En @DikkeKip mijn boek heet Magical Worlds, volgens mij is het de light versie van Worlds Within Worlds! Omdat er ook maar op 1 pagina de afbeelding staat denk ik. Wel dezelfde afbeeldingen volgens mij!
Nu een combinatie van Bruynzeel en de polychromos, met pastelkrijt. Maar ik kon maar 2 dingen kiezen.
Kwam deze tegen op amazon! Hij heet Nickelodeon The Splat. Ik hou meer van dit soort cartoon kleurboeken dus ik vind ze vooral door veel scrollen tussen de “echte” kleurboeken voor volwassenen zoals hier veel gepost worden haha
Ohhh heb je dan op elke bladzijde een andere plaat? Dat wist ik niet!
Dit is uit worlds within worlds:
Vandaag ook eens een stukje gedaan, uit een boekje van de Action van jaren geleden. Niks kleurovergangen, binnen de lijntjes is mijn eerste doel 
Ja ik heb maar op 1 bladzijde een plaat en op de linkerpagina een quote met wat tekeningetjes eromheen.
Edit: ik heb nu alleen die linkerpagina in mijn boek staan.
Voor nu even klaar:
In mijn hoofd wil ik denk ik de witte achtergrond helemaal zwart maken, maar daar ga ik even nog niet aan beginnen
Wat closeups in de spoiler
Wauw!
Dank je wel! Droomreis van Maria Trolle. Heb ook nog een ander boek van haar, Flora & Fauna
Wauw die plaat is prachtig! Waar is hij van? Of heb je hem zelf getekend
Wauw, wat een mooie dingen hier weer jongens!!
Dit is mijn tussenstand. Deze week iets minder tijd voor kleuren gehad, omdat ik het skaten weer heb opgepakt.
Heel mooi! (ongevraagd advies voor jou of voor anderen hier maar ik vind voor grote vlakken zwart de brush pen van Pentel heel fijn, daar krijg je geen strepen van en het is goed dekkend en diep zwart)

Ahh zo jammer! Vind portretten echt leuk om te kleuren, dus hoopte stiekem op een boek haha
Precies. Ogen dicht en gaan 
Ik vind hem echt heel tof worden!
Is het trouwens een ding dat er in de tekeningen van Kerby Rosanes kleine sleuteltjes verstopt zitten?
Ik raak helemaal geïnspireerd door dit topic
. Binnenkort maar eens een bestelling plaatsen voor nieuw materiaal.
Ja, volgens mij verstopt hij inderdaad dingen in zijn kleurplaten. Weet niet welk boek je hebt, maar in sommige staat achterin waar je welke items kunt vinden