Kleuren voor volwassenen

Nee, ik druk niet hard met mijn kleurpotloden. Wel gebruik ik meerdere kleuren over elkaar heen en laat ze steeds iets verder uitlopen. Bij de bloemen bv. gebruik ik wel 6/7 kleuren.
Prismacolor potloden geven ook wel een intense kleur.

5 likes

Ik zit weer zo te genieten van jullie platen! En de opleving van dit topic. Het is echt lang geleden dat ik hier iets gedeeld heb. Ben nu ook meer op de iPad aan het tekenen voor mn webshop, waardoor ik m’n kleurtjes en kleurboeken al maanden niet heb aangeraakt.

Uiteraard wil ik nu ook de twinmarkers van de action (heb er enkel een setje groen en paars van gekocht jaren terug) en die super schattige kleurboekjes. Maar ben bang dat het dan weer ongebruikt in de kast terecht komt… Misschien moet ik op de iPad maar een kleurplaat gaan tekenen voor volwassenen :joy:

4 likes

Het helpt door met laagjes te werken. Dus meerdere keren over hetzelfde stukje kleuren maakt de kleur intenser

2 likes

Heel erg mooi :yellow_heart:!

Ik neem m’n kleurboek en stiften zeker mee op vakantie, maak er dan altijd nog meer tijd voor dan thuis. Zit elke avond dan heerlijk aan tafel te kleuren.

1 like

Leuk dat jij er ook weer bent. Van jou heb ik veel geleerd met het kleuren.
Zou heel leuk zijn als jij een kleurplaat zou tekenen.

2 likes

Wat lief! Helemaal wederzijds! Ik begin langzaam ideeën te krijgen voor een FF kleurplaat :joy:

4 likes

Ohhh wat fijn dat dit topic weer leeft! :smiling_face_with_three_hearts:
Zo leuk om al jullie prachtige platen te zien.
Hier sinds de verhuizing (1,5 jaar geleden, oeps) zit alles nog in dozen op zolder maar het kriebelt wel als ik dit zo zie! Misschien toch maar eens het uitpakken en kleuren op de momenten dat de baby slaapt :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Oh wauw, volgens mij moet je daar dan ook heel veel geduld voor hebben. Knap hoor.

2 likes

Ik heb het ook volledig te pakken 🥹🥰

19 likes

Gewoon doen. Leuk dat jij er ook weer bent.

1 like

Ik ben ook weer aangestoken door het topic haha! Ik ga vannacht op vakantie dus kijken hoe ver ik vandaag nog kom, maar k ga het niet allemaal in m’n koffer proppen

23 likes

Wauw, is dit met stift of potlood?

1 like

Met potlood! Meeste kleur ik met polychromos van Faber castell, maar er zitten ook wat goedkopere van bruynzeel en faber castell tussen

Oke even domme vraag haha… kleur je dan eerst het geheel met de lichtste kleur en daarna steeds andere kleuren erover?

2 likes

Haha geen domme vraag hoor! Nee eigenlijk juist andersom, eerst donkere kleuren waar ik het accent wil hebben en dan steeds wat lichter

@zonderslaap kan zometeen wel even een stukje stap voor stap op de foto zetten hoe ik het opbouw als je het wil zien?

3 likes

O wauw is dat een disney boek op nummer?

1 like

Leuk, jij ook terug.
In maart komt er weer een heel nieuw boek van Kerby Rosanes uit.
Ik ben benieuwd.
Het zou geen combinatie van zijn andere boeken worden.

2 likes

Klopt, er zijn heel veel delen van! (Ik heb ze van Amazon)

1 like
De eerste schets 😂

Suggesties voor toevoegingen zijn welkom

17 likes

De bloemen misschien dahlia’s van maken daar is iedereen wild van :yum:. Heel leuk!!

4 likes