Kleuren voor volwassenen

Het is me wel weer gebleken wat ik al wist, ik ben meer een starter dan een afmaker… ben alweer in zes kleurplaten tegelijk bezig. Hebben jullie dat niet?

10 likes

Ja daarom post ik hier nooit wat

Ach, hou je niet in hoor. Dat is het leven.

2 likes

Dat herken ik helemaal niet. Ik maak eigenlijk altijd eerst de kleurplaat af voor ik aan een andere begin.
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik begon aan een plaat en dat het dan niet ging zoals ik wilde. Die kleurplaat maak ik dan echt niet meer af.

Op een of andere manier dacht ik dat al van jou! Ja ik heb heel vaak op een gegeven moment tien projecten die voor negentig procent af zijn. Is een persoonlijkheidsdingetje denk ik. Een gebrek, of gewoon een kenmerk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit is echt 95% mij, alleen heb ik dus laatst wel een kleurplaat afgemaakt (is dan denk ik die 5%). Maar in de rest van mijn leven, heel herkenbaar :joy:

1 like

Ik vergeet te zeggen dat ik dat alleen bij kleuren heb.
Met handwerken ben ik wel met meerdere dingen bezig. :smiley::smiley:

1 like

Jaaaa. Vooral in mijn vorige kleurboek heb ik zes platen die ik voor de helft gekleurd heb

1 like

Ik vind 'm leuk, komt die uit zo’n boek van de kruidvat? Ik heb er ook zo een, wel veel werk hoor.

Ik hoop snel weer te gaan kleuren maar ben druk bezig met de zolder opknappen.

1 like

Vanmorgen met deze blz uit Fragile World begonnen.
Pff, ik vind grote vogels kleuren makkelijker dan kleine vogels.

8 likes

Ik ben ook begonnen. Aan m’n eerste plaat. Ik vind het blenden om het realistisch te laten lijken nog best lastig. Iemand tips?

7 likes

Ik lees eigenlijk altijd voornamelijk mee, maar nu toch maar m’n account afgestoft. Door jullie ook begonnen met kleuren in het boek “Worlds within worlds”.
Net m’n eerst plaat afgemaakt, heerlijk ontspannen.

12 likes

Vind ik ook nog erg lastig. Ik vind het jou al wel vrij goed lukken voor een eerste keer!

1 like

Wow heel mooi gedaan!

@AshKetchum welke kanalen raad je aan op YouTube?

Ik was bezig aan een tekening in het boek kleuren op nummer.
Deze

Toen kwam mijn vriend het blaadje van Colruyt (supermarkt in België) brengen, daar zat een paaskleurplaat in, dus heb ik die ook gekleurd :grinning_face_with_smiling_eyes:(had een serieuze baaldag en door de paas tekening te kleuren is het gelukt om toch nog even te gaan wandelen)

Als ik sommige creaties hier zie voelt het een beetje gek om mijn gekleur hier te zetten, het is bijlange zo goed niet als jullie werkjes maar als ik me slecht voel helpt kleuren mij wel om me terug ok te voelen.:woman_shrugging:

25 likes

Er is niks goed of slecht toch, zolang je het maar leuk vind om te doen!

Ik heb mijn plaat ook klaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

Ik snap je wel. Ik heb vaak ook dat als ik hier een plaat zie het idee en gevoel van “woooowwww zo mooi kan ik het nooit”. En soms kan ik mij daar (stom genoeg) best rot onder voelen.
Maar dan denk ik al snel: het is geen wedstrijd.
Iedereen kleurt hier op haar eigen manier en dat is alleen maar leuk!

Hoe fijn is het dat je door zo’n vrolijke Paas-plaat naar buiten bent geweest? Dat is toch alleen maar mooi en bijzonder! Het gaat er niet om wat je maakt, maar dat je je er fijn bij voelt

2 likes

Wat jammer dat je zo denkt. Ik heb een tijdje terug ook al eens geschreven dat het hier geen wedstrijd is wie het mooist kleurt.
Het gaat er om dat je je er goed bij voelt. Dan is het resultaat altijd goed.
Zelf vind ik al die verschillende kleurplaten, ook die van jou, juist heel erg leuk.
Veel plezier met kleuren.
@Mimir hij is prachtig.

1 like

Bedankt iedereen voor de reacties.
Ik weet dat het geen competitie is maar sommige creaties zijn echt wauw daar heb ik het geduld (al die kleine vakjes) en het talent niet voor (zou het wel graag kunnen).
Ik heb vandaag gewoon een ontzettende baal en negatieve dag (lees ik kan niets, ik doe niets goed, …) maar ook dat passeert.
Ik ga wel proberen om af en toe een tekening te plaatsen.
@Marquez uit welk boek komen de tekeningen (van onder andere ariel) die jij onlangs plaatste?

4 likes

Dit boek komt echt uit het jaar nul. ik zag mijn naam op het voorblad in mijn basisschoolhandschrift. :joy:

Maar denk dat dit boek bij de action of zeeman gekocht is. Daar komen bijna al mijn kleurboeken weg. Volgens mij verkopen ze dit soort nog steeds wel. Bij de kinderspeelgoed!

1 like