Leuk dat je toch bent begonnen met kleuren. Wat mooi ziet het er al uit. Welke potloden gebruik je?
Dank je wel! Zo leuk om te horen, dit is de eerste keer dat ik ĂŒberhaupt kleurpotloden gebruik sinds ik klein was haha. Veel tutorials gekeken en ook hier de platen als voorbeelden gebruikt voor overgangen enzo. Ik gebruik de Bruynzeel Expression potloden!
Yay mijn slang is af! Ik heb voor het eerst mijn krijt gebruikt voor de achtergrond. Die is nog wat licht maar ik moet er nog even mee spelen/oefenen 
Zoals altijd zijn de kleuren in het echt mooier.
Wat leuk en mooi @Keerbeer!
Wat veel werk zeg. Ik vind hem wel mooi worden.
Ik denk dat âie heel tof is als âie af is! Ik zou hem voor de rest ook groen/blauw/paars maken. Zo vallen zijn hoorns meer op. Hij wordt echt wel mooi! 
Het is me wel weer gebleken wat ik al wist, ik ben meer een starter dan een afmaker⊠ben alweer in zes kleurplaten tegelijk bezig. Hebben jullie dat niet?
Ja daarom post ik hier nooit wat
Ach, hou je niet in hoor. Dat is het leven.
Dat herken ik helemaal niet. Ik maak eigenlijk altijd eerst de kleurplaat af voor ik aan een andere begin.
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik begon aan een plaat en dat het dan niet ging zoals ik wilde. Die kleurplaat maak ik dan echt niet meer af.
Op een of andere manier dacht ik dat al van jou! Ja ik heb heel vaak op een gegeven moment tien projecten die voor negentig procent af zijn. Is een persoonlijkheidsdingetje denk ik. Een gebrek, of gewoon een kenmerk 
Dit is echt 95% mij, alleen heb ik dus laatst wel een kleurplaat afgemaakt (is dan denk ik die 5%). Maar in de rest van mijn leven, heel herkenbaar 
Ik vergeet te zeggen dat ik dat alleen bij kleuren heb.
Met handwerken ben ik wel met meerdere dingen bezig. 

Jaaaa. Vooral in mijn vorige kleurboek heb ik zes platen die ik voor de helft gekleurd heb
Ik vind 'm leuk, komt die uit zoân boek van de kruidvat? Ik heb er ook zo een, wel veel werk hoor.
Ik hoop snel weer te gaan kleuren maar ben druk bezig met de zolder opknappen.
Vanmorgen met deze blz uit Fragile World begonnen.
Pff, ik vind grote vogels kleuren makkelijker dan kleine vogels.
Ik ben ook begonnen. Aan mân eerste plaat. Ik vind het blenden om het realistisch te laten lijken nog best lastig. Iemand tips?
Ik lees eigenlijk altijd voornamelijk mee, maar nu toch maar mân account afgestoft. Door jullie ook begonnen met kleuren in het boek âWorlds within worldsâ.
Net mân eerst plaat afgemaakt, heerlijk ontspannen.
Vind ik ook nog erg lastig. Ik vind het jou al wel vrij goed lukken voor een eerste keer!
Ik was bezig aan een tekening in het boek kleuren op nummer.
Deze
Toen kwam mijn vriend het blaadje van Colruyt (supermarkt in België) brengen, daar zat een paaskleurplaat in, dus heb ik die ook gekleurd
(had een serieuze baaldag en door de paas tekening te kleuren is het gelukt om toch nog even te gaan wandelen)
Als ik sommige creaties hier zie voelt het een beetje gek om mijn gekleur hier te zetten, het is bijlange zo goed niet als jullie werkjes maar als ik me slecht voel helpt kleuren mij wel om me terug ok te voelen.