Kleuren voor volwassenen

Ik heb de stiften ook besteld :face_with_hand_over_mouth: zag dat ik ze door elkaar haalde met andere stiften die echt een fineliner pen punt hebben waar je dus niets anders mee kunt dan krassen.

Nu nog een leuk boekje bestellen!

3 likes

Ik heb van deze de tiny landscapes, ook erg leuk.
Zie dat er ook een schattige is voor kerst.

https://www.amazon.nl/s?i=stripbooks&rh=p_27%3AJulianne+Colors&ref=dp_byline_sr_book_1

4 likes

Wat een superleuke boeken! Wil ze allemaal wel hebben :grin: Krijg nu ook weer helemaal zin om te gaan kleuren.

Oeh jullie hebben me aangestoken! Ik vind kleuren leuk, maar met potloden wil ik het te precies en mooi maken en is het niet ontspannen. Dus ik neig ook naar het kopen van stiften en zo’n simpel kleurboek

Die decotime stiften zijn alcoholmarkers toch? trekken die niet leeg op normaal papier? (Ik dacht dat je daar altijd speciaal papier voor nodig had)

2 likes

Het zijn inderdaad alcoholmarkers en ze vloeien behoorlijk. Op normaal papier drukt dat door, daarom gebruik ik er een onderleggertje bij. Dat kan in de vorm van dik karton of een insteekhoesje of zo.
Hoe snel ze leeg gaan durf ik niet te zeggen omdat ik ze daarvoor te kort heb, maar met een onderleggertje en een kleurboek zoals uit bovenstaande linkjes, kan je prima kleuren. :smiley:

Ik vind deze kleur-opleving op het forum ook echt heel gezellig en leuk. :heart:

7 likes

Ik heb er ook nog 2 bij besteld, echt te leuk! Had alleen maar jaren oude boeken waar ik al het leuke al uit had gebruikt. Nu weer lekker een frisse start met nieuwe boekjes en nieuwe stiften.
Als het goed is komen ze morgen binnen :crossed_fingers:t3:

2 likes

Welke heb jij besteld? Ik vind ze allemaal leuk. Kan geen keuze maken, haha

2 likes

Had eerst deze besteld:
https://www.amazon.nl/dp/B0D7VQXH9Y/ref=pe_28126711_487805961_TE_item

En later nog deze 3 erbij:
https://www.amazon.nl/dp/B0D9TG2LW6/ref=pe_28126711_487805961_TE_item_image

https://www.amazon.nl/dp/B0D5HVSW5T/ref=pe_28126711_487805961_TE_item_image

https://www.amazon.nl/dp/B0DBYV1DMD/ref=pe_28126711_487805961_TE_item

Ik kon dus duidelijk ook niet kiezen, haha. Kan voorlopig vooruit!

2 likes

Begonnen met een nieuwe tekening. Na een uurtje ging mijn hand pijn doen dus maar weer gestopt. Ik blijf het wel heel moeilijk vinden om kleurtjes te kiezen.

9 likes

Voor de mensen die net zo’n korte spanningsboog hebben als ik hebben ze bij action kleine kleurboekjes voor 44 cent!

6 likes

M’n stiften zijn binnen :yellow_heart:!
Kreeg wel een complete error toen ik ‘m open maakte, want echt alle kleuren zaten helemaal door elkaar. Dus dat eerst even een beetje beter gemaakt net.

16 likes

Haha ja dat heb ik ook gedaan! Met al die kleuren door elkaar verloor ik het overzicht.

3 likes

Even snel uitgeprobeerd, wat kleurt dit HEERLIJK! Wil nooit meer andere stiften nu, haha.

Las wel ergens dat ze snel op kunnen gaan. Ervaren jullie dat ook?

10 likes

Heb ik ook gelezen en gehoord, maar nog niet ondervonden omdat ik ze nog niet zo lang gebruik.
Wel heb ik bij Action in de winkel zelf nog wat losse setjes gekocht voor 2€ zoveel met de kleurtjes die ik vaak gebruik (oranje / bruin / geel vanwege herfstthema) en roze / paars voor mijn dochter. Dan komen we niet zonder te zitten voorlopig, haha.

Deze heb je heel leuk gekleurd zeg. Ik heb totaal geen gevoel voor schaduw / licht en kan ook niet goed blenden. Hopelijk komt dat nog en is dat iets wat beter wordt als ik het vaker doe.

3 likes

Oh wauw gewoon geen strepen enzo!?

3 likes

Wat mooi! Is dit met een set van de action?

1 like

@FrauHelga
Slim om die extra setjes erbij te kopen! Zag ze vandaag ook liggen. Geen idee of ze in het vaste assortiment zitten. Ik hoop het!
Blenden moet ik ook nog leren en mee gaan oefenen. Leuk! Zeker met de herfst op komst nu, lange avonden om hiermee bezig te zijn.

@Clancy
Ze zijn echt bijna streeploos inderdaad, stift zo fijn! Alleen als je niet gelijk in 1x door gaat krijg je strepen en zie je waar je gebleven bent.

@Veertje
Dit is inderdaad de set van 170 stuks van de Action die hierboven ergens gelinkt wordt. Ik ben er heel blij mee tot nu toe!

4 likes

Ik denk dat we onze eerste lege stift hebben. :rofl: Maar mijn dochter en ik hebben dan ook echt veel gekleurd. Ze is gek op rood en de favoriete kleur rood (10) begint te haperen. Die kleur is veel gebruikt dus ik vind het niet heel gek. Hij is ook voor flinke oppervlakken gebruikt.

Op mijn telefoon hou ik vanaf nu een lijstje bij van de favoriete nummers, mocht ik dan een keer toevallig tegen een setje aanlopen waar die in zit, dan vul ik hem aan.

Helemaal kleur enthousiast door jullie! Deze besteld! Leuk!

En snelle kleurplaat van deze week

6 likes

Klinkt vrij logisch dan inderdaad!
Had op YouTube een video gevonden waar getipt werd om de stift dan nog even met de smalle punt naar beneden neer te zetten en dan schijn je die kant nog wel even te kunnen gebruiken. Geen idee of het werkt, maar misschien het proberen waard.

Slim van dat lijstje, ga ik onthouden.

Heb net m’n andere kleurboeken binnen gekregen en ze zijn zo leuk :heart_eyes:, vooral Little Corners.

6 likes