik houd wel van oranje. 

Heb je de achtergrond met de pastels gekleurd of met een watje uitgewreven?
@Rozevarken wow, wat mooi. Hoe krijg je het zo mooi egaal?
Schraapsel van de krijt met wattenstaafjes uitgevaagd zeg maar, grote stukken met keukenpapier gedaan
Als je het te fel vindt kun je beginnen met heel weinig schraapsel en dat met een make-up watje door een ronddraaiende beweging vervagen. Of zoals al genoemd eerst uitproberen op een wit papiertje.
Maar nogmaals, ik vind het juist wel een mooi contrast.
Jaa inderdaad moet eerst even wat meer oefenen ipv gelijk voor het echie op een kleurplaat haha
Nu alweer verder met de volgende
Ik heb ook weer eens gekleurd vandaag! Ga nu toch maar fragile world bestellen want ben nu écht klaar met blaadjes en bloemetjes 
Ben op de helft van m’n Pokémon boek maar had daar even genoeg van haha. Nickelodeon voor de afwisseling, lekker simpel.
Gaaf! Is dit uit het boek worlds within worlds?
Ik ben niet @OhMyGosh maar haar plaat komt inderdaad uit dat boek! Ik heb het boek ook en herken de plaat 
Edit: @Ficus wat mooi! Er is een schilder op nummer topic, maar die is geloof ik niet meer actief. Ik denk dat iedereen het leuk vindt als je hier updates blijft plaatsen!
@syntagma coooool! Waar vindt jij van die leuke kleurboeken?