Kleuren voor volwassenen

Ik volg Hanna Karlzon op Instagram. Als je kijkt bij de foto’s waarin zij getagt is, komt je heeeul veel coole kleurplaten tegen
Edit: het zelfde geldt voor Kerby Rosanes

1 like

Nu het weer richting de herfst gaat, krijg ik spontaan weer zin om te kleuren :rofl: had deze kleurplaat vorig jaar al tot 3/4 afgemaakt, nu eindelijk af.

20 likes

Knap hoor, met al dat gedoe met die bolletjes, hoe heet het ook weer.

1 like

Wow echt heel mooi

2 likes

Thanks! Mjaaaa uhh hoe heette het ook alweer :rofl: ik kom er ook even niet op

Ben meteen maar door gegaan met de volgende

4 likes

Ja volgens mij wel!

1 like

Volgens mij ben ik vandaag iets te lang door gegaan, m’n nek doet pijn :sob:

18 likes

Oh jongens, ik heb een beetje FOMO als ik jullie zie kleuren. Maar even duizend andere dingen te doen. Geniet wel mee van jullie plaatjes! :heart_eyes::ok_hand:t2:

1 like

Mooi gedaan dat oranje van het kleed!

2 likes

Zijn er nog meer mensen aan het kleuren geweest? :smiley:

10 likes

Ik! Ben net klaar met deze

22 likes

Ik ben de enige die wat post de laatste tijd dus ik heb soms het gevoel dat ik m’n platen niet moet delen haha (maar ik doe het toch)

Heb deze gemaakt, van Links naar rechts -->, lente naar winter ingekleurd

Hier nog wat ingezoomd

30 likes

Dankje! En idd, zonder lamp kun je nu niets, ik heb vorig jaar de lamp gekocht die hier destijds ook werd aangeraden en die heb ik nu ook gelijk aan als het iets donkerder wordt

4 likes

Heel erg mooi.

1 like

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer. Weliswaar door privéomstandigheden onder een andere naam. Maar sommigen van jullie herkennen mij vast nog wel. Op dit moment ben ik nog op vakantie en heb mijn kleurspullen niet bij me. Heb ook al een hele lange tijd niet meer gekleurd. Als ik over twee weken terug ben ben ik van plan om het kleuren weer op te pakken.
Daarvoor vind ik het veel te leuk. Hopelijk sluiten er weer meer mensen aan.
Ik heb jullie wel steeds gevolgd en zie prachtige kleurplaten.
Hopelijk tot gauw.

8 likes

Same… leuk dat je er weer bent! Laten we het lekker nieuw leven inblazen.

Als je eerdere naam met een weggg begon dan weet ik wie je bent! Leuk dat je terug bent!

:+1:
Lief van je. :wink::wink:

Dit is de laatste die ik gekleurd heb.

21 likes

Prachtig!

1 like