Kleuren voor volwassenen

Hahaha ik vind die cavia heel grappig, maar de plaat denk ik leuker zonder. Knap gemaakt! Door jou wil ik ook weer verder met het leren omgaan met dat programma. Ik heb tot nu toe alleen nog wat gespeeld met die brushes en wat dingen overtrekken.

Ik heb trouwens ook de stiften van de Action en een kleurboek van Coco Wyo gekocht. Ben er erg blij mee! Ik moet nog wel even wennen aan hoeveel die stiften vloeien haha.

3 likes

Ik heb ook de stiften van Ohuhu besteld en wat een verschil! Deze blenden zoveel mooier en geen “wolkjes” effect

12 likes

Ik moet de boodschappen bestellen en allemaal andere klusjes doen nu m’n zoontje ligt te slapen, maar wil eigenlijk ook gewoon even kleuren.

@DelilahBard Heel leuk geworden :yellow_heart:

5 likes

Super leuk geworden! Bedoel je dat de Ohuhu markers zoveel fijner zijn als die van de Action?

En @fullmoon dank je wel!!

En @pastelzwart, ik merk ook echt dat ik steeds beter weet hoe het werkt nu ik er veel mee teken! Het wordt daardoor ook echt steeds leuker. En heb ook een versie zonder cavia en vieze gordijnen :joy:

Heb ook nog maar een lambrisering toegevoegd.

En moet nu echt naar een werkafspraak :sweat_smile:

27 likes

Deze is echt mooi en leuk om te kleuren.
Knap dat je dat kunt. Dat kan ik dus echt niet.

1 like

Nee, die van de Action zijn ook goed. Ik heb wel een voorkeur voor die van Ohuhu. De vorige set die ik had van van bol.com (gogogood geloof ik). Niet echt een aanrader.

1 like

Ohhh deze versie vind ik echt prachtig! Deze kan zo in zo’n easy / bold / cozy boekje.

2 likes

Ga ik doen! Wel pas over 2 weken ofzo, zit nu in Griekenland haha

2 likes

Even de herfst afdwingen.

14 likes

Oke, voor de liefhebbers… via onderstaande link kun je de kleurplaat downloaden.

De FF kleuren kleurplaat - insiders versie

De FF kleuren kleurplaat - cosy versie

37 likes

Geweldig! Ik ga voor de cozy versie. Moet nog even wachten tot ik ergens kan printen maar binnenkort hoop ik hem te kunnen kleuren. :heart_eyes:

4 likes

Merci hiervoor. Vind het echt leuk!

1 like

Heel leuk! Ik ga morgen even printen.

2 likes

Blij!
Iemand op MP verkocht haar dubbele, ongebruikte stiften (van Action). Bijna 70 stuks voor €7,50. :partying_face:
Allemaal kleurtjes die ik gebruik, inclusief de kleur die bijna op is. Dochter en ik kunnen voorlopig vooruit.

18 likes

Zullen we dan straks allemaal onze ingekleurde FF plaat hier delen?

9 likes

Bedankt voor jullie leuke reacties @FrauHelga, @Flopsyunicorn @pastelzwart :heart:

En nu ga ik ‘m zelf denk ik ook maar uitprinten en kleuren vanavond :joy:

4 likes

Heel erg leuk.
Ik ga ook voor de cozyversie.
Alleen duurt het nog wel even voor hem kan printen en kleuren i.v.m vakantie.
Heel erg bedankt.

2 likes

Ik heb beide versies geprint op een papier, ben nu de cosy versie aan het kleuren. En moet eerlijk zeggen dat ik het leuker vind om andermans platen te kleuren dan die van mezelf :joy: heb er de afgelopen dagen al zo bovenop gezeten, ben ‘m eigenlijk zat… En dan kleur ik met de crayola supertips, die dan weer echt niet zo mooi zijn als alcohol markers. :sweat_smile: Jullie kunnen dit vast beter!

11 likes

Echt heel erg leuk geworden, dankjewel! Ik heb de cosy versie gedownload en ga ‘m ook binnenkort inkleuren.

3 likes

Mix van de ohuhuh markers en action markers. Moet alleen met de grote vlakken echt nog leren om gaan om dat ‘snel’ te doen. Toevallig beide action markers maar daar ligt het niet aan

8 likes