Kleuren voor volwassenen

Voor het eerst twinmarkers gebruikt! Super chill

9 likes

Deze komt uit:


En ik heb ook:

Alle niet mandala’s uit dit topic die ik heb gekleurd komen uit deze 2 boeken. Anders moet je ze even Googlen, staan wel veel kleurplaaten uit de boeken op Google. Ze heeft nog meer boeken. Krijg met mijn verjaardag nog 1. :heart:

3 likes

O Nice die had ik al voorbij zien komen op bol! Vind die boeken heel erg mooi!

1 like

Ik vind deze zo lief en mooi

1 like

Papier is ook fijne kwaliteit. :slight_smile: Zijn mijn favorieten op dit moment. (En Mandala kleurboeken blijven altijd leuk)

1 like

Heb er weer eentje af, met kleuren die erg goed passen bij dit weer!

8 likes

Ik heb deze nu ook. :smiley:


Ik heb nu 4 boeken van Hanna Karlzon. :heart: Zal snel in deze beginnen, staan veel mooie kleurplaten in.

2 likes

Jaaaaa helemaal zen gisteravond

16 likes

Ik heb ‘Juwelenkistje’ en ‘ochtendgloren’ besteld en dit weekend binnen gekregen, vind echt ALLE platen mooi.
Dus nu zit ik continu in tweestrijd met mezelf welke platen ik ga kleuren, aangezien die markers doordrukken en je dus altijd een mooie kleurplaat kwijt raakt :frowning:

1 like

ik blijf hier maar naar kijken, Supermooi!

Dankjewel! Ik vond deze ook heel fijn om mee te werken.

Begin gemaakt in mijn nieuwe boek. :slight_smile:

5 likes

Is het een leuk idee (als meerdere mensen hetzelfde kleurboek hebben) om een kleurplaat ‘af te spreken’, die allemaal gaan inkleuren en het eindresultaat hier te posten? Lijkt me leuk om te zien wat verschillende mensen van dezelfde kleurplaat maken.

7 likes

Ja lijkt me wel leuk! Maar hebben meer mensen dezelfde dan? Ik heb volgens mij wel die jij laatst heb gekocht. :slight_smile:

1 like

Jij hebt een hele reeks van Hanna Karlzon he? Ik dus Ochtengloren en Juwelenkistje. Zijn er meer mensen die deze hebben?

Ik heb Juwelenkistje niet. :frowning_face: Die mis ik nog, samen met Karakter.

1 like

Nou dan wordt het dus ochtendgloren haha! Nog meer mensen die deze hebben?

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens :wink:

1 like

Jaaaa ik heb ook net Ochtendgloren besteld (#influenced). Komt morgen binnen. :grin: Heb alleen nog geen goede stiften/potloden en wil eigenlijk morgen al gaan kleuren.

1 like

jaaa hier dacht ik ook aan

1 like

Vind dit een heel leuk idee! Dan kan ik ook meedoen met enkel Actionkleurboeken haha