Kleuren voor volwassenen

Jee, wat leuk dat er steeds meer mensen hun werk komen showen! Gezellig zeg :grin: Wat een heerlijke platen komen er voorbij. En helemaal goed om te lezen dat kleuren zorgt voor een positive mood.

Ik vind het zelf soms lastig om te ontspannen tijdens het kleuren, omdat ik altijd erg gefocust zit te werken. Kan dat maar moeilijk loslaten.

Ik heb een uurtje kunnen kleuren vanavond.
Resultaat maar even in een spoiler, want jullie hebben hem al zo vaak voorbij zien komen.

Tussenstand van vandaag

9 likes

Deze wordt ook prachtig. Hoe kleur jij je achtergrond in?

1 like

Dank je wel! Ik probeer een bokeh effect achtergrond uit. :grimacing: Ik heb hierboven ergens wat uitleg geplaatst over wat ik doe. Die kun je vinden als je in dit topic zoekt op ‘bokeh’.

Oh sorry, had dat nog niet gezien! Maar thanks, heel gaaf effect. Ik ga eerst maar eens aan m’n normale kleur skills werken voordat ik dit ga proberen haha.

1 like

Haha geeft niet hoor. En veel plezier met kleuren dan :grin:

Wat wordt dit ontzettend mooi zeg!

1 like

Love het vintage gevoel van deze kleurplaat. Uit welk boek komt ie?

1 like

Ik heb gisteren Fragile Worlds besteld :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb nog geen een plaat uit Fragile World gemaakt, omdat ik dat een mooier boek vind dan Worlds Within Worlds en de platen wil bewaren. Maar volgens mij vinden hier meer mensen Worlds Within Worlds mooier.

Welk kleurboek vindt jij het mooist
  • Worlds Within Worlds
  • Fragile World

0 stemmers

Dit is voor het eerst dat ik een poll maak dus hopelijk gaat het goed :grimacing:

1 like

Uit het boek ‘Rapsodie in het bos’ van Kanoko Egusa.

1 like

Ik snap die vriend van je heel goed. Wat een vreselijk nummer, haha

Haha ik heb ook altijd dat ik de mooiste platen wil ‘bewaren’ wat ik eigenlijk heel stom vind van mezelf, want dan kleur ik die misschien wel nooit terwijl ik er veel plezier aan zou hebben :joy::woman_facepalming:t3:

2 likes

Thanks ik heb hem op mijn lijstje gezet, echt leuk!

Echt hé! Ben nu aan de matroesjka kleurplaat in Worlds Within Worlds begonnen. Als die af is ga ik bezig in Fragile World :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Net mijn eerste kleurplaat met kleurpotloden af!

Ik was een paar weken geleden begonnen, maar dan vooral met stiften. Toen in een opwelling een setje kleurpotloden gekocht (12 staedtler potloden), en pas nadien dit topic ontdekt. Ik ben niet helemaal tevreden van de potloden want ik vond het best moeilijk om licht/donker kleurschakeringen te maken, al kan het ook aan mijn gebrek aan techniek liggen. Maar ik vind het heerlijk om tijdens mijn middagpauze even te doen!
Ook heel leuk om jullie kleurplaten te zien:)

11 likes

Wat een mooie kleur combinatie!

1 like

Een stukje gevorderd met de kleurplaat.

12 likes

Wat een prachtige kleuren inderdaad! Ik vind hem heel mooi geworden zeg!

En @joveca, dit wordt ook weer een pareltje zo te zien! Heb je er plezier in om deze te kleuren?

1 like

Vind dit echt een vrolijke plaat :grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

Dank je. Ik vind het eigenlijk best een leuke plaat om te kleuren.
Zie wel op tegen het kleuren van de rotsen.
Hoewel ik eerst niet meteen enthousiast was over Fragile World word ik wel steeds enthousiaster. Als je bezig bent zie je wel steeds meer details.

1 like