En deze ook echt mooi!
Work in progress. Laatste tijd vooral m’n stiften gepakt, nu weer eens potloden. Heb een stuk of 4 goede polychromos potloden, verder een super goedkope set (lees: slecht) die ik gebruik en dat irriteert me nu heel erg haha. Echt verwend geraakt door die polychromos.
Wat een leuk boek!
Vandaag dit krijt binnen gekregen. Ik ga er morgen mee oefenen en dan zal ik een update plaatsen van de plaat waar ik mee bezig ben
Wat is iedereen veel aan het kleuren! En wat maken jullie allemaal (weer) mooie platen!
Dat is echt fijn spul, veel plezier ermee!
Ik heb mijn plaat af en heb de achtergrond ook weer met die pastelkrijtjes gedaan.
Wauw, goed gelukt zeg!
Dit is mijn tussenstand. Ik ga wat traag, maar ben druk geweest met vanalles behalve kleuren. Nu aan de takjes en dennenappels beginnen. Uiteindelijk wil ik hier een bokeh achtergrond gaan proberen.
@DikkeKip wat veel kleuren pastelkrijt. Ik ben jaloers.
@OhMyGosh Hij is prachtig geworden.
@DelilahBard wat wordt je plaat mooi.
@360 en @AshKetchum wat een leuke boeken hebben jullie.
Ik kleur nog steeds weinig de laatste tijd. Heb zoveel andere dingen die ik doe. Morgen ga ik weer eens een tijdje kleuren.
Veel plezier met kleuren voor iedereen.
De set die ik gekocht heb is €12,40 op bol. Tipje!
Hoe werken jullie het liefst met krijt? @OhMyGosh @joveca
Hij is prachtig OhMyGosh!!
Ik schraap voorzichtig met een mesje langs de zijkant van het krijt.
Dat schraapsel wrijf ik uit met een make-up watje of bij kleinere stukjes en randjes met een wattenstaafje.
Wel even uitproberen op een wit papiertje hoeveel je nodig hebt.
Edit @DikkeKip die set ga ik ook maar eens bestellen.
Jaa ik wil morgen sowieso oefenen op wat lege papiertjes. Bedankt voor de tips!
Deze week niet veel aan kleuren toe gekomen, maar ik ben met deze plaat bezig
Het kleur verloop gaat steeds beter
Deze kleurplaat is af. Ik vind het vooral heel leuk om kleuren over elkaar heen te doen. Echt veel diepte creëren lukt nog niet.
Nu begonnen met deze
Ik vind je platen al heel mooi worden.
Als je meer diepte wilt zou je kunnen proberen met meer kleurverschil te werken. Als je iets donkerder maakt krijg je meer reliëf. Rechts bij het hout is het je al goed gelukt.
Bij het schortje kun je bv. het bovenste deel iets donkerder grijs maken en dat langzaam laten uitlopen in het lichtere grijs.
Als je er dan boven ook nog een paar donkere streepjes inzet lijken het een soort plooien.
Ik weet helemaal niet of je op mijn ongevraagde mening zit te wachten. Anders verwijder ik het wel.