Kleuren voor volwassenen

Morgen krijg ik de kleurpotloden dus ben benieuwd

6 likes

Ik ben al een tijdje met deze bezig inmiddels. Gaat niet zo snel haha

10 likes

Ooh ik heb echt al tijden niet gekleurd. Weer eens aan beginnen.

1 like

Al bijna zeven uur bezig, maar het schiet nu op!

image

Edit: na dik 10 uur is hij af!

20 likes

Wow tof!!!
Misschien dat je het weet, maar via de link van het filmpje kan ik je voor en achternaam zien :relaxed:

1 like

Thanks! En bedankt, had ik zo even niet in de gaten. Haha :see_no_evil:

1 like

Hoi, hoe heb je dit gedaan? Is dit een speciaal programma/app of heb je het zelf gemaakt?
Vind dit echt heel erg gaaf en zou het ook willen proberen

1 like

Welkom op het forum!

Ik gebruik de app Procreate. Dat is een iPad app, waar je mre kunt tekenen. Op Google zoek ik naar paint by numbers, dat plaatje sla ik op en zet ik in de app. En door de kleuren aan de rechterkant te selecteren, kan ik kleuren.

Er zijn ook wel gratis tekenapps volgens mij.

1 like

Door dit topic heb ik mijn kleurboek boven water gehaald en dit is het resultaat van een week:

11 likes

Na lange tijd weer eens gekleurd. Moet mezelf er af en toe echt even toe zetten, maar als ik dan eenmaal bezig ben is het weer heerlijk…

12 likes

Ik zag deze in het Kruidvat krantje staan. Geen idee of het wat is hoor, maar ik wilde het toch met jullie delen.

5 likes

Hallo Dames, geen idee of op dit “vrouwen” forum ook mannen “mogen” en al mannen zitten, maar ik kwam in mijn zoektocht naar een meer rustgevende hobby op dit forum uit.

Ik ben sinds kort begonnen met kleuren heb een mooi stoer “mannen” boek met “tattoo” kleurplaten gekocht. En stiften van het merk Ohuhu ik vind de stiften erg mooi kleuren MAAR beginnersfout de stiften liepen door en op de achterkant stonden ook nog kleurplaatjes die ik niet meer kon gebruiken.

Nu wil ik toch een setje potloden gaan bestellen en twijfel ik tussen de 24/36 en 60 set van Faber Castell Polychromos ik vind namelijk om te beginnen 85 euro voor de 60 set best vee geld en nu is mijn vraaaaaag zijn de 24 of 36 set voldoende kleuren om mee ge beginnen?

Ik ben btw erg gemotiveerd geraakt door jullie mooie tekeningen wauw wat zitten er kleuren tussen zeg….

Groet Jeroen

7 likes

Ik heb uiteindelijk de set van 60 gekocht. Op youtube en verschillende websites gaven ze dat toch als advies.

Ik heb al een start kunnen maken.

Feedback is welkom! Ik ben al best trots op het handvat…

8 likes

Het is hier wel een beetje stil he… forum niet zo heel actief meer?

Misschien wordt deze thread weer drukker in de herfst /winter :wink: kleuren bij kaarslicht

2 likes

Ik heb al het licht nodig wat ik kan vinden :sweat_smile::joy:

2 likes

Die met die beer heb ik, is leuk!

Waar is @joveca dan? Zij was altijd wel actief.

1 like

Ik zie je berichtjes pas net, leuk! Welkom!
Juist tof dat er een man kleurt en het hier wil komen delen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit topic gaat echt door fases haha. De ene keer wordt er heel veel gepost, nu al een tijdje wat minder. Ik ben laatst weer begonnen met een kleurplaat. Zou hem later vandaag delen

2 likes

Helaas nog geen tijd gehad om verder te kleuren. Hoop deze week weer een stukje verder te komen. Ben wel veel op YouTube en Insta aan het kijken naar technieken etc. Iemand daar nog tips welke insta of youtube te volgen/te bekijken?

1 like