Wow, wat wordt hij mooi. Als ik dit zo zie krijg ik ook zin om deze te kleuren.
M’n Dino is af en nu hik ik al een paar dagen tegen de achtergrond aan… maar even vast een foto ervan voor ik het verpest met de achtergrond
Details in spoiler
En ik heb een ideaal etui besteld waar ik ook m’n potloden van bruynzeel in kan doen zodat ik die ook wat blijf gebruiken. Ruimte voor 180 potloden, netjes op kleur gesorteerd
5 uur bezig geweest met de achtergrond maar hij is klaar, bedoeling voor de achtergrond was een beetje een vuurballen effect, volgens mij wel gelukt. M’n zoontje ging net alle soorten dino’s opnoemen van de plaat dus ik heb ook weer wat geleerd
En weer wat close-ups in de spoiler
Wauw! Ik vind hem echt fantastisch
Supermooi geworden!!!
Hij wordt heel erg mooi.
De achtergrond is niet zo mooi als jouw bokeh (zo heette het toch?) achtergrond, wilde eerst even één stapje makkelijker beginnen haha. Maar dit lijkt er nog best veel op, alleen dus gemaakt met allemaal cirkels los ingekleurd
Heel erg mooi!
Ik ga morgen eindelijk weer verder kleuren, zin in.
Wow wat mooi! Die etui ziet er ook super handig uit. Waar heb je die gekocht?
Dankje! Bij een bepaalde grote Chinese webshop haha, ze hebben m in best veel maten en kleuren
Jullie hebben mij enthousiast gemaakt om ook te beginnen met kleuren! Zie heel veel mooi werk voorbijkomen. Heb Worlds Within Worlds besteld en een rood blik van 36 potloden van Faber-Castell. Ik heb er zin in
Yay, gezellig! Vind het echt super leuk dat er steeds meer mensen bijkomen hier
Wauw wat een mooie platen komen er weer voorbij. Hier een hele drukke tijd nu, dus geen rust kunnen vinden om te kleuren. Ik hoop snel met de achtergrond te kunnen beginnen. (Ja nog steeds niet gedaan)
Wat zijn er weer leuke platen gekleurd.
Zelf ben ik maar een klein stukje verder met mijn kleurplaat.
Een deel van de rotsen is nu af. Ik vind het niet zo leuk om die in te kleuren.
Ik heb deze, zie link. Ben heel tevreden over het licht, je moet hem wel regelmatig opladen (zit usb snoertje bij). Voor mij geen probleem, want mn laptop ligt er toch naast.
En ik weet het, Amazon is #@! maar ik kon nergens anders eentje vinden in dezelfde prijsklasse #cheapskate
Link: https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B07KZWH1KM/ref=ppx_yo_mob_b_track_package_o1_img?ie=UTF8&psc=1
En wat een mooie platen weer @Superkonijn @OhMyGosh en @joveca
Ik herken het wel dat sommige stukjes wat minder leuk zijn om te kleuren. Als het erg veel is probeer ik het af te wisselen, en anders het juist maar zo snel mogelijk in te kleuren. Als het resultaat tof is, is de moeite niet voor niets geweest in ieder geval.
Ik heb deze toevallig gisteren ook besteld gisteren na jouw tip tijdje terug, dus ben heel benieuwd!
Jij gaat als een speer. Weer een heel mooie plaat.