Kleuren voor volwassenen

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik kan me dat wel voorstellen, zeker met die platen die over 2 pagina’s gaan. Dan is die middenvouw erg vervelend met kleuren. Maar ik durf ze er echt niet uit te snijden, en vind het ook heerlijk om door mijn boeken te bladeren en de platen te bekijken. Al lijkt me het super wanneer je een bundel kunt maken van al je gekleurde pagina’s!

Eindelijk weer aan het kleuren. Wel maar een klein stukje erbij maar wilde het toch posten.

14 likes

Hele mooie kleuren!

Ik ben ook weer bezig.

9 likes

Ik vroeg me toevallig vandaag, toen ik aan het kleuren was, af hoe het met jouw kleurplaat was.
Hij wordt heel erg mooi.

1 like

Wow, heel erg mooi geworden.

Ik ben aan het twijfelen om misschien toch de Faber Castell polychromos te kopen. Wat denken jullie; direct voor de 120 potloden gaan of is een maatje kleiner (volgens mij 60 potloden) meer dan genoeg? Of mis je dan toch veel kleuren die je wel veel zou gaan gebruiken?

Eindelijk nieuwe potloden besteld (van bruijnzeel). Komen vrijdag binnen dus kan mooi kleuren van m’n vakantie :partying_face:

2 likes

Heeft iemand hier ooit eens een kleurboek met aquarel gedaan? Ik denk dat dat mooi is maar zal dan ook wel speciaal papier moeten hebben lijkt me.

Eens met @pastelzwart , 60 potloden is om te beginnen genoeg.
Daarna kun je het aanvullen met losse potloden. Je hebt altijd kleuren die je nooit tot weinig gebruikt. Terwijl je van bepaalde kleuren juist graag meerdere tinten wilt.

Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik ben benieuwd.

1 like

En… besteld! Zo benieuwd.

1 like

Daar zul je blij mee zijn. Kleuren echt fijn.

1 like

Gaaf! Het zijn echt mijn lievelingspotloden!

2 likes

Hij is klaar.
Nu weer een nieuwe kleurplaat uitzoeken.

35 likes

Wauw, wat mooi!!!

1 like

Heel mooi gedaan! De kleuren passen goed bij elkaar, ook met de achtergrond.

1 like

Mooi geworden!!

2 likes

Prachtig weer!

Weer wat verder. Ik heb nog niet alle knopjes ingekleurd zie ik.

15 likes