Kleuren voor volwassenen

En weer een af.

31 likes

Heb je dit nou heel snel in een dagje gekleurd? Of had je al een deel gedaan? :scream: Anders ben je wel super snel. Ziet er goed uit in ieder geval!

@joveca Mooi geworden zeg! Prachtig ook dat zonsondergang-effect op de achtergrond :heart_eyes:

1 like

Haha nee heb vandaag die vorige kleurplaat pas op de foto gezet omdat het anders te donker was. En ik ben gisteren eind van de middag begonnen met de dino, dus zoooo snel ben ik niet

1 like

Wauw, heel gaaf :star_struck:

1 like

Deze set is onderweg en waarschijnlijk komen ze hem morgen bezorgen. De helft als cadeau gekregen van mijn moeder voor mijn verjaardag morgen.

Zoooo veel zin om ze te gaan gebruiken. :smile: Dan zal ik ook wat dingen gaan delen. Van mijn oude kleurpotloden werd ik echt ongelukkig.

15 likes

Wauw, wat een heerlijk kado! Daar ga je vast enorm veel plezier van hebben.

In welk kleurboek wil/ga je aan de slag?

1 like

Dat denk ik ook! Ik denk dat ik in Mythomorphia ga beginnen. Die heb ik al een tijdje liggen, maar ik heb er nog niets in gekleurd. Hopelijk lukt het me een beetje om net zo mooi diepte aan te brengen als jij, @MACdonalds en @joveca kunnen.

3 likes

Tof! Tuurlijk moet dat lukken! Ik moest zelf best een beetje wennen aan de polychromos potloden, dus geef jezelf even de tijd. En als je tips nodig hebt roep je maar, er zijn hier genoeg mensen die die graag met je delen!

1 like

Dat is lief, dat zal ik zeker doen! Misschien dat ik eerst een losse kleurplaat print om wat te oefenen en te wennen aan de potloden.

1 like

Prachtig. Daar ga je geen spijt van krijgen.
Succes met het kleuren ermee.

1 like

Ik heb echt een kleurdip. Heb mijn nieuwe krijt nog niet eens geprobeerd omdat ik alleen maar boeken aan het lezen ben momenteel.
Mijn vriend heeft opeens zin om te kleuren. Dat heeft hij nooit dus we gaan vanmiddag samen even kleuren :grinning_face_with_smiling_eyes: Hopelijk heb ik dan de smaak weer te pakken.

@joveca jij gaat echt als een trein! Prachtige plaat en heel mooi de zonsondergang. Vind hem heel realistisch!

@MACdonalds ik vind hem mooi! Vooral de vissen springen er uit. Je dino wordt ook echt weer heel mooi. Wat doe jij met je platen eigenlijk? Gezien je ze uitsnijdt

@Memento_mori woooow wat een gaaf cadeau!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je ze snel binnen en kun je lekker verder kleuren

@Camper leuk! Ik vind het juist tof om te zien dat iedereen wat anders doet in dit topic. De een kleurt met stift, de ander kleurt voornamelijk bloemen en de ander kleurt op nummer. Ben benieuwd hoe je platen er uit zien als ze af zijn

4 likes

Dank je wel :smile: Gezellig dat je vriend met je samen wil kleuren. Veel plezier vandaag!

1 like

Ik leg ze nu (om te zorgen dat de kleuren niet afgeven op een andere plaat) in een soort boek met knutselkarton van de action. Is er niet voor bedoeld maar wel handig zo haha. Wil ze in laten binden als ik er veel heb gemaakt zodat ik een boek heb met de mooiste gemaakte kleurplaten.

2 likes

Ohhh wat een leuk idee! Je zou ook een paar kunnen inlijsten die dezelfde kleur thema’s hebben

1 like

Dit topic is echt al tijden mijn lievelings topic, maar ik wilde zelf nooit gaan beginnen met dingen aanschaffen omdat het waarschijnlijk dan weer zo’n tijdelijke bevlieging is haha. Vorige maand een bonus gekregen dus uiteindelijk toch maar gezwicht. Ben nu begonnen in Fragile World en ik vind het zó ontspannend. Ben heel blij dat ik toch maar begonnen ben :smile:

12 likes

Leuk dat je toch bent begonnen met kleuren. Wat mooi ziet het er al uit. Welke potloden gebruik je?

1 like

Dank je wel! Zo leuk om te horen, dit is de eerste keer dat ik überhaupt kleurpotloden gebruik sinds ik klein was haha. Veel tutorials gekeken en ook hier de platen als voorbeelden gebruikt voor overgangen enzo. Ik gebruik de Bruynzeel Expression potloden!

1 like

Yay mijn slang is af! Ik heb voor het eerst mijn krijt gebruikt voor de achtergrond. Die is nog wat licht maar ik moet er nog even mee spelen/oefenen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Zoals altijd zijn de kleuren in het echt mooier.

Wat leuk en mooi @Keerbeer!

11 likes

Wat veel werk zeg. Ik vind hem wel mooi worden.

1 like

Ik denk dat ‘ie heel tof is als ‘ie af is! Ik zou hem voor de rest ook groen/blauw/paars maken. Zo vallen zijn hoorns meer op. Hij wordt echt wel mooi! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like