Kleuren voor volwassenen

Voor nu even klaar:

In mijn hoofd wil ik denk ik de witte achtergrond helemaal zwart maken, maar daar ga ik even nog niet aan beginnen

Wat closeups in de spoiler

Samenvatting

44 likes

Wauw!

1 like

Dank je wel! Droomreis van Maria Trolle. Heb ook nog een ander boek van haar, Flora & Fauna

1 like

Wauw die plaat is prachtig! Waar is hij van? Of heb je hem zelf getekend

1 like

Wauw, wat een mooie dingen hier weer jongens!!

Dit is mijn tussenstand. Deze week iets minder tijd voor kleuren gehad, omdat ik het skaten weer heb opgepakt.

6 likes

Heel mooi! (ongevraagd advies voor jou of voor anderen hier maar ik vind voor grote vlakken zwart de brush pen van Pentel heel fijn, daar krijg je geen strepen van en het is goed dekkend en diep zwart)
image

4 likes

Dankjewel! Vond een mapje op een oude laptop met allemaal gedownloade kleurplaten en heb die maar eens uitgeprint. Heb helaas geen idee waar ie vandaan komt :frowning:. Heb net ook gezocht naar een boek met zulke platen, maar tevergeefs…

1 like

Oh ja goeie! Morgen maar even proberen.

@Maestoso Zal je laten weten als ik iets heb gevonden haha

1 like

Ahh zo jammer! Vind portretten echt leuk om te kleuren, dus hoopte stiekem op een boek haha

Ik ben maar gewoon begonnen.

16 likes

Precies. Ogen dicht en gaan :laughing:
Ik vind hem echt heel tof worden!

1 like

Is het trouwens een ding dat er in de tekeningen van Kerby Rosanes kleine sleuteltjes verstopt zitten?

11 likes

Ik raak helemaal geïnspireerd door dit topic :star_struck:. Binnenkort maar eens een bestelling plaatsen voor nieuw materiaal.

3 likes

Ja, volgens mij verstopt hij inderdaad dingen in zijn kleurplaten. Weet niet welk boek je hebt, maar in sommige staat achterin waar je welke items kunt vinden :slight_smile:

1 like

Een klein beetje gevorderd. Ik ben met zoveel andere dingen bezig dat kleuren op een laag pitje staat.
Maar dat komt wel weer. Door het slechte licht geen mooie foto.

6 likes

Wel weer een hele toffe plaat dit! Mooi hoor :grin:

Hier ook een update.

19 likes

Hij wordt echt steeds toffer (raar woord, haha) :heart_eyes:

1 like

Prachtig wordt hij.

1 like