Ik heb ze nog nooit gebruikt. Zien er wel heel mooi uit.
Daar word ik altijd weer hebberig van.
Ja ik dus ook! En ze zijn ook niet heel duur. Krijg op YouTube bijna alleen maar Braziliaanse filmpjes met reviews. Ze lijken veel zachter en olie-achtig, ben benieuwd hoe dat kleur. Kende ze ook nog niet van naam eigenijk
Waar kun je ze kopen? Ik kom alleen maar Zuid Amerikaanse sites tegen waar ze te koop zijn. Zelfs in de Faber Castellshop zijn ze niet te koop.
Ik zie ze sowieso via Amazon staan
Wow, heel mooi!
Gaaf! En super vrolijk en kleurrijk! Ik ben ook lekker aan het kleuren.
Ziet er leuk uit! Krijg je mooie felle kleuren mee denk ik!
Nog niet zo heel veel verder met kleuren, maar ik plaats toch maar een foto.
Misschien stimuleert het jullie om ook iets te plaatsen.
Wat een mooie kleuren! Ik kan zelf steeds niet echt meer de motivatie vinden om aan een nieuwe kleurplaat te beginnen, maar nu ik deze zie krijg ik er toch wel weer zin in!
Ik had deze week graag de plaat afgemaakt, maar dat is niet gelukt. Ik ben zover gekomen!
Die van jou @joveca is ook prachtig! Zijn er nog meer dames die deze week gekleurd hebben?
Jaa ik heb gisteren ook weer geleid. Ben nu niet this dus ga vanavond even foto maken
Heb je ze al geprobeerd toevallig?
Ik heb ze allemaal even getest, dan kan ik ook beter zien hoe de kleuren echt zijn als ik ga kleuren. Ik vind ze echt heel mooi!
Love je puntenslijper! Je kleurplaat ook hoor, maar die puntenslijper is te leuk.
haha eens!
Oeh, gave kleuren! Haal jij de kleurplaten uit je boek? Of maak je kopieën?
Jaa ik snijd de kleurplaten uit het boek inderdaad, omdat ik dat veel fijner vind kleuren omdat het boek anders in de weg zit. Wil later, als ik een mooie verzameling ingekleurde platen heb, ze inbinden zodat ik ze mooi gebundeld heb