Kleuren voor volwassenen

Jij gaat snel.
Wel heel mooi geworden.

3 likes

Mijn boek is half gedeukt binnen gekomen :sob: Ik zit nu zo te twijfelen of ik het zal retourneren of niet. Maar hoe het verpakt was betwijfel ik of de volgende wel netjes binnen komt

2 likes

In mijn boek zat een scheurtje :sweat_smile: Heb het gemeld bij bol en kreeg een nieuwe opgestuurd en mocht de oude ook houden, dat is wel netjes!

2 likes

Oh dat is wel netjes ja! Ik kreeg nu alleen dat ik het terug mocht sturen maar dat was zo een automatisch bericht. Ik laat het er maar bij. Ik zet er straks wel wat zwaars op. Nu eerst kleuren :partying_face:

4 likes

Ik ben totaal niet creatief en heb nooit creatieve hobby’s gehad maar vond dit topic altijd zo rustgevend dat ik ook een boek en potloden heb gekocht :joy: en vind het heerlijk! Dus dank jullie wel voor de inspiratie :blush:

9 likes

Heb nu even veel vrije tijd. Normaal werk ik veel en onregelmatig dus dan gaat het een stuk langzamer.

1 like

Yes begonnen :smiley: Nu heb ik spijt dat ik niet eerder op de avond ben begonnen

7 likes

Op de achtergrond na is mijn eerste plaat klaar :smiley: eerst de linkerbladzijde maken voor ik de achtergrond doe

11 likes

Mooi geworden.

2 likes

Dank je wel! Zitten nog wat schoonheidsfoutjes in maar voor een eerste kleurplaat ben ik er blij mee :smiley:

1 like

Ik zie geen foutjes, hoor, alleen een heel mooi gekleurde plaat.

1 like

Met de vorige kleurplaat ben ik even gestopt. Ben nu aan deze begonnen.
En jullie? Waar zijn jullie mee bezig?

13 likes

Mooi zeg! Heel realistisch ingekleurd.

4 likes

15 likes

Ik ben weer verder gegaan met m’n dubbele herten :slight_smile:

13 likes

Wow, wat mooi. :heart_eyes:

3 likes

Wordt wel heel mooi.
Leuk dat je weer terug bent.

2 likes