Kleuren voor volwassenen

Heb nu even veel vrije tijd. Normaal werk ik veel en onregelmatig dus dan gaat het een stuk langzamer.

1 like

Yes begonnen :smiley: Nu heb ik spijt dat ik niet eerder op de avond ben begonnen

7 likes

Op de achtergrond na is mijn eerste plaat klaar :smiley: eerst de linkerbladzijde maken voor ik de achtergrond doe

11 likes

Mooi geworden.

2 likes

Dank je wel! Zitten nog wat schoonheidsfoutjes in maar voor een eerste kleurplaat ben ik er blij mee :smiley:

1 like

Ik zie geen foutjes, hoor, alleen een heel mooi gekleurde plaat.

1 like

Met de vorige kleurplaat ben ik even gestopt. Ben nu aan deze begonnen.
En jullie? Waar zijn jullie mee bezig?

13 likes

Mooi zeg! Heel realistisch ingekleurd.

4 likes

15 likes

Ik ben weer verder gegaan met m’n dubbele herten :slight_smile:

13 likes

Wow, wat mooi. :heart_eyes:

3 likes

Wordt wel heel mooi.
Leuk dat je weer terug bent.

2 likes

Ik ben ook weer een stukje verder.

11 likes

Met twinmarkers

17 likes

Oh wauw, welk Kleurboek is dit?

1 like
2 likes

De ene kant van m’n hertenkleurplaat is af, nu de andere kant inkleuren met wat lichtere en heldere kleuren

13 likes

Ik heb dit kleurboek ook besteld.
Ik schrok wel een beetje van hoe groot het boek is. Veel groter dan de boeken van Kerby Rosanes.
Er staan wel heel mooie platen in op erg stevig, iets ruw, papier.
Wat mij opvalt is dat ik er beter met de faber castell potloden in kan kleuren dan met de prismacolorpotloden.
Volgens mij is het echt een boek om met stiften te kleuren.
Ik ben met deze bezig.
Eens een keer iets heel anders.

8 likes

Kun je die van Kerby er eens naast leggen, ben wel benieuwd wat het verschil is.
Ik vind het papier heel prettig, met mijn Bruynzeel potloden kleur ik ook minder fijn dan met de FC potloden. Maar het liefst kleur ik deze platen met mijn twinmarkers!
Leuk dat je 'm ook gekocht hebt, veel verschillende platen hè?

Ben eindelijk weer begonnen met kleuren. Zit de laatste tijd zo in m’n hoofd, dus goede bezigheid tegen het piekeren. Gelukkig blijft het ook steeds langer licht.

5 likes