Dit heb ik ook! Echt van die lelijke indrooglijnen
Sorry nu klinkt het alsof ik dat over jouw plaat zeg ik bedoel over die van mezelf
Dit heb ik ook! Echt van die lelijke indrooglijnen
Sorry nu klinkt het alsof ik dat over jouw plaat zeg ik bedoel over die van mezelf
Haha ja ik vind het zelf ook lelijk!
Die van de action geven trouwens zooveel kleur dat ik soms echt moet oppassen rond de randjes. Alsof het papier het volledig opslurpt
Ja ik heb dit ook, vooral met die Action markers! Tips anyone om hoe dit te voorkomen?
Ben nog geen enkele keer echt tevreden geweest sinds ik die markers gebruik. Vind het wel heerlijk werken maar qua resultaat echt meh bij mij.
Ik zag laatst op tiktok dat die naad ontstaat omdat je dan over droge stift heen gaat. Dus erover heen voordat het opdroogd. Ik zal even kijken of ik desbetreffende tiktok kan vinden.
Dank voor het delen van het filmpje, ze brengt het mooi en duidelijk in beeld.
Dit is inderdaad ook hoe ik het inmiddels doe! Soms word ik best nerveus als het een groot oppervlak is zoals de lucht of zo, maar als je steeds over het papier hopt en alle randjes nat houdt, is het meestal wel te doen.
Ik vond deze zo leuk! Heb momenteel alleen 10 kleuren watermarkers van action dus blenden was niet heel erg een optie.
Leuk account! Ben d’r gaan volgen, goede tips.
Toch wat alcoholmarkers gemaakt. Vind het super leuk om te doen, helemaal fan. Moet nog wel oefenen met blenden.
M’n eerste kleurplaat van deze vakantie, blij dat ik alles meegenomen heb. Vind het zo leuk om te doen, vooral omdat je een kleurplaat nu makkelijker in 1x af kan maken.
Heeft iemand al eens een kleurplaat op marker papier proberen af te drukken en ging dat goed? Ik wil de kleurplaat van @DelilahBard daar op proberen af te drukken
Ik ga het gewoon proberen. Ik heb wel alleen een laserprinter tot mijn beschikking maar je zou zeggen dat dit helemaal moet lukken als inktjet ook kan!
Ah dit kleurboek heb ik ook. Is zo leuk!
Ik weet niet waarom maar ik vind die kleurplaten zo komisch. Deze komt uit 'little spooky ’ van coco wyo
Potverdikkie nu moest ik dit boek ook bestellen. En nog een andere
En nog een andere
Onderste is niet helemaal zoals ik wilde maar ik probeer m’n perfectionisme los te laten. Straks ff kijken of ik de plaat van @DelilahBard kan printen!
Leuk!! En ik vind deze echt helemaal goed gelukt en schattig!
Och welk boekje is dit? Mijn dochter zou dit geweldig vinden