Kleuren voor volwassenen

Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.
Ik vind hem juist heel mooi geworden. En het contrast met de kever vind ik juist goed. Maar ik houd wel van oranje. :sweat_smile::sweat_smile:
Heb je de achtergrond met de pastels gekleurd of met een watje uitgewreven?

@Rozevarken wow, wat mooi. Hoe krijg je het zo mooi egaal?

2 likes

Dankjewel! Bedoel je de huid? Die heb ik met de zijkant van het potlood heel zacht in gekleurd. Dus niet met de punt, maar potlood horizontaal houden.

1 like

Haha, nog niet heel veel verder gekomen.

2 likes

Schraapsel van de krijt met wattenstaafjes uitgevaagd zeg maar, grote stukken met keukenpapier gedaan

Als je het te fel vindt kun je beginnen met heel weinig schraapsel en dat met een make-up watje door een ronddraaiende beweging vervagen. Of zoals al genoemd eerst uitproberen op een wit papiertje.
Maar nogmaals, ik vind het juist wel een mooi contrast.

Ik heb een updatefoto vandaag!

14 likes

Jaa inderdaad moet eerst even wat meer oefenen ipv gelijk voor het echie op een kleurplaat haha

Nu alweer verder met de volgende

19 likes

Ik ben weer aan een nieuwe plaat begonnen :slightly_smiling_face:

7 likes

Ik heb ook weer eens gekleurd vandaag! Ga nu toch maar fragile world bestellen want ben nu écht klaar met blaadjes en bloemetjes :sweat_smile:

14 likes

Ben op de helft van m’n Pokémon boek maar had daar even genoeg van haha. Nickelodeon voor de afwisseling, lekker simpel.

21 likes

Gaaf! Is dit uit het boek worlds within worlds?

1 like

Ik ben niet @OhMyGosh maar haar plaat komt inderdaad uit dat boek! Ik heb het boek ook en herken de plaat :grinning_face_with_smiling_eyes:

Edit: @Ficus wat mooi! Er is een schilder op nummer topic, maar die is geloof ik niet meer actief. Ik denk dat iedereen het leuk vindt als je hier updates blijft plaatsen!

@syntagma coooool! Waar vindt jij van die leuke kleurboeken?

2 likes

Letterlijk de hele dag gekleurd :sweat_smile: m’n vriend zat aan de eettafel te gamen en ik te kleuren dus ik vond het een perfecte zondag haha

36 likes

En @DikkeKip mijn boek heet Magical Worlds, volgens mij is het de light versie van Worlds Within Worlds! Omdat er ook maar op 1 pagina de afbeelding staat denk ik. Wel dezelfde afbeeldingen volgens mij!

2 likes

Nu een combinatie van Bruynzeel en de polychromos, met pastelkrijt. Maar ik kon maar 2 dingen kiezen.

1 like

Kwam deze tegen op amazon! Hij heet Nickelodeon The Splat. Ik hou meer van dit soort cartoon kleurboeken dus ik vind ze vooral door veel scrollen tussen de “echte” kleurboeken voor volwassenen zoals hier veel gepost worden haha

2 likes

Ohhh heb je dan op elke bladzijde een andere plaat? Dat wist ik niet!

Dit is uit worlds within worlds:

2 likes

Vandaag ook eens een stukje gedaan, uit een boekje van de Action van jaren geleden. Niks kleurovergangen, binnen de lijntjes is mijn eerste doel :grimacing:

20 likes

Ja ik heb maar op 1 bladzijde een plaat en op de linkerpagina een quote met wat tekeningetjes eromheen.

Edit: ik heb nu alleen die linkerpagina in mijn boek staan.

Handig kleuren zo :sweat_smile:

20 likes