Kleuren voor volwassenen

afbeelding afbeelding

Ik merk dat ik een beetje vastloop met deze. Weet niet zo goed welke kleuren ik nu moet gaan gebruiken…

9 likes

Hey leuk! Met deze ben ik ook bezig. Ik heb al heel lang niet meer gekleurd, maar ik ben nu zo ver:

afbeelding

9 likes

Het groen blauw en paars was op jouw vlinder geïnspireerd :blush:

20210425_195356

9 likes

Oh wat leuk! Mooi geworden :blush:

Het komt niet in de buurt van wat jij met potlood laat zien, maar vond je kleurencombi heel mooi!

1 like

Wat ik fijn zou vinden zou zijn als je een set kleurpotloden rond 1 bepaalde kleur kon kopen, bijvoorbeeld allemaal verschillende tinten roze. Weet iemand of zoiets bestaat?

Huts

5 likes

Echt kleuren lukt even niet, dus dan maar digitaal! :blush: image

9 likes

Op naar de Action!

1 like

Zijn jullie nog aan het kleuren dit weekend? Ik ben met deze kleurplaat bezig!

17 likes

Wat mooi zeg! Uit welk kleurboek komt deze plaat?

Erg mooi! Bij jou (en sommige anderen) zijn de kleuren zoveel feller/levendiger. Is dat puur de kwaliteit van de potloden, maakt het zoveel verschil in het kleuren? Ik ben begonnen nu met goedkopere om te kijken of ik het wel leuk vindt, maar merk dat ik me stoor aan het hard moeten drukken om genoeg kleur te krijgen en het blenden lukt ook niet echt goed.

Ik heb net deze afgemaakt;

9 likes

Dankjewel! Deze is uit Romantic Country deel 1 van Eriy.

1 like

Dankje! Ik merk wel echt verschil in felheid en helderheid tussen verschillende soorten potloden. Ik kleur het liefst met mijn Faber Castell Polychromos potloden of de Prsimacolor Premier (zoals bij deze kleurplaat). Vooral die laatste zijn hele vette potloden waar je echt helemaal niet hard hoeft te drukken. En daarnaast werk ik met heel veel laagjes over elkaar heen.

Ik heb met name in het begin heel veel tutorials op YouTube gevolgd om te leren omgaan met mijn potloden. En ik vond dat ook heel Chili werken, omdat iemand anders de kleurkeuze al voor je heeft gemaakt, haha! En ik heb er super veel van geleerd. Ook qua kleurcombinaties. Wanneer ik iets blauw wil kleuren, gebruik ik meestal 4 tot 5 kleuren (van heel licht blauw of zelfs wit totaan super donder blauw). Dat zorgt er ook voor dat je kleuren er heel fel uitzien.

Ik vind je kleurplaat overigens ook echt prachtig! Fijn boek om in te kleuren hè?

1 like

Ik heb 3 van deze gekocht en ik vind ze best ok! Sommige kleuren liggen wel heel dicht bij elkaar, maar vind ze wel fijn kleuren. Goede prijs-prestatieverhouding.

2 likes

Ik ben weinig aan het kleuren de laatste tijd, veel net andere dingen bezig. Snel maar weer verder.

1 like

Met een nieuwe begonnen;

12 likes

Ook weer begonnen, dit boekje gehaald bij de Action!

8 likes

Na een aantal weken vandaag eindelijk weer een beetje gekleurd.
Ik heb even een tijdje andere dingen aan mijn hoofd gehad.
Nu weer in rustiger vaarwater.
Ik zie dat er sowieso niet erg veel gekleurd is de laatste tijd.
Zullen we het weer oppakken met elkaar?

4 likes

Yes, een hartstikke leuk idee! Fijn dat er bij jou weer meer ruimte is gekomen om creatief te zijn. Wat had je in gedachte, om het kleuren hier op het forum weer een boost te geven?

1 like