Kleuren voor volwassenen

Hoe bewaar je de stiften? Liggend of strand of op de kop?

1 like

Wat leuk om dit topic weer voorbij te zien komen! Ik heb net mijn waterverf weer uit de kast gehaald, sinds ik denk bijna een jaar. De tekening is nog lang niet af, maar toch hier alvast wat ik heb. We stom dat ie gekanteld staat. Plaat komt uit Botanicum van Maria Trolle.

Oh en dat kleuren op nummer is ook leuk zeg! Mijn vingers jeuken om te bestellen.

6 likes

Ik zag dit topic voorbij komen laatst en toen kreeg ik helemaal zin om te kleuren. Ik had nog een mandala kleurboek en kleurtjes van mijn kind, maar ga van de week nog even naar de action of boekenhandel voor wat beters. De creatie van vandaag.

8 likes

Ik staand! Misschien maakt dat toch het verschil dan

4 likes

Net als een aantal meiden hierboven, ben ik weer begonnen met kleuren n.a.v. het zien van dit topic🤓

Voorheen altijd met (goedkope) potloden, maar kreeg nooit het gewenste resultaat. Dus toch voor de alcohol markers gegaan.

Wilde eigenlijk meteen de Ohuhu markers bestellen, maar met mijn impulsieve ADHD hoofd, toch bedacht om eerst te kijken of ik het ook daadwerkelijk ga doen en of ik het leuk vind.

Ik heb nu een goedkope set met 168 markers gekocht via B.ol. Waarschijnlijk alsnog een soort drop shipping, want hij stond er in allerlei verschillende merken op. Deze set was €29.

Net alle 168 geswatcht met mijn vriend. Hij is inmiddels ook enthousiast, haha. Dus dacht deel het even hier, misschien heeft iemand er iets aan:

Set + swatches

Tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit van de kleuren. En vooral over hoe breed het spectrum is. Ik moet er nog mee kleuren. Zal laten weten hoe dat is bevallen!

14 likes

Wauw wat veel, maar ook veel mooie kleuren zeg. Ik ga morgen naar de winkel, wil denk zoeken naar een 'kleuren op nummer’boek, omdat ik vaak afhaak met kleuren omdat ik niet weet hoe ik het moet maken en dan maar wat doe en het niet mooi vind, dus weer af haak.

3 likes

Ik gebruikte al een aantal jaar de markers van de action en inmiddels waren ze best leeg. Ik heb op hun site een hele grote verpakking gekocht en ben er echt heel tevreden over!
Mijn kleurboeken zitten inmiddels vol, maar als het goed is worden er vandaag 2 nieuwe bezorgd. Nu alweer zin om verder te gaan :heart_eyes:
https://shop.action.com/nl-nl/p/8721042510280/decotime-twinmarkers-xxl-set?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiOy1BhDCARIsADGvQnDuW8drKEdt52gZugdhkZp8qOpCKZByQUuAFmA3TRtn3aqt78W6pBEaAl0WEALw_wcB

4 likes

Mijn eerste proefplaat is af:

Ik vind uilen niet leuk om te kleuren, haha. Maar dit was een boek wat ik nog had liggen. Heb vandaag “tales from the city among the stars” binnen gekregen van Hannah Karlzon. Meteen een paar kopietjes van laten maken bij een Printshop. Daar ga ik zo aan beginnen, en echt mijn best op doen. Heel veel zin in!

Wel ben ik zeer tevreden over de markers. Ze doen het allemaal, en ik vind het heel fijn werken. Mooie heldere kleuren, en van alles wel iets. Echt top!

2 likes

Linkje? :innocent:

Denk dat je van de markers bedoelde, maar heb de rest er ook maar bij gezet.

Markers

Vivid Green Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen en kinderen - Alcohol markers -... | bol

Boek van Hannah

Tales from the City Among the Stars, Hanna Karlzon | 9781423663539 | Boeken | bol

o.a. Uilen boek

Mindful kleuren voor volwassenen, geen | 9789044752700 | Boeken | bol

3 likes

Ja de markers idd! Ik had pas van de action gekocht maar die hebben of een penseelpunt waar ik niet zo precies mee kan en anders een soort fineline punt en dat is weer te dun en scherp. Deze zien er wel goed uit!

1 like

Let er wel op als je bijvoorbeeld ook tekent in een bullet journal. Ik maakte de fout om daar ook stiften op alcoholbasis voor te gebruiken en die drukte mega door!

1 like

Nee is voor die disney boeken en dan kleur ik gewoon maar 1 kant! Thanks voor je tip

1 like

@Clancy ik was gelijk verliefd op dat spooky kleurboek😍 Heb hem ook besteld en hij is heel leuk.

9 likes

Zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:. Ik ga deze ook aanschaffen.

1 like

Ik kreeg van m’n beste vriendin dit kleurboek voor m’n verjaardag, Little corner: https://www.amazon.nl/Little-Corner-Coloring-Designs-Relaxation/dp/B0D5HVSW5T/ref=asc_df_B0D5HVSW5T/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=692998274070&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12062302821224076539&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064908&hvtargid=pla-2340192990204&psc=1&mcid=e99019d58d883592adcf02e84bc9b512&gad_source=1. Ook zo schattig allemaal. Gebruik nu Tombow Dual brush stiften die ik al jaren heb, maar die zijn vrij prijzig. Zou graag de Ohuhu stiften willen, maar is wel even een investering (zou dan wel voor een kleinere set gaan, niet meteen de volledige van 320 euro stiften haha).

16 likes

Toch geen kleuren op nummerboek, 't trok me totaal niet. Bovenstaande geworden.

Meteen begonnen want ik was kindloos.

9 likes

Ik ga maar gewoon posten en hopen dat het dan hier weer drukker wordt.

Achtergrond vind ik niet mooi geworden en in het midden vind ik superlastig door de bochtjes e.d.

12 likes

Dit heb ik de laatste dagen gemaakt:

Vind het echt zo leuk om te doen😍

17 likes

Wauw die eerste :smiling_face_with_three_hearts:

1 like