Ik volg Hanna Karlzon op Instagram. Als je kijkt bij de foto’s waarin zij getagt is, komt je heeeul veel coole kleurplaten tegen
Edit: het zelfde geldt voor Kerby Rosanes
Nu het weer richting de herfst gaat, krijg ik spontaan weer zin om te kleuren had deze kleurplaat vorig jaar al tot 3/4 afgemaakt, nu eindelijk af.
Knap hoor, met al dat gedoe met die bolletjes, hoe heet het ook weer.
Wow echt heel mooi
Thanks! Mjaaaa uhh hoe heette het ook alweer ik kom er ook even niet op
Ben meteen maar door gegaan met de volgende
Ja volgens mij wel!
Oh jongens, ik heb een beetje FOMO als ik jullie zie kleuren. Maar even duizend andere dingen te doen. Geniet wel mee van jullie plaatjes!
Mooi gedaan dat oranje van het kleed!
Ik ben de enige die wat post de laatste tijd dus ik heb soms het gevoel dat ik m’n platen niet moet delen haha (maar ik doe het toch)
Heb deze gemaakt, van Links naar rechts -->, lente naar winter ingekleurd
Dankje! En idd, zonder lamp kun je nu niets, ik heb vorig jaar de lamp gekocht die hier destijds ook werd aangeraden en die heb ik nu ook gelijk aan als het iets donkerder wordt
Heel erg mooi.
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer. Weliswaar door privéomstandigheden onder een andere naam. Maar sommigen van jullie herkennen mij vast nog wel. Op dit moment ben ik nog op vakantie en heb mijn kleurspullen niet bij me. Heb ook al een hele lange tijd niet meer gekleurd. Als ik over twee weken terug ben ben ik van plan om het kleuren weer op te pakken.
Daarvoor vind ik het veel te leuk. Hopelijk sluiten er weer meer mensen aan.
Ik heb jullie wel steeds gevolgd en zie prachtige kleurplaten.
Hopelijk tot gauw.
Same… leuk dat je er weer bent! Laten we het lekker nieuw leven inblazen.
Als je eerdere naam met een weggg begon dan weet ik wie je bent! Leuk dat je terug bent!
Lief van je.
Prachtig!