Dank je!!
Jaaaa heel graag!! Ik ben een beetje een noob nog (en heb nu ook niet echt goede potloden liggen).
Heel leuk!!
Wat een leuk idee om zelf een kleurplaat te tekenen!
Och wat geweldig!
Ahh, super leuk jullie enthousiasme!
Toch nog even hulp nodigâŠ
- Thee (er komt een theezakje in de mok)
- Koffie (mok blijft zoals hij is)
- Anders, nlâŠ
0 stemmers
- Dag
- Nacht
0 stemmers
Hoewel ik een avondmens ben, toch maar voor dag gegaan omdat ik meer lichte tinten blauw heb dan donkere.
Ik vind hem nu al zo leuk! En echt bewondering dat je dit kan.
Haha uit praktisch oogpunt stemmen is natuurlijk prima! En bedankt voor je compliment.
Stiekem mis ik nog wel een dode cavia. Maar ik vind hem echt tof!
Hahahah ik ga er over nadenken
Hahaha of een veenmol ergens in een hoekje verstopt.
Oke, cavia vragenâŠ
- Is dood
- Is doder
- Slaapt
- Kan alles zijn
- Moet er uit
0 stemmers
Misschien ook ergens een vieze vlek op het gordijn? i.v.m. âhoe vaak was jij je gordijnen?â
En een halve kaassouflé op het bureau.
Nee hij is echt leuk! Kunnen we straks als ie af is allemaal inkleuren en delen.
Hahaha ja hebt helemaal gelijk. Heb wel het idee dat ik mân cosy kleurplaat verpest door alle forum toevoegingen ik zal een versie voor insiders maken en eentje voor de rest.
Sorry als dit al een keer gevraagd is maar begrijp ik dat je dit soort kleurplaten vaker maakt en ze ook verkoopt? En zo ja waar kunnen we ze kopen (als het is toegestaan om een linkje te delen)?
Maak je dit dan op je iPad?
Heb er echt bewondering voor, ik heb altijd interesse in kleuren, tekenen en schilderen gehad maar mijn talenten liggen daar helaas niet. Daarom des te meer respect voor artiesten die echt een eigen stijl hebben en met hun talenten hun geld verdienen.
Ik zie de laatste tijd helaas best wel veel AI en Chinese kopieën opduiken en support liever artiesten en kunstenaars die er hard voor werken.
Aww super lief! Antwoord even in spoiler, want misschien klein beetje off topic.
Ik heb een hele poos terug hier gedeeld dat ik alfabet kaarten aan het tekenen was. Voor kinderen, om de schrijfletters te leren. Er was toen super veel interesse dus heb ik die kaarten ook echt laten drukken en aan veel mensen via hier verkocht.
Daardoor ben ik een insta begonnen. -bewerkt door moderator. Via daar verkoop ik speelkits binnen een bepaald thema voor sensorisch spel, waarbij ik ook een soort âwerkbladen/kleurplatenâ maak. Ik teken dus vaker kleurplaten voor kinderen, nog niet eerder voor volwassenen.
Mocht ik iets voor je kunnen maken, of je ergens mee kunnen helpen, kun je het beste via Instagram of DM hier contact opnemen!
Misschien een kruisje als oog dat t iets duidelijker is dat ie dood is?
Oke, klaar? Ik ga hard nadenken of ik nog iets mis. Er zijn misschien nog wat lege plekjes?
Ik heb een mini landschapje getekend door het raam, maar door te kleuren kun je zelf kiezen of het dag of nacht is.
@Whoopdidoo ik heb het nu maar zo gelaten, want dan kun je ook denken dat hij schattig aan het slapen is
@Lakshmana heb nog geen veenmol verstopt, even denken of en waar dan
Als ik klaar ben zorg ik dat iedereen âm kan downloaden die interesse heeft.