Door de videos van Creachick ben ik ook enthousiast geworden voor het kleuren! En na het lezen en zien van jullie mooie creaties ben ik ook overstag gegaan en heb een kleurboek besteld en potloden van Faber Castell. Als het goed is wordt het morgen besteld. Kan niet wachten haha
Werd weer enthousiast toen ik dit topic weer omhoog zag komen!
Een keertje pastel kleurtjes gebruikt. Achteraf beetje spijt dat ik de buitenste bolletjes een andere kleur heb gegeven, maarja… achteraf he
Eerste 1,5 uur gekleurd. Ik moet nog heel veel testen en proberen met de potloden, ik weet nog echt niet wat ik doe hahah en welke kleuren mooi staan bij elkaar.
Maar het is al wel erg leuk om te doen!
Prachtig! Helemaal voor een eerste keer!
Hier zitten alle kleurspullen in een verhuisdoos maar het begint wel weer te kriebelen… aankomend weekend maar even wat uitzoeken
Doordat ik jullie zie kleuren ging het hier ook weer kriebelen… deze moet ik nog steeds afmaken, dus daar gaan we dan! (Foto bij lamplicht)
ik heb er ook nog eentje af. De achtergrond egaal grijs maken vond ik echt wel een uitdaging maar hij is af…
Wat lief! Dat geeft mij weer hoop en jaaa lekker doen van het weekend!
Super leuk om te zien dat meerdere het kleuren nu weer oppakken. Prachtige technieken zeg. Jullie kunnen het zo mooi
Tussenstand:
Meeste gedaan, nog enkele details. Dan nog de achtergrond. Ik ben van plan iets van een zonsondergang te maken.
supermooi al die kleurcombinaties!
Dank je wel!
Heb er weer eentje af.
Vind het zo jammer dat mn alcoholstiften van die vlekken geven als je niet snel genoeg werkt.
supermooi!
misschien een tip voor de vlekken: ik kleur in kleine ronde bewegingingen (dus niet strepen heen en weer). Bij grote vlakken probeer ik ook niet te stoppen en zo te kleuren dat ik telkens een beetje aansluit op het vorige, zodat het geen tijd heeft om echt in te drogen. En meestal wordt het resultaat bij mij ook beter als ik nog een keer over de gekleurde vlakken opnieuw kleur: een 2e laagje als het ware.
maar de grond in jouw tekening is ook echt mooi dat er wat schakeringen in zitten… dus daar vind ik dat het juist extra charme heeft zoals je het gedaan hebt.
Top, dankje! Ga ik dat volgende keer eens proberen
Wooow kan je gewoon over de glitters heen kleuren? Kleurt dat niet heel vervelend?
Ja blijkbaar! Ik had het al een poos liggen en nooit geprobeerd. Nu heb ik een kindje op het oog dat ik er zoet mee kan houden en ik wilde het eerst eens proberen.
Tja er gebeurt niet zo veel, van zilverglitter wordt het groenglitter. Maar gaat wel goed (wel met polychromos ipv de bijgeleverde mini-potloodjes).
Ik ben ook weer een stukje verder. De paddenstoel moet nog een paar extra laagjes krijgen, wat is dat lastig kleuren rond de stipjes. En ik twijfel nog over de kleur van de hangmat met het katje. Misschien leuk om juist een contrasterende kleur te nemen.