Kleuren voor volwassenen

Thanks voor de uitgebreide review.

Hoe weet je dat die grote set eraan komt?! Ik zag dat ze er eerder eentje hadden, vond het al balen dat die niet meer te koop was. Klinkt echt fantastich!

Ik heb trouwens voor de review van de Action markers ook naar haar kanaal gekeken.

2 likes

Ik klikte op een oud linkje van Happy colorss en zag toen staan dat deze set opnieuw verwacht wordt!

https://shop.action.com/nl-nl/p/8717438476773/decotime-twinmarkers-xxxl-set-300-stuks

Prijs staat er nog niet bij maar ik ga uit van ongeveer 80 euro exclusief verzendkosten, met die van vorig jaar in het achterhoofd.

6 likes

Ik hou zo ontzettend van jouw reviews en ervaringen, over welk onderwerp dan ook :heart:

7 likes

Ohhh deze ga ik sowieso kopen :heart_eyes: Ik had voorheen de markers van action met fine tip. Nu een aantal weken de grote set waar een brush tip in zit en vind dat zoveel fijner kleuren.

3 likes

Ben ik dan de enige die echt geen hele kleine vlakjes kan kleuren met zo’n punt? :joy: ik voel me motorisch onhandig

2 likes

Haha, awww wat lief. :heart:

@Pepernoot Ik heb de datum al in mijn agenda gezet. :rofl: Die brushtips vind ik heel fijn inderdaad.

@Hippe_kikker Denk ik niet hoor, volgens mij zijn die brushtips niet heel geschikt voor kleine vlakjes. Dan denk ik dat je snel buiten de lijntjes kleurt want ze vloeien enorm.

3 likes

Neee, maar de ene kant is een brush tip en de andere kant is een fine tip! Dus je kan daarmee alsnog de kleine vakjes kleuren.

2 likes

Wauw, met welk materiaal doe je dit? Stiften? En welk merk dan? Zo mooi!

Dank je.
Ik gebruik nooit stiften om te kleuren.
Het is gekleurd met Prismacolor kleurpotloden.

2 likes

Oooh ik krijg nooit zo’n mooi resultaat met potloden, altijd streperig en niet zo intens, maar ik heb ook geen prismacolor potloden. Omdat andere potloden altijd tegenvallen durf ik het niet aan, misschien ben ik er gewoon niet handig genoeg voor :smiley:

Oh, dat kun je echt wel. Ik ben ook begonnen met “gewone” kleurpotloden.
Heb veel youtube-filmpjes gekeken en veel geoefend.
Heb ook hier op het forum veel geleerd van mensen die prachtig kunnen kleuren.
Ondertussen heb ik veel kleurboeken en heel veel kleurpotloden. Naast Prismacolor-potloden heb ik ook nog de polychromos-potloden van Faber Castell.
Na een tijd niet meer gekleurd te hebben ben ik sinds kort weer begonnen.
En ik vind het weer helemaal leuk om te doen.

5 likes

Ik heb ook weer helemaal zin om het kleuren op te pakken. Heb naar aanleiding van de review(s) hierboven (thanks @FrauHelga) de set van de Action besteld.
Ik kleurde nu altijd nog met een uitgebreide set “gewone” Stabilo stiften, dus ben heel benieuwd hoe dit me gaat bevallen!

4 likes

Leuk dat er weer zoveel het kleuren hebben opgepakt.
Laat vooral je resultaat hier zien, dan worden nog meer mensen enthousiast.

2 likes

Ik heb afgelopen weekend zoveel gekleurd met de Action-stiften en vind ze zo fijn! Heb nu zelfs een lichte voorkeur voor die van Action.

2 likes

Ben ik helemaal blij dat ik die besteld heb! Zo nieuwsgierig naar.
Heb dat boekje wat jij linkte ook besteld, lijkt me heel leuk om zulk soort boekjes ook eens uit te proberen. En krijg zo langzaamaan ook zin in de herfst :orange_heart:

1 like

Ze vloeien heel fijn, je hoeft minder ‘hard’ te werken dan met een potlood of gewone stift, en dat vind ik prettig. En die kleinere boekjes zijn echt leuk inderdaad! Kleurplaten duren niet al te lang en je komt meteen in herfststemming, haha.

3 likes

Ik heb ook een tijd veel gekleurd en heb dit topic veel gevolgd. Misschien toch maar weer eens beginnen.

1 like

https://www.amazon.nl/s?i=stripbooks&rh=p_27%3ACoco+Wyo&ref=dp_byline_sr_book_1

Voor de mensen die ook op zoek waren naar die boekjes met ‘simpele’ kleurplaten!

6 likes

Ah dit was precies wat ik zocht, dankjewel!
Ik ga binnenkort ook weer eens wat stiften aanschaffen en hoop dan weer wat meer te gaan kleuren

1 like

Ik kan ze 100% aanraden!

Niet dat ik nog super veel gekleurd heb maar de platen zijn super leuk!

10 likes