Mooooooi!!!
Ik geloof dat ik deze ook ga kleuren.
Hij staat naast jouw bij
Heel mooi geworden!
Super mooi geworden.
Ik weet niet of het een foute batch is ofzo, maar de paarse potloden van mijn Faber Castell Polychromos zijn heel hard, kleuren streperig en blenden niet. Alsof ik met een stukje metaal op het papier zit te krassen, echt het geld niet waard. Hebben anderen met polychromos potloden dit ook met de paarse kleur of is het inderdaad een slechte batch?
Ik vind de paarse kleuren van de polychromos ook echt de minst fijne inderdaad! Echt een verschil met de andere kleuren.
Wat vervelend is dat.
Ik heb al mijn paarse potloden eens uitgeprobeerd, maar ze doen het allemaal goed.
Overigens herken ik je probleem wel, want ik heb het ook eens gehad. Maar ik weet niet meer met welke kleur dat was.
Blijft het ook zo als je het potlood slijpt?
Bloemen kleuren vind ik ook niet zo leuk. Blaadjes kleuren daarentegen wel.
Ik ben ook begonnen met “jouw” kleurplaat.
Misschien kun je proberen om iets meer druk te zetten op de potloden om de kleuren helder te krijgen.
Wat ook helpt is meerdere kleuren over elkaar gebruiken.
Paars krijg je ook door blauw en rood te mengen.
Leuk! Ben benieuwd hoe jij hem gaat kleuren.
Mooi!
Knap dat je dat zo mooi kunt maken met de aangegeven kleuren.
Heerlijk bijna de hele middag zitten kleuren.
@OhMyGosh ik wilde niet jouw kleuren gebruiken dus maar deze kleuren gebruikt. Het probleem waren de bloemen. Ik vind dat deze bloemen eigenlijk rose/rood moeten zijn. Maar dan was het wel veel rose allemaal.
Daarom maar geel gemaakt.
Heel mooi die vlinder zo!
Begonnen aan m’n eerste plaat met potlood. Dacht dat ik kleuren met stiften altijd fijner vond maar vind potlood eigenlijk fijner kom ik nu achter
Wat een mooie dingen hier weer zeg! Leuk dat er weer gekleurd wordt Ik ben ook weer aan de slag nu kleine Z ligt te slapen.