Dat zijn twinmarkers van de Action! Heel goedkoop en werken wat mij betreft gewoon goed.
Leuke boeken zijn dat he! Ik heb er inmiddels ook al 3 haha
Welk boek is het? Dit lijkt me echt leuk!
Heeel leuk! Ik heb er inmiddels 8, en wissel ze af en toe om. Ik heb ook een app waarbij je kan aanvinken welke kleurplaten je hebt gedaan. Die app kan ook random boeken en bladzijdes kiezen uit alle boeken in je verzameling. Dus soms doe ik dat ook wel eens. App heet BuddyColo voor mensen die het willen weten.
@Hippe_kikker dit zijn de Coloriage Mystères Disney boeken! Ik bestel ze allemaal op amazon, daar zijn ze het voordeligst. Deze kleurplaat is dit boek
Klinkt leuk, ik ga die app ook eens downloaden!
Thanks! Ik zag ook een disney katten boek met wat voor stiften doen jullie het? Ik heb alcoholstiften van de action maar dat drukt op normaal papier behoorlijk door…
Ik gebruik de twinmarkers van de action op waterbasis, crayola supertips en faber castell. Doordrukken kan je bij dit boek echt niet gebruiken omdat er aan beide kanten een kleurplaat zit. Nu is dit papier wel wat dikker.
@Ciri als je het leuk vindt om elkaar toe te voegen let me know!
Ik gebruik wel alcohol markers (van de action en van Ohuhu), en die drukken inderdaad wel door dus ik moet goed uitkiezen welke platen ik wil doen!
@Vlek yesss ik laat het weten als ik de app ga gebruiken!
Ik ben nu bezig met deze plaat, gaat over 2 bladzijdes heen. Heel erg leuk om te doen want het is ook zo detailleerd.
Heel leuk
Oeh die is heel mooi! Die wil ik ook graag doen, maar ben zo bang dat ik hem verpest
Ik ga morgen zo’n boek bestellen maar vind het zo lastig welke de katten vind ik leuk, maar diegene die hier genoemd wordt ook! Teveel opties!
Lastig he, er zijn er ook zo veel!
Ik heb 3 boeken en 2 zijn er getekend door Jeremy Mariez. Ik vind die 2 boeken veel leuker en gedetailleerder dan het andere boek die is getekend door William Bal (die namen staan boven de titel van het boek op Amazon).
Misschien helpt dat wat in de keuze! Ik ben benieuwd welke je uiteindelijk kiest
https://www.amazon.nl/dp/2017256951?ref=cm_sw_r_apin_dp_BPJMD94Y0BNC3RNFKJFN&ref_=cm_sw_r_apin_dp_BPJMD94Y0BNC3RNFKJFN&social_share=cm_sw_r_apin_dp_BPJMD94Y0BNC3RNFKJFN&language=nl-NL&skipTwisterOG=2
Ik denk dat het dan deze wordt! En wie weet als volgende de katten!
Goede keus!
Weet iemand hoe het zit met (acryl) stiften in een vliegtuig? Is dat net als met cosmetica dat het stuk kan gaan en kan gaan lekken? Ik wil graag een kleurboek en stiften meenemen op vakantie maar vind het zonde als de kans op “ontploffen” groot is.
Geen hoogstandje zoals de meeste hier kunnen kleuren, voor het eerst met markers gedaan.
Kleurboek
Spooky Cutie: Coloring Book for Adults and Teens https://amzn.eu/d/9Tewr8i
Ohuhu markers: Amazon.nl
Ja al een paar jaar, vind ze niet snel leeg gaan
Ik heb ze ook, ik vind ze ook niet snel leeg gaan eigenlijk…