Echt zo’n leuk boek
Na een heel lange tijd ben ik ook weer gaan kleuren.
Ik zag hier weer zoveel leuks voorbijkomen.
Deze kleurplaat heb ik vandaag afgemaakt.
Wat een prachtige plaat krijg er helemaal herfst vibes van. Welke is dit?
Wat een prachtig boek. Ik ben benieuwd welke plaat je gaat kleuren.
Ik ook! Ik ben nu nog bezig met een feniks uit Mythic Worlds. Een van mijn favoriete kleurboeken.
Dat boek heb ik ook. Ook al veel in gekleurd. Vooral in coronatijd.
Nou, hier is de Action set inmiddels ook bezorgd + nog extra uit de winkel. Dat ziet er dus zo uit:
Toen ik er door @Hippe_kikker achter kwam dat de Action markers een brush tip hebben, moest ik een beetje huilen van binnen. Daar was ik namelijk naar opzoek, maar ik dacht dat die er alleen van Ohuhu waren. Gewoon niet goed gelezen, as always.
Mijn vriend zei: ik gun het je gewoon, want allerlei redenen. Dus hij heeft ze gekocht. En wij kunnen de aankomende tijd vooruit .
Ben ook nog steeds heel erg blij met de Vivid Green set, want daar zitten precies de kleuren niet in van de Action en vice versa.
Dit is nu de hele range aan swatches (al vind ik het op de foto niet 100% accuraat, maar voor het idee:
Wat een mooie set, van Action! Begrijp ik goed dat die net zo’n zachte penseelpunt hebben als die van Ohuhu, dus zoiets?
Laatst die van Ohuhu geprobeerd bij een nichtje, zo bijzonder dat die stiften zo netjes kleuren zonder duidelijke strepen achter te laten. Doen die van Action dat ook zo mooi?
Yes! Precies. Heb zelf nog nooit een Ohuhu gebruikt, dus ik durf niets te zeggen over het kwaliteitsverschil. Maar de brush-kant van Action is inderdaad zacht. En werkt echt heel fijn en nauwkeurig, zonder strepen.
Er zijn verschillende sets te koop. 1 online, dat is de grote set met 180 markers. En in de winkel heb je setjes van 4, 12 en 30. Dus misschien handig om het mee te proberen. Dat heb ik ook gedaan.
Ah dank voor de bevestiging! Goed om te weten, ik ga ze checken bij Action!
Mijn dochter kleurt graag en ik heb het ook een tijdje gedaan. Het lijkt me een leuke activiteit om in het najaar samen weer op te pakken op regenachtige dagen.
Ik heb allemaal waterverf spullen besteld dus hoop hier ook binnenkort weer te posten. Is niet helemaal kleuren maar toch
Leuk.
Ik ben benieuwd.
Uit het boek: Circle of life deze kleurplaat gisteren afgemaakt.
Wel veel priegeldingen om te kleuren.
Op naar de volgende.
Ik had eerst markers van de action en nu die van Ohuhu en ik vind het niet met elkaar te vergelijken. Ik dacht dat het verschil wel mee zou vallen, maar de Ohuhu markers kleuren zoveel netter en zijn vrijwel streeploos. Laat mijn action markers sinds ik die van Ohuhu heb nu ook eigenlijk links liggen, terwijl ik dat best zonde vind.
Had jij ook de Brush tips i.p.v. de Fine tips van de Action? Ik heb eigenlijk (naar mijn zin) niet zoveel last van strepen.
Ben benieuwd hoe dat verschil voor jou is, wanneer je ze hebt getest @FrauHelga.
Al verwacht ik ook wel dat er veel verschil in zit met het prijsverschil tussen €0,15 en €0,75 per marker.
@Juuldie Inmiddels heb ik zowel Ohuhu als de Decotime Twinmarkers van Action kunnen testen!
Van Action heb ik deze set met 170 markers getest, en van Ohuhu heb ik deze set van 104 markers getest.
Ik merk wel iets van een kwaliteitsverschil: die van Ohuhu kleuren nèt iets zachter en glijden net wat fijner over het papier.
De Action markers lijken ook wat heftiger te vloeien. Nu is dat voor mij geen probleem want ik heb enkel kleurboekjes in de easy/bold/cute-categorie, en die tekeningen hebben over het algemeen dikke lijnen. Maar als je kleurplaten maakt met dunnere lijntjes dan zou dit misschien een probleem kunnen zijn.
Hoewel de Ohuhu-markers net wat luxer aanvoelen dan die van Action, vind ik de Action-markers absoluut de moeite waard. Het verschil is namelijk naar mijn mening niet heel groot. Als je met de Action-markers de randen van wat je kleurt, steeds nat houdt, strepen die ook niet/nauwelijks. Net als die van Ohuhu. En voor minder geld heb je meer kleurtjes.
Deze heb ik gekleurd met de Action-markers:
Boekje: klik.
Dat wat op vlekken lijkt is eigenlijk de print van de volgende bladzij, maar het papier schijnt een beetje door. Om die reden kleur ik ook met een onderleggertje er achter, zodat de kleuren niet doordrukken op de volgende pagina.
Binnenkort komt er een XXXL-set uit van Action met daarin alle 300 gekleurde Decotime-markers, daarin ontbreken als het goed is enkel wat grijstinten. Die gaat op de verlanglijst.
Ik vind de brush-punten van zowel Ohuhu als Action echt heel fijn om te kleuren, veel fijner dan normale stiftpunten.
Oh en ik heb een fijn Youtube-kanaal gevonden van een Nederlandse, zij maakt gezellige video’s over kleuren, stiften en laat leuke dingen zien!
https://www.youtube.com/@Happycolorss