Kleuren voor volwassenen

Ik ben nu met deze kleurplaat bezig. Uit Imagimorphia.
Waar zijn jullie nu mee bezig?
Edit, lijkt op de foto een blauwe achtergrond, maar is toch echt wit.

6 likes

Ik zoek een nieuwe hobby en door dit topic ben ik enthousiast over kleuren geworden. Ik heb nu in mijn winkelmandje world within worlds. En ik twijfel heeeel erg tussen bruynzeel potloden 70 stuks of faber castell potloden 36 stuks. Ik ben bang dat ik bij die laatste spijt krijg omdat ik niet veel kleur keuze dan heb.

5 likes

Wat leuk dat je zo enthousiast bent geworden.
Je kunt faber Castell potloden altijd nog los kopen als je 36 te weinig vindt.
Ik zou eerst eens afwachten of je het echt leuk vindt.

2 likes

Oh dat is idd goed om te weten dat ik ze los kan kopen. Haha ja ik ben met een hobby altijd dat ik alles gelijk wil hebben zodat ik goed kan beginnen. Ik heb nu al een aantal creatieve hobby’s en ik vind op mijn telefoon ‘kleuren’ via zo een app ook heel leuk. Dus het is niet dat ik het niet leuk zal vinden. Ik begin anders toch met de 70 bruynzeel kleuren en dan kan ik na een tijdje naar Faber Castell over stappen. Dan heb ik in ieder geval al een goede basiskleuren set :smiley:

3 likes

Heel mooi! Is dat met de prismacolors?

Ik ben met deze twee bezig uit kaleidomorphia.

4 likes

Zoooo herkenbaar je tweede zin :see_no_evil:

3 likes

Ja meeste mensen zijn van voorzichtig beginnen, maar als ik voor mijn gevoel maar de helft heb dan begin ik er ook niet lekker aan. Ik was nu €26 uit voor 70 potloden + een kleurboek dus mocht ik het echt niet leuk vinden dan is het ook geen grote ramp.

1 like

Nou iid, aan een paar potloden heb je natuurlijk ook niet heel veel hè! Ik heb inmiddels een aardige verzameling van kleurboeken, markers en potloden, en het gaat niet kapot, dus helemaal niet erg om een tijdje niets mee te doen :relaxed:

1 like

Ja precies! Ik doe ook aan planner spreads maken met stickers en washi etc dus ik zit nu ook gelijk ideetjes te zoeken wat ik eventueel nog in mijn planner of dagboek kan tekenen etc in combinatie met mijn fineliners. Nu ongeduldig wachten tot het binnen is :smiley:

2 likes

Leuk!! En ja dat wachten duurt altijd veel te lang hè :rofl:

Dank je. Het meeste is gekleurd met prismacolor.
Maar ik gebruik de Faber Castell potloden ook nog steeds.

1 like

Ahh ja door elkaar kan natuurlijk ook!

Ik zag op Amazon dat er in april ook een nieuw boek van Kerby uitkomt. Ben wel benieuwd. Iets anders denk ik dan de afgelopen boeken.

9 likes

Ben vandaag aan mijn eerste plaat begonnen, vind het wel heel leuk om te doen!

11 likes

Wat mooi.
Deze heb ik ook all eens gekleurd.

3 likes

Leuk! Mooi gedaan ook met die kleurovergang in de bloemen.

Ik ben klaar met deze. Even bedenken wat ik nu ga doen.

10 likes

Jij gaat snel.
Wel heel mooi geworden.

3 likes

Mijn boek is half gedeukt binnen gekomen :sob: Ik zit nu zo te twijfelen of ik het zal retourneren of niet. Maar hoe het verpakt was betwijfel ik of de volgende wel netjes binnen komt

2 likes

In mijn boek zat een scheurtje :sweat_smile: Heb het gemeld bij bol en kreeg een nieuwe opgestuurd en mocht de oude ook houden, dat is wel netjes!

2 likes

Oh dat is wel netjes ja! Ik kreeg nu alleen dat ik het terug mocht sturen maar dat was zo een automatisch bericht. Ik laat het er maar bij. Ik zet er straks wel wat zwaars op. Nu eerst kleuren :partying_face:

4 likes

Ik ben totaal niet creatief en heb nooit creatieve hobby’s gehad maar vond dit topic altijd zo rustgevend dat ik ook een boek en potloden heb gekocht :joy: en vind het heerlijk! Dus dank jullie wel voor de inspiratie :blush:

9 likes