Tof! Ik vind het een fantastisch boek, al begreep ik van anderen hier dat het juist niet hun ding is. Hopelijk ga je er net zoveel plezier van hebben als ik!
Vanavond ongeveer 3 uur bezig geweest met kleuren. Dit is de voortgang
Tof! Ik vind het een fantastisch boek, al begreep ik van anderen hier dat het juist niet hun ding is. Hopelijk ga je er net zoveel plezier van hebben als ik!
Vanavond ongeveer 3 uur bezig geweest met kleuren. Dit is de voortgang
Ik heb het idee dat ik dit echt nooit ga kunnen haha. Heb wel even een sjabloon met cirkels besteld want als ik nu rondjes wil tekenen dan worden het meer misvormde eieren en lijkt het sowieso nergens op
Aww, oefening baart kunst? Ik vind geduld echt het sleutelwoord hier als ik te snel wil wordt het lelijker. Heel heel voorzichtig de kleur opbouwen en heel zacht op je potlood drukken!
En die cirkels. Ja ik heb ook zo’n ding, maar niet gebruikt. In foto’s zie je ook dat ze niet altijd perfect rond zijn, dus dat houd ik mezelf maar voor. Ik corrigeer de cirkel wel terwijl ik de achtergrond eromheen in kleur, als ik niet tevreden ben.
@DelilahBard echt heeeel cool zeg met die achtergrond zo!
Oh ik geef jullie de schuld van mijn laatste aankoop. Het Colourmorphia boek.
@Shaaar leuk dat je door ons geïnspireerd wordt. Welke potloden heb je gekocht?
@360 geef ons maar de schuld hoor, . Wel een mooi boek.
Ik ben ondertussen weer aan een nieuwe plaat begonnen. Toch weer in Fragile World.
Hé ik ben bezig met precies dezelfde tekening. Kan de naam van de set niet vinden, maar het is de rode verpakking van Faber Castell
Wat supermooi allemaal weer! Ik heb een paar dagen weinig tijd om te kleuren.
Dank je wel! Jouw plaat wordt ook mooi zeg! Colormorphia is toch een collectie van zijn een aantal favoriete platen van hem? Daar staat vast een hoop moois in.
En @joveca deze is ook tof zeg! Goed begin zo! De vacht van de aap lijkt me wel een flinke uitdaging.
En een update hier. Ik denk dat ik nu ongeveer op de helft van de rechter pagina ben nog even volhouden.
Ik liet wel, heel onhandig, een donkergroen potlood vallen met de punt naar beneden. Nu staat er een groene stip in een van de lichte cirkels. Heb hem een klein beetje weg kunnen gummen. Hopelijk valt het niet meer op als de plaat af is.
Haha, ik natuurlijk meteen de groene stip zoeken, maar kan hem echt nergens vinden.
Wat vinden jullie fijne viltstiften? Of moet ik markers zeggen.
Ik vind die cheape alcoholmarkers van de action fijn. Maar ik kleur dan ook het liefst dit soort platen:
Haha, als je inzoomt kun je hem wel zien
Hij staat in de grote cirkel direct rechts naast zn koppie, vlak boven zijn snavel naast de veertjes die daarboven zitten.
Ben je opzoek naar alcohol markers of stiften op waterbasis?
Wbt alcohol markers heb ik alleen die van de action geprobeerd. Het werkt leuk, maar vind de chisel tip niet fijn. Hierdoor gaat het blenden ook een stuk lastiger dan wanneer je een brush tip hebt. Geen idee of action die inmiddels verkoopt.
In reviews online zie ik ook nog wel eens de ohuhu markers voorbij komen. Die hebben ze nu ook met brush tips. Schijnbaar een goedkoop alternatief voor de copic markers.
Op waterbasis heb ik de crayola supertips 100 stuks. Heb je lekker veel kleuren. Werken prima. De tombow brush pens werken ook fijn door de brush punt, kun je net wat preciezer mee werken. Mooie kleuren, wel prijzig. Hier heb je volgens mij ook zat goedkopere alternatieven van.
Edit: even 73629 typefouten gecorrigeerd
Natuurlijk mag je meedoen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, heet het toch.
Is weer eens wat anders kleuren op nummer. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ziet er wel mooi uit.
Ha wat leuk! Ik heb hier al wel wat kleur-op-nummer-achtige dingen voorbij zien komen. Leuk juist om eens te zien waar anderen mee bezig zijn. Wat gaat dit worden? Ik heb ooit het stickers plakken op nummer geprobeerd. Vond ik best therapeutisch Dat boek had ik bij boekenvoordeel gekocht.
Ik vind de stiften van Stabilo fijn! Die heb je in verschillende diktes en echt in heel veel verschillende kleuren. Niet echt heel duur al zijn ze ook niet super goedkoop. ze geven wel mooi kleur af. Liggen ook fijn in de hand. En anders is Bruynzeel ook een goed optie.
Niet zo spannend! Juist heel mooi. Prachtig die vissen die op deze manier opvallen tegen die rustige achtergrond.
Ik vind hem prachtig geworden!!