Er is niks goed of slecht toch, zolang je het maar leuk vind om te doen!
Ik heb mijn plaat ook klaar 
Er is niks goed of slecht toch, zolang je het maar leuk vind om te doen!
Ik heb mijn plaat ook klaar 
Ik snap je wel. Ik heb vaak ook dat als ik hier een plaat zie het idee en gevoel van âwoooowwww zo mooi kan ik het nooitâ. En soms kan ik mij daar (stom genoeg) best rot onder voelen.
Maar dan denk ik al snel: het is geen wedstrijd.
Iedereen kleurt hier op haar eigen manier en dat is alleen maar leuk!
Hoe fijn is het dat je door zoân vrolijke Paas-plaat naar buiten bent geweest? Dat is toch alleen maar mooi en bijzonder! Het gaat er niet om wat je maakt, maar dat je je er fijn bij voelt
Wat jammer dat je zo denkt. Ik heb een tijdje terug ook al eens geschreven dat het hier geen wedstrijd is wie het mooist kleurt.
Het gaat er om dat je je er goed bij voelt. Dan is het resultaat altijd goed.
Zelf vind ik al die verschillende kleurplaten, ook die van jou, juist heel erg leuk.
Veel plezier met kleuren.
@Mimir hij is prachtig.
Bedankt iedereen voor de reacties.
Ik weet dat het geen competitie is maar sommige creaties zijn echt wauw daar heb ik het geduld (al die kleine vakjes) en het talent niet voor (zou het wel graag kunnen).
Ik heb vandaag gewoon een ontzettende baal en negatieve dag (lees ik kan niets, ik doe niets goed, âŠ) maar ook dat passeert.
Ik ga wel proberen om af en toe een tekening te plaatsen.
@Marquez uit welk boek komen de tekeningen (van onder andere ariel) die jij onlangs plaatste?
Dit boek komt echt uit het jaar nul. ik zag mijn naam op het voorblad in mijn basisschoolhandschrift. 
Maar denk dat dit boek bij de action of zeeman gekocht is. Daar komen bijna al mijn kleurboeken weg. Volgens mij verkopen ze dit soort nog steeds wel. Bij de kinderspeelgoed!
Jee, wat leuk dat er steeds meer mensen hun werk komen showen! Gezellig zeg
Wat een heerlijke platen komen er voorbij. En helemaal goed om te lezen dat kleuren zorgt voor een positive mood.
Ik vind het zelf soms lastig om te ontspannen tijdens het kleuren, omdat ik altijd erg gefocust zit te werken. Kan dat maar moeilijk loslaten.
Ik heb een uurtje kunnen kleuren vanavond.
Resultaat maar even in een spoiler, want jullie hebben hem al zo vaak voorbij zien komen.
Deze wordt ook prachtig. Hoe kleur jij je achtergrond in?
Dank je wel! Ik probeer een bokeh effect achtergrond uit.
Ik heb hierboven ergens wat uitleg geplaatst over wat ik doe. Die kun je vinden als je in dit topic zoekt op âbokehâ.
Oh sorry, had dat nog niet gezien! Maar thanks, heel gaaf effect. Ik ga eerst maar eens aan mân normale kleur skills werken voordat ik dit ga proberen haha.
Haha geeft niet hoor. En veel plezier met kleuren dan 
Wat wordt dit ontzettend mooi zeg!
Love het vintage gevoel van deze kleurplaat. Uit welk boek komt ie?
Ik heb gisteren Fragile Worlds besteld 
Ik heb nog geen een plaat uit Fragile World gemaakt, omdat ik dat een mooier boek vind dan Worlds Within Worlds en de platen wil bewaren. Maar volgens mij vinden hier meer mensen Worlds Within Worlds mooier.
0 stemmers
Dit is voor het eerst dat ik een poll maak dus hopelijk gaat het goed 
Uit het boek âRapsodie in het bosâ van Kanoko Egusa.
Ik snap die vriend van je heel goed. Wat een vreselijk nummer, haha
Haha ik heb ook altijd dat ik de mooiste platen wil âbewarenâ wat ik eigenlijk heel stom vind van mezelf, want dan kleur ik die misschien wel nooit terwijl ik er veel plezier aan zou hebben 

Thanks ik heb hem op mijn lijstje gezet, echt leuk!
Echt hé! Ben nu aan de matroesjka kleurplaat in Worlds Within Worlds begonnen. Als die af is ga ik bezig in Fragile World 
Net mijn eerste kleurplaat met kleurpotloden af!
Ik was een paar weken geleden begonnen, maar dan vooral met stiften. Toen in een opwelling een setje kleurpotloden gekocht (12 staedtler potloden), en pas nadien dit topic ontdekt. Ik ben niet helemaal tevreden van de potloden want ik vond het best moeilijk om licht/donker kleurschakeringen te maken, al kan het ook aan mijn gebrek aan techniek liggen. Maar ik vind het heerlijk om tijdens mijn middagpauze even te doen!
Ook heel leuk om jullie kleurplaten te zien:)