Hier kun je het verschil zien.
Het zijn inderdaad veel mooie verschillende kleurplaten.
Kleuren is een goede afleiding.
Zeker een verschil, die rechtse lijkt me wel wat handzamer
Ik heb vandaag ook eindelijk weer tijd vrij gemaakt om te kleuren. Op dit moment bezig met de kooi vandaar dat die er nog niet af uit ziet
K heb zo’n zin in het nieuwe boek van kerby rosanes! Volgens mij een boek met allemaal nieuwe platen toch?
Ik dacht het wel. Ben heel benieuwd.
Ik kreeg vandaag van mijn dochter dit kleurboek, helemaal zelf uitgekozen. Staan mooie platen in, kwaliteit is denk ik alleen geschikt voor potloden.
Ach, wat lief.
Volgens mij is het nieuwe kleurboek van kerby rosanes mijn kant op! Ben heel benieuwd naar nieuwe platen
Ben ook weet even bezig geweest met de twee herten (koele kleuren vs warme kleuren):
Oehh leuk! Bij Amazon is die pas vanaf 14/4 leverbaar.
Ik zag dat er in het najaar ook weer een nieuw boek komt:
Ik ben wel benieuwd hoe je het boek vindt.
Is het de moeite waard?
Heb er nog niet heel uitgebreid in gekeken maar denk wel goede aankoop! Ook even een wat andere stijl dan in z’n eerste boeken, dat vind ik sowieso leuk voor wat inspiratie om anders te kleuren
Deze is eindelijk klaar! Merk toch dat ik de kleurplaten van 2 pagina’s net iets te lang vind duren altijd…
Wowww mooie! Uit welk boek komt deze plaat?
O super mooi!
Volgens mij staat hij in een paar boeken! Ik snijd ze dus altijd uit dus ik weet het zo niet ik heb hem in een paar boeken staan, dus ik kan even zoeken of ik hem nog ergens anders in zie staan