Kleuren voor volwassenen

5 likes

Superleuk! Welk boek is dit?

Door jullie krijg ik weer zin in kleuren, ga mezelf wel beloven dat ik eerst verder ga met de boeken en stiften die ik hier nog heb liggen, anders is mijn bankrekening binnen de kortste keren weer geplunderd haha

Ik heb deze twee, komen beide van de action

3 likes

Oh leuk, die heb ik bij mijn action nog niet zien liggen. Maar mischien dat er hier in BE een ander assortiment is?

Ik heb ze beide al langer dan een jaar, dus denk ook niet dat ze hier nog liggen

Ik begon heel structureel met lijntjes om en om inkleuren en ben overgestapt op aquarellen met ecoline brush pens en een koi water brush :slight_smile:

8 likes

Super mooi! Welke stiften zijn die middelste (die zwarte)?

Ik ben door jullie ook helemaal geinfluenced en net begonnen aan m’n eerste mandela (met de twin marker action stiften). Nog niet zo goed in maar vind het wel heel leuk! En rustgevend.

8 likes

Eindelijk tijd gehad om deze af te maken.

5 likes

Ik zou het zo leuk en verfrissend vinden om dit een keer te zien in dit topic.

xx kunstjuf

4 likes

Mijn eerste volledig ingekleurde kleurplaat sinds in 12 ben :open_mouth:
Ik moet nog steeds leen om tussen de lijntjes te kleuren soms.
18 euro aan twinmarkers uitgegeven bij de action vandaag ik heb nog nooit zoveel uitgegeven bij de action :stuck_out_tongue:

12 likes

Oh, wat een gave plaat! Hoe heet het boek?

Het is het Throne of Glass colouring book van de gelijknamige boekenserie. Ik wilde eigenlijk hete Game of Thrones kleurboek kopen en zocht op ‘throne’ en toen klikte ik alsnog de verkeerde aan. Ik was te laat om de order nog te cancelen, want ik ken deze boekenserie amper, maar de plaatjes zijn wel tof wel heel high fanasy. :stuck_out_tongue:

1 like


Morgen of overmorgen maar even afmaken. In de blaadjes zit wel beetje kleurverschil en in de tak ook maar is door het licht niet goed te zien. Hopelijk met foto bij daglicht wel.

5 likes

Zo zie je het wat beter. Foto buiten gemaakt.

8 likes

En klaar. :heart:

11 likes

Ik heb deze vanmiddag afgekleurd :slight_smile:

47 likes

5 likes

Next.

3 likes

Heeuuul late reactie, maar ik vind dit type kleurplaten heel leuk! Heb ik tenminste niet de neiging om heel natuurgetrouw te gaan doen. Uit welk boek komt deze? Is dit de stijl van het hele kleurboek?