Kleuren voor volwassenen

Leuk topic, ik heb gisteren ook stiften gehaald bij de action en gisteren gelijk begonnen.

Volgende project:

Ik dacht dat ik allemaal verschillende kleuren had, maar blijkbaar een box met groen- en roze tinten. Als je er iets mee kan @Lentex (of iemand anders) laat maar weten!

Nee sorry, ik wil er graag een met alle kleuren. Ga ik zelf van de week gewoon een keer naar de action. Thanks voor het kijken :kissing_heart:

Ik kan ook eindelijk wat delen! Moet nog wel wennen aan de stiften, ben potloden gewend.

Nog mee bezig maar is zo ontspannend dit

Met de Twin Markers van de Action.

Deze heb ik vooral ingekleurd terwijl ik in de wachtrij stond voor tickets van een festival. :yum:

Oh ik heb in Disney met een boek in mijn handen gestaan, nu zo’n spijt! Love Disney, maar deed er toen niks meer mee omdat ik rot stiften en potloden had.

Ik moet terug. Denk ik.

Superleuk gekleurd!!

Ik ben sinds 2(?) weken ook weer bezig en heb deze af. Ben nu met een nieuwe bezig alleen sommige stiften zijn een beetje gaan rafelen. Tips om de punt weer normaal/dun te krijgen?

Ik zou dit echt weer moeten oppakken. Ik vond het altijd zo rustgevend

Mweh laatste dagen niet echt kunnen kleuren en dit weekend ook geen tijd. Stom! Wil graag verder.

Ben met deze een paar dagen bezig geweest en echt blij met het resultaat.

Hier in de kringloop zag ik heel veel kleurboeken voor volwassenen liggen, ongebruikt! Miss een tip voor sommige om daar ook eens te kijken.

Supermooi!

Dankjewel!

ik knip meestal die “haartjes” er af, maar als dat niet werkt is de stift gewoon versleten misschien :frown:

Ik ga het proberen. De stift is niet oud maar het zijn (nep) brush pens waardoor ik ze denk gewoon te hard heb ingedrukt in de hoop brush letters te kunnen maken

Dit zijn er nog enkele recente.

Omdat ik niet weet hoe groot het gaat zijn, met deze foto’s.

Dit was mijn eerste keer met ecoline. Leuk maar teveel gedoe.

Deze is nog leuker geworden dan ik dacht.

Kleurkeuze was iets minder.

Een favoriet.

:upside_down_face:

Kleuren is echt zo rustgevend. Maar figuren tekenen vind ik ook heel leuk (à la zentangle).