Ik ben toch maar begonnen in dat boek waar onderaan de pagina kleuren staan die je ‘moet’ gebruiken. toch wel leuk. maar daar helpen die kruidvat potloden ook bij, want dan heb je ook echt allerlei kleuren in dezelfde range. zal morgen eens een foto maken.
Ik ben ook vrij stil idd, heb weinig gekleurd. Heel druk met werk en had meer lego en puzzels liggen in mijn vrije tijd. Ik ga dit weekend ook weer eens kleuren, maar ik wil niet ‘moeten’ posten, dus ik plaats wat als ik zin heb haha
Ik heb ook nauwelijks gekleurd de afgelopen tijd. Veel in huis bezig geweest met schilderen enzo, en heb het gevoel dat ik niet stil kan zitten om te gaan kleuren 
Terwijl als ik eenmaal bezig ben het vast weer heerlijk is. Hopelijk werken jullie mooie platen als stimulans om weer te beginnen!
Wel toevalig dat we allemaal tegelijkertijd een dipje hebben haha
Gebruikt iemand trouwens Faber Castell super soft potloden?
Ik heb ze nog nooit gebruikt. Zien er wel heel mooi uit.
Daar word ik altijd weer hebberig van.
Ja ik dus ook! En ze zijn ook niet heel duur. Krijg op YouTube bijna alleen maar Braziliaanse filmpjes met reviews. Ze lijken veel zachter en olie-achtig, ben benieuwd hoe dat kleur. Kende ze ook nog niet van naam eigenijk
Waar kun je ze kopen? Ik kom alleen maar Zuid Amerikaanse sites tegen waar ze te koop zijn. Zelfs in de Faber Castellshop zijn ze niet te koop.
Ik zie ze sowieso via Amazon staan
Wow, heel mooi!
Gaaf! En super vrolijk en kleurrijk! Ik ben ook lekker aan het kleuren.
Ziet er leuk uit! Krijg je mooie felle kleuren mee denk ik!
Nog niet zo heel veel verder met kleuren, maar ik plaats toch maar een foto.
Misschien stimuleert het jullie om ook iets te plaatsen.
Wat een mooie kleuren! Ik kan zelf steeds niet echt meer de motivatie vinden om aan een nieuwe kleurplaat te beginnen, maar nu ik deze zie krijg ik er toch wel weer zin in!
Ik had deze week graag de plaat afgemaakt, maar dat is niet gelukt. Ik ben zover gekomen!
Die van jou @joveca is ook prachtig! Zijn er nog meer dames die deze week gekleurd hebben?
Jaa ik heb gisteren ook weer geleid. Ben nu niet this dus ga vanavond even foto maken
Heb je ze al geprobeerd toevallig?