Leuk dat je zo enthousiast bent.
Misschien moeten we het oude idee van vòòr zondagavond je kleurplaat posten weer oppakken.
Af of niet af maakt niet uit. Laat gewoon zien waar je mee bezig bent.
Dat maakt anderen ook enthousiast om te beginnen of door te gaan.
Wie doet weer mee?
Het kleuren is er bij mij ook even niet van gekomen. Leuk om het weer op te pakken! Ik ben bezig met deze:
Prachtig wordt die bij, @joveca !
Oh welk boek is dit?
Hoe ging dat precies in z’n werk? Ik post nog niet zo lang mee…
Dus dat iedereen op bijvoorbeeld zondagmiddag plaatst welke kleurplaten je die week aan hebt gewerkt?
Je kleurplaat wordt prachtig!
Leuk dat jullie weer zo veel aan het kleuren zijn! Mijn hoofd is nog erg vol, dus ik kom er vaak niet aan toe.
@Ingenious het idee was dat iedereen voor zondag avond 20:00 zijn of haar kleurplaat (waar je op dat moment mee bezig bent) deelt. De plaat hoeft niet af te zijn, maar het is wel leuk als je er wat meer aan gekleurd hebt dan de keer daarvoor
Dat is een leuk idee, om het posten wat te bevorderen! Maar post je dan door de week heen je voortgang niet/minder? Anders heb je niets meer om te showen op zondagavond
Dit komt uit het boek: Fragile world van Kerby Rosanes.
Jawel, wanneer jij dat fijn vindt. Als je voor zondag 20:00 maar verder bent gekomen dan de keer daarvoor. En of dat nou op maandag of op zaterdag is maakt niet uit. Zo had ik het bedacht zodat ik/wij een “stok” achter de deur hebben om te kleuren. Maar het is geen verplichting uiteraard
Je mag natuurlijk posten wanneer je wilt.
Ik vind het juist wel leuk om ook door de week jullie platen te zien.
Er over praten werkt motiverend! Na maanden weer eens gekleurd
Nog lang niet af maar vergeleken met de vorige keer een stuk opgeschoten
Fijn dat het weer lukt om te kleuren.Heel erg mooi.
Heel leuk idee!
Ik heb ook heel weinig gekleurd de laatste tijd. Ben nog steeds met mijn vlinder bezig.
Dankjewel!
Ik ben toch maar begonnen in dat boek waar onderaan de pagina kleuren staan die je ‘moet’ gebruiken. toch wel leuk. maar daar helpen die kruidvat potloden ook bij, want dan heb je ook echt allerlei kleuren in dezelfde range. zal morgen eens een foto maken.
Ik ben ook vrij stil idd, heb weinig gekleurd. Heel druk met werk en had meer lego en puzzels liggen in mijn vrije tijd. Ik ga dit weekend ook weer eens kleuren, maar ik wil niet ‘moeten’ posten, dus ik plaats wat als ik zin heb haha
Ik heb ook nauwelijks gekleurd de afgelopen tijd. Veel in huis bezig geweest met schilderen enzo, en heb het gevoel dat ik niet stil kan zitten om te gaan kleuren Terwijl als ik eenmaal bezig ben het vast weer heerlijk is. Hopelijk werken jullie mooie platen als stimulans om weer te beginnen!
Wel toevalig dat we allemaal tegelijkertijd een dipje hebben haha
Gebruikt iemand trouwens Faber Castell super soft potloden?