Kleuren voor volwassenen

Ik vind dit zo’n lief tutorialtje.

7 likes

Ik moet deze ook nog gaan maken van m’n zoontje (die is dinogek) dus over een tijdje kunnen we onze versies naast elkaar leggen :grin:

1 like

Wat mooi @Mario!

Ik ben ook weer wat verder.

11 likes

Gebruiken jullie weleens aquarelpotloden? Heb die maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet, gebruik ze gewoon als potlood.

Heb ik wel, maar durf het ook niet op normaal papier te gebruiken in verband met krom trekken. Eindstand: ik gebruik ze nooit…

Tot nu toe tevreden met deze, straks de vacht dus dat is wel een spannende haha

21 likes

Wauw heel mooi, aan deze durf ik niet te beginnen. Ben ook heel benieuwd wat je van de dinoplaat maakt. Heel leuk om te zien hoe dezelfde plaat er totaal anders uit kan zien.

@OhMyGosh die van jou wordt ook super mooi. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als je hem af hebt.

2 likes

Oh heel gaaf! Is deze uit worlds within worlds?

Dankje :smiley: Ik heb 'm uit Colourmorphia maar aangezien dat een compilatie van zijn ‘beste platen’ is, kan het heel goed zijn dat hij oorspronkelijk uit worlds within worlds komt.

@Mario Gewoon beginnen, ik vond 'm echt heel leuk om te maken!

Vandaag kreeg ik ook Fragile World binnen, maar ik denk dat ik die retour ga sturen… Het zijn me iets te veel natuurgetrouwe tekeningen van dieren en ik vind het leuker om niet natuurgetrouw te kleuren. Welke is een aanrader van Kirby als je meer van de surrealistische tekeningen houdt? Worlds within worlds?

Het heeft me zelfs geïnspireerd:

8 likes

Ik heb magical worlds en dat is volgens mij de light-versie van Worlds within worlds. Dat zijn wel echt fantasietekeningen.

1 like

Voel me net zo’n blij kind dat z’n tekening trots aan z’n moeder laat zien, maar: klaaaaaaarrrr

39 likes

Ik gebruik wel eens aquarelpotloden en heb er speciaal papier voor. Kromtrekken valt mee. Op canvas vond ik het ook leuk om te doen.

13 likes

ik doe normaal nooit de achtergrond, maar door jullie wil ik het toch gaan proberen.

18 likes

Deze vind ik echt zó vet :heart_eyes: echt goed gelukt zeg!

Ben je er al uit hoe die eruit moet zien?

Ik ben ook niet zo enthousiast over Fragile World. Had er meer van verwacht.
Ik vind Worlds within Worlds veel mooier.

Heel erg mooi geworden.

Ik denk dat ik van lichtblauw maar donkerblauw ga oid

2 likes

Dankjewel @DelilahBard en @joveca !

Ik heb nu Imagimorphia besteld en ga Fragile World retourneren, de platen uit Imagimorphia spraken me veel meer aan gelukkig

3 likes

Heeel erg mooi geworden!

1 like