Kleuren voor volwassenen

Ja, dat is een goed idee!

Ik doe graag mee. Tip: probeer om hem op zon dik mogelijk papier te printen als dat in je printer past. Dat tekent fijner.

1 like

Ik heb iets van 500 kleurplaten op de laptop staan. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb het boek binnen! Wauw, echt supermooie kwaliteit. Heb echt zin om vanavond gelijk te kleuren :grin:

Ik heb geen beschikking over een printer op het moment. Zullen we een kleurplaat kiezen uit het boek Ochtendgloren? Misschien kan één van de mensen met een scanner hem inscannen en in privébericht toesturen naar wie wil meedoen? Voor we 'm openbaar zetten en gedoe krijgen met copyright…

Heeft iemand een scanner EN het boek Ochtendgloren?

@Andreya ik heb dat boek ook met al die vrouwengezichten. Hij is fijn hè!

Ik heb net mijn nieuwe Harry Potter kleurboek binnen en veel te dure markers in huidstinten (waar ik nogal een mening over heb want ze zijn alleen maar blank. Dacht op het plaatje dat de donkerste kleuren een stuk donkerder waren dus dat vind ik wel stom).

2 likes

@360 Ja, is echt een fijn boek. Mooie platen, dik papier, jammer dat ik er steeds minder over hou.

Dat Harry Potter boek wil ook nog een keer kopen! Jammer van je markers, vooral als ze zo duur zijn.

Oké ik heb de markers meteen ff getest. De een na laatste kleur is echt veeeel te fel als huidskleur hahaha? Die jongen helemaal achterin heb ik daarmee gedaan en het lijkt alsof hij iets te lang onder de zonnebank heeft gelegen. En het meisje met de bril op de tweede rij is de donkerste kleur.

4 likes

Vind het trouwens echt een leuk idee om een kleurplaat te kiezen en dan de verschillende resultaten te bekijken.
Ik heb wel een scanner, maar niet dat ene kleurboek waar ik veel van jullie over hoor. Toch maar 1 van internet kiezen dan?

Leuk om te horen dat jullie het een leuk idee vinden!

Ik kan, als we een kleurplaat hebben gekozen, die wel inscannen op werk! Ik plaats zo even wat foto’s van kleurplaten die mij leuk lijken om te maken met z’n allen

2 likes

Goed idee! Misschien met een poll? Dan kunnen we makkelijk kiezen.

1 like

Leuk idee!! Ik wil ook wel meedoen

Ik vind het ook een leuk idee!

Net begonnen met mn Harry Potter boek trouwens, zitten zulke mooie platen bij! Ben maar beetje makkelijk begonnen. Kan alleen niet mijn stiften gebruiken helaas omdat de pagina`s vrij dun zijn en dus doordrukken.

5 likes

Welk boek is dit ?

Ochtendgloren!

1 like

Op de FB pagina van kleuren voor volwassenen doen ze mega para als het gaat om lege kleurplaten showen zonder iets erop te leggen. Nu denk ik vaak wel dat hun erg overdreven doen want je mag ook geen ingekleurde kleurplaat daar laten zien zonder erbij te zetten van wie het is enz i.v.m. boetes enz die ze kunnen krijgen?

Eerste kleurplaat uit Ochtendgloren is af. :smile:

9 likes

Goed dat je het even zegt, het was mij ook al wel door m’n hoofd geschoten, maar ik had zoiets van “zo’n bagger foto zal geen problemen geven”. Ik ga de foto’s even vervangen door foto’s met een watermerkje eroverheen.

1 like

Yeah is misschien wel beter. Ik weet ook niet of hun het overdrijven hoor.

Heel leuk, ik doe ook graag mee!