Kleuren voor volwassenen

Wauw!

Ik ben er nog niet uit wat mijn volgende plaat gaat worden…

1 like

Dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts: Het is vooral een kwestie van werken met heel veel laagjes. Dit zijn ongeveer 12 kleuren potloden. Aan de randen begin ik vooral met de donkere kleuren, en dan laagje voor laagje opbouwen. Het is wel echt een gedulds-werkje :sweat_smile: En de witte details maak ik met een witte Posca acrylpen. Die is voor mij echt onmisbaar bij het kleuren om witte highlights te maken.

Ik heb ook nog heel veel half-afgemaakte kleurplaten liggen… Ik heb me er maar bij neergelegd! :grin:

3 likes

Soms is dat het moeilijkste gedeelte… :upside_down_face:

1 like

Wowwww wat een gedeeld en precisie werk! Heel mooi en knap!

1 like

Och jeetje… zoveel geduld! Maar wel een erg mooi resultaat.

Ik heb net deze afgemaakt. Nu toch maar een keer ook de achtergrond gedaan, niet mijn favoriete deel om te kleuren.

15 likes

Mooi! Die gele achtergrond is prachtig!

Na maanden niet gekleurd te hebben, nu toch weer erbij gepakt. Het was ook niet echt weer om iets anders te gaan doen haha. Ik ben zo blij dat ik met die bomen en blaadjes klaar ben, wat een rotwerk was dat :frowning:

15 likes

Ik ben weer aan een nieuwe begonnen. In Fragile world.

11 likes

Ik ben ook weer begonnen. Wat een mooie platen weer van jullie!

12 likes

Het heeft even geduurd, maar hij is af!

Op de foto lijkt de achtergrond heel vlekkerig helaas

10 likes

Wat mooi allemaal weer!

Hele slechte kwaliteit foto… Maar voor het eerst in maanden weer eens met stiften gekleurd! Gebruik de aquamarkers van de Action. WIN_20210530_21_46_31_Pro

5 likes

Met mijn eerste plaat in Fragile World bezig :grinning_face_with_smiling_eyes:
Vandaag lekker buiten gekleurd

3 likes

Weer gekleurd, was even geleden. Voelde me gisteren naar en vandaag ook. Nu voel ik wel een beetje rust door het kleuren.

6 likes

Gisteren mijn koala’s afgemaakt. Heb de achtergrond ingekleurd met pastelkrijt maar dat zie je niet zo goed op de foto :relaxed:

13 likes

Ah leuk, weer een paar aan het kleuren. Ik ben met deze bezig geweest

14 likes

Na maanden eindelijk afgemaakt. Heb alleen maar gelpennen dus niet zo bijzonder als jullie kleurplaten.
Moet dit topic nog maar eens doorspitten voor goede & betaalbare kleurpotloden

9 likes

Gaaf! Wat een felle kleuren :heart_eyes:

Als ik je een tip mag geven, dit is mijn lievelingsblik met potloden. Ik heb afgelopen week mijn 2e blik gekregen voor mijn verjaardag. Alle potloden zijn bijna op uit mijn 1e blik :grin:

https://www.bol.com/nl/nl/p/bruynzeel-kleurblik-super-sixties-kever-60-delig-met-gum-en-slijper-kleurpotloden/1004004011825869/?bltgh=vETNTluVFPpMYKMvnL1Kjw.2_8.9.ProductImage

1 like

Oh super dankjewel. Heb nog een bol cadeaubon dus dat komt goed uit!

Had deze van de Action gezien op de site van Lisanne Leeft maar ze waren helaas uitverkocht

kleurpotloden

1 like

Jaa ik had de review van Lisanne ook gezien!
Ik heb een keer potloden van dit merk gebruikt maar ik vond ze niet fijn. Vond ze wat hard en droog

2 likes