Man ik heb het onderschat hoe moeilijk ik het al vind om die 170 kleuren te sorteren heb nu een soort van op kleur gerangschikt.
Ik heb een swatch papier gemaakt in excel en dat ga ik eerst doen. Verder de fuzzy higge cute and cozy besteld
Man ik heb het onderschat hoe moeilijk ik het al vind om die 170 kleuren te sorteren heb nu een soort van op kleur gerangschikt.
Ik heb een swatch papier gemaakt in excel en dat ga ik eerst doen. Verder de fuzzy higge cute and cozy besteld
Ik wil dus ook echt die cozy kleurboeken met alcohol markers, maar ik ben echt al een godsvermogen kwijt aan mijn disney kleurboeken met tooli-art stiften … dit topic helpt er niet echt bij ook omg
Omg dit ziet er zo satisfying uit. Heb al genoeg markers van andere merken dus mag echt niet kopen maar zo mooi die hele range aan kleuren.
Oehh ik werd op dit topic gewezen nadat ik in het WJEKW foto topic iets deelde over mijn impulsaankopen: 170 twin markers van Action en bold & easy kleurboekjes. Soms heb ik zin in gepriegel maar bijna altijd zijn die kleurplaten voor volwassenen zo ingewikkeld en aangezien mijn werk ook al creatief is wil ik soms gewoon niet teveel hoeven nadenken.
Heb nu twee kleurplaten gedaan, eentje via internet geprint en eentje in een van die boekjes. Zo chill!
Oh huh waarom is die bovenste op z’n kop?
Eens! En vind het ook fijn dat je dan makkelijker gelijk een kleurplaat af kan maken en er niet avonden achter elkaar mee bezig bent. Echt leuk voor de afwisseling!
Wat een leuke tip! Ik heb 3 boekjes gekocht met een basissetje van 30 stiften. Net mijn eerste kleurplaat(je) gemaakt:
Ik was vandaag in de action heb wat van die Twinmarkers voor een euro en zn setje met zn houder meegenomen en ik vind ze echt net zo fijn werken als die Ohuhuh! Wilde eerst met een klein setje testen, denk dat ik de grote set ook ga bestellen!
Dit moet ik ook echt nog doen! Zit nu elke keer te testen op een blaadje ernaast, maar zonde natuurlijk.
Die kleuren op de doppen komen ook totaal niet overeen.
Mocht je een printer hebben; pinterest heeft van die ‘marker swatches’ , kan je ze printen en inkleuren!
Heb net deze gemaakt. Vind ‘m eigenlijk niet zo mooi en niet zo goed gelukt, maar dacht deel ‘m toch in het kader van “het hoeft niet perfect”.
En @Clancy, thanks! Dat wist ik niet. Ik ga eens kijken!
ooo ik vind hem wel heel tof met die overvloei van kleuren! Ging dat makkelijk met die markers?
Ik heb een printer met kopieer functie, dus ik doe nu echt eerst een copy maken en als het bevalt doe ik het in mijn kleurboek. Verder geen druk op mezelf hoor
Haha nee en soms zijn de namen of echt heel erg niet-passend bij de kleur. Maargoed nu kan ik deze er iig naast houden.
Ik vind je kleurplaat wel leuk!
Hoe dichter de kleuren bij elkaar liggen, hoe mooier en hoe makkelijker het gaat vind ik. Daar moet ik dus nog een beetje mee oefenen.
Gelukkig zijn dit hele goedkope kleurboeken van Amazon, kan het perfecte daardoor wel wat meer loslaten.
Ik vind hem ook leuk geworden!
Ik vind hem leuk en ook knap hoe je schaduw gebruikt en kleuren laat overlopen. Zou ik zelf niet opgekomen zijn!
En hij is af. Vond de kleur van de grond nog wel lastig te bepalen maar uiteindelijk voor lichtgroen gekozen. Heb wel bedacht gewoon te beginnen met iets waarvan ik weet welke kleur ik wil doen en op het einde pas de stukken die ik lastig vind. En uiteindelijk nog best oké geworden.
En twijfel of ik ook die simpele boekjes en de action stiften ga aanschaffen. Vind ik eigenlijk toch ook wel heel leuk.
Heel mooi gedaan zeg! Ik neem mijn boeken + stiften mee als ik binnenkort op vakantie ga.
Druk jij hard met je potloden of niet? De kleuren zijn zó intents, echt prachtig.