Kleuren voor volwassenen

Ben eigenijk echt klaar met deze kleurplaat maar hij moet nu gewoon af :rofl: achtergrond is wel klaar nu gelukkig

13 likes

@DelilahBard , leuk dat je er ook weer bij bent.
@MACdonalds , wat een mooie achtergrond.
@Keve , mooi wordt je plaat. Heerlijk kleuren hè, met de nieuwe potloden?
@OITNB , mooi geworden je eerste kleurplaat met potloden.

1 like

Heb nu eigenlijk zin om gewoon een nieuwe plaat te beginnen, zodat hij helemaal met de nieuwe potloden is gemaakt, haha.

Lekker doen toch! :+1:

Klaar. Alleen de achtergrond nog. Ik denk met zachtgeel.

17 likes

Prachtig geworden. Die kleine vlinders vallen goed op zo. Heel erg mooi.

3 likes

Waarmee doen jullie de achtergronden? Potlood of krijt o.i.d.?

Tot zover gekomen vandaag. Zou wel leuk zijn als ik hem een keer af kan maken en een volgende kan kiezen :sweat_smile: dan ga ik toch weer voor een plaat van 1 pagina.

9 likes

Ik weet dat @joveca vaak met pastelkrijt werkt. Ook anderen waren dat gaan proberen geloof ik? Ik zelf vul de achtergrond met potlood, waarbij ik heel geleidelijk de intensiteit opbouw, zodat het in elkaar over loopt.
En jouw flamingo plaat is heel zacht ingekleurd, en dat vind ik hier eigenlijk wel heel mooi bij passen. Heb je inmiddels al een nieuwe gekozen om mee te beginnen?

En Joveca, jouw vlinder wordt duidelijk ook weer een pareltje. Ik vind het geel van de bloemen wel erg mooi erbij.

@OhMyGosh Wauw, ik vind hem erg mooi geworden. De kleuren die je op de vleugels gebruikt heb vind ik echt prachtig, doen me denken aan ‘glas’.

@MACdonalds Haha, pittig klusje zo’n two page spread. En dan met zoveel details. Vind hem heel tof tot dus ver! En die achtergrond :heart_eyes:

@OITNB Mooi! Met kleur kun je zo toch een hoop diepte aanbrengen. En wat heerlijk dat je het zo rustgevend vindt. Ik zit vaak zo gefocust te werken dat ik het moeilijk vind om echt te ontspannen :grimacing:

@Nescio Mooi zeg, die verschillende tinten bij elkaar. En dat kleuroverloop!!

4 likes

Ik doe mijn achtergronden eigenlijk altijd met pastelkrijt. Schraap het met een mesje er af en wrijf het dan uit met een make-up watje.
Met potlood inkleuren lukt mij niet om het dan mooi te krijgen.
Wat @DelilahBard en @MACdonalds aan het doen zijn met die kleine cirkeltjes vind ik prachtig. Dat wil ik ook eens proberen, maar durf ik niet zo goed.

2 likes

En hij is al klaar.

17 likes

Ook heel leuk geworden!

1 like

Wat fijn weer om al jullie kleurplaten te zien! Ik heb de mijne ook eindelijk af! Deze komt uit Romantic Country van Eriy. Ik heb deze week vakantie, dus kan gelijk de volgende uitzoeken.

35 likes

Ooh, wat is het mooi geworden. :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik vind dit echt prachtig!

Voor degene die nog twijfelde over faber castell polychromos. Het blik van 120 st. is in prijs verlaagd momenteel bij bol.com

Bedankt @joveca en @OhMyGosh !

2 likes

Bij je 1e foto dach ik dat het de cover van het kleurboek was, mooi!

2 likes

Ik ben alweer aan de volgende plaat begonnen!

27 likes

Wow wat een gaaf effect! Hoe doe je dat?
Ik heb gewoon echt geen zin om mijn Matroesjka’s af te maken… Ga denk ik aan een nieuwe plaat beginnen om zo wat meer motivatie te krijgen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like