Kleuren voor volwassenen

Ik kreeg van m’n beste vriendin dit kleurboek voor m’n verjaardag, Little corner: https://www.amazon.nl/Little-Corner-Coloring-Designs-Relaxation/dp/B0D5HVSW5T/ref=asc_df_B0D5HVSW5T/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=692998274070&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12062302821224076539&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064908&hvtargid=pla-2340192990204&psc=1&mcid=e99019d58d883592adcf02e84bc9b512&gad_source=1. Ook zo schattig allemaal. Gebruik nu Tombow Dual brush stiften die ik al jaren heb, maar die zijn vrij prijzig. Zou graag de Ohuhu stiften willen, maar is wel even een investering (zou dan wel voor een kleinere set gaan, niet meteen de volledige van 320 euro stiften haha).

16 likes

Toch geen kleuren op nummerboek, 't trok me totaal niet. Bovenstaande geworden.

Meteen begonnen want ik was kindloos.

9 likes

Ik ga maar gewoon posten en hopen dat het dan hier weer drukker wordt.

Achtergrond vind ik niet mooi geworden en in het midden vind ik superlastig door de bochtjes e.d.

12 likes

Dit heb ik de laatste dagen gemaakt:

Vind het echt zo leuk om te doen😍

17 likes

Wauw die eerste :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Echt zo’n leuk boek :heart_eyes:

24 likes

Na een heel lange tijd ben ik ook weer gaan kleuren.
Ik zag hier weer zoveel leuks voorbijkomen.
Deze kleurplaat heb ik vandaag afgemaakt.

27 likes

Wat een prachtige plaat :smiling_face_with_three_hearts: krijg er helemaal herfst vibes van. Welke is dit?

Dank je. Deze komt uit het boek Circle of Life.

4 likes

:open_book: universe van Maria Trolle
:pencil2: polychromos

Zo leuk om te doen :relaxed:

16 likes

Ik heb deze net besteld

Staan veel kleurplaten in gericht op de seizoenen.

7 likes

Wat een prachtig boek. Ik ben benieuwd welke plaat je gaat kleuren.

1 like

Ik ook! :smile: Ik ben nu nog bezig met een feniks uit Mythic Worlds. Een van mijn favoriete kleurboeken.

1 like

Dat boek heb ik ook. Ook al veel in gekleurd. Vooral in coronatijd.

2 likes

Hele leuke tekeningen voor als je even vlot iets wil kleuren :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Nou, hier is de Action set inmiddels ook bezorgd + nog extra uit de winkel. Dat ziet er dus zo uit:

Action markers

Toen ik er door @Hippe_kikker achter kwam dat de Action markers een brush tip hebben, moest ik een beetje huilen van binnen. Daar was ik namelijk naar opzoek, maar ik dacht dat die er alleen van Ohuhu waren. Gewoon niet goed gelezen, as always.

Mijn vriend zei: ik gun het je gewoon, want allerlei redenen. Dus hij heeft ze gekocht. En wij kunnen de aankomende tijd vooruit :ok_woman:.

Ben ook nog steeds heel erg blij met de Vivid Green set, want daar zitten precies de kleuren niet in van de Action en vice versa.

Dit is nu de hele range aan swatches (al vind ik het op de foto niet 100% accuraat, maar voor het idee:

Swatches

11 likes

Wat een mooie set, van Action! Begrijp ik goed dat die net zo’n zachte penseelpunt hebben als die van Ohuhu, dus zoiets?

Laatst die van Ohuhu geprobeerd bij een nichtje, zo bijzonder dat die stiften zo netjes kleuren zonder duidelijke strepen achter te laten. Doen die van Action dat ook zo mooi?

3 likes

Yes! Precies. Heb zelf nog nooit een Ohuhu gebruikt, dus ik durf niets te zeggen over het kwaliteitsverschil. Maar de brush-kant van Action is inderdaad zacht. En werkt echt heel fijn en nauwkeurig, zonder strepen.

Er zijn verschillende sets te koop. 1 online, dat is de grote set met 180 markers. En in de winkel heb je setjes van 4, 12 en 30. Dus misschien handig om het mee te proberen. Dat heb ik ook gedaan.

3 likes

Ah dank voor de bevestiging! Goed om te weten, ik ga ze checken bij Action!

Mijn dochter kleurt graag en ik heb het ook een tijdje gedaan. Het lijkt me een leuke activiteit om in het najaar samen weer op te pakken op regenachtige dagen.

2 likes

Ik heb allemaal waterverf spullen besteld dus hoop hier ook binnenkort weer te posten. Is niet helemaal kleuren maar toch :smile:

3 likes