Weer thuis na een verblijf van ruim 3 maanden in Spanje. Zonder kleurspulletjes.
Het kleuren weer opgepakt nu. Ik ben nu begonnen in Mythic World van Kerby Rosanes.
@MACdonalds, prachtig geworden.
@anon4775214, hoe bevallen je nieuwe kleurplaten?
Even een stukje eerlijkheid… ik vind dit zo’n eng ding om te zien steeds
Mooi gekleurd daar niet van maar ik heb een beetje last van Doodshoofdjes?! Haha
Hahaha influenced door mascha hij is nu klaar dus je bent er nu vanaf haha
Ik gebruik hele andere kleuren dan ik normaal doe, weet nog niet groendak wat ik er van moet vinden haha
Zo mooi
Iedereen hier is trouwens altijd zo lovend over polychromos potloden maar ik vind ze helemaal niet zo mega fijn en nu vraag ik mij af of ik ietts verkeerd ermee doen haha
Haha toen ik ze voor het eerst ging proberen verwachtte ik een orgastisch genoegen maar dat bleef uit. Maar ze zijn wel fijner dan gewone goedkope rotpotloden, dat zeker.
Kleurplaat van creachickkk en het was een 3 kleurenchallenge (blind pakken) en ook een huidskleur blind gepakt.
Ik ben aan t opruimen en heb heel veel zo goed als lege kleurboeken. Oa 2 mandala boeken en die echte kleurboek voor volwassenen. Dacht misschien heeft iemand hier interesse?
Gaaf! Komt deze plaat uit haar kleurboek?
Ik ga binnenkort verhuizen waardoor ik momenteel geen tijd heb om te kleuren. Maar het goede nieuws is dat ik een kast krijg voor al mijn teken/kleur/knutsel dingen! Beetje off topic maar hoe bergen jullie je spullen op? En hebben jullie daar toevallig een foto van die jullie willen delen?
Ja, komt uit haar kleurboek! Heb 'm wel overgetrokken.
hallo allemaal
Aangestoken door jullie prachtige creaties ben ik enthousiast geworden en heb voor het eerst ook wat gemaakt. En dit is het geworden:
oh dankjewel!
Prachtig! Lekker vrolijk!
Ik kleur inderdaad met alcoholmarkers, die zijn veel minder streperig.
Ik ben begonnen met Ohuhu-markers. Maar die zijn snel leeg en kan je niet per stuk nabestellen. Dan moet je meteen een nieuw pak kopen. Daarom heb ik van de kleuren die nu al leeg zijn Promarkers besteld. Die vind ik zelfs nog iets prettiger kleuren dan de ohuhu-markers.
Wel een dingetje: alcoholmarkers geven door op de achterkant van de pagina. Dus je kan niet kleuren in boeken met op 2 zijden een kleurplaat. Daarom kopieer ik de tekeningen uit het boek eerst op markerpapier (van Canson XL).