Die met de diertjes is fuzzy hygge!
Volgende opdracht is geen disclaimer bij je foto’s zetten!
Leuk gedaan
Allemaal leuk! De sinaasappeltjes (druifjes) zijn echt heel mooi gedaan.
Nog 2 boeken erbij besteld, had vooral ook zin om wat extra platen met patroontjes te hebben.
En deze net gemaakt (nu nog even een zomerse kleurplaat):
Maken jullie deze met die alcoholmarkers van action?
Ik wil ook deze boeken bestellen, maar op een kleurplaat van mn zoontje drukten ze zo erg door dat je niks meer kan met de kleurplaat op de achterkant. Is dat in deze ook zo?
Deze kleurboeken zijn enkelzijdig bedrukt! Als je een papiertje of een plastic hoesje eronder legt drukt het ook niet door op de volgende plaat.
Mijn art shop tekening komt ook uit day bovenste kleurboek
Dankje! Snel bestellen dan maar
Klopt, met die van de Action. En inderdaad, geen kleurplaat op de achterkant dus dat is echt heel fijn!
Ik leg er ook nog een dikker papier/kartonnetje achter en daar drukt het dan ook nog heel erg op door. Dus dat is wel aan te raden!
Ik heb ook markers van de action maar ik vind ze zo droog kleuren, alsof de inkt bijna op is. Ook als ze net nieuw zijn. Herkenbaar? Ik vind kleuren wel leuk maar hier erger ik me dan heel erg aan.
Dit herken ik helemaal niet, ik vind die van de Action juist heel erg vloeien. Als ik daar een tijdje mee gekleurd heb vind ik die van Ohuhu juist wat droger voelen.
Heb je een slechte batch gehad of heb je het altijd?
Heb je die brush stiften die hier werden gedeeld laatst of van die stiften met zo’n beitelpunt? Die laatste vind ik soms ook wat droog kleuren, terwijl ik dat met die brush tip niet heb.
Nee met de brush tip. Ik denk dat ik dan een slechte batch heb. Is ook niet bij alle kleuren gelukkig. Maar ik twijfelde vandaag wel of ik die van Ohuhu maar moet kopen
Mijn kind heeft vandaag verklapt dat ik stiften krijg voor mijn verjaardag.
‘We hebben een cadeautje voor jou ingepakt mama’.
Ik; ‘oh wat leuk, dat moet wel een verrassing blijven hè’.
Hij: komt naar me toe en fluistert in m’n oor ‘stiften en een tekening’.
Zit al een tijdje te zeuren dat ik die action stiften en die cozi kleurplaten wil, hij heeft waarschijnlijk geluisterd
Ahh lief zeg
Ik heb deze gelpennen erbij gekocht om leuke accenten te kunnen aanbrengen. Heel benieuwd hoe dat zal zijn!
Niet alle kleuren zijn zo geworden als ik in gedachten had haha, misschien moet ik ook maar een swatchkaart maken. Ik mis een mooie (licht)roze, lichtbruin en wat diepe kleuren zoals donkerrood in die set van de Action, maar misschien valt dat mee als ik alles heb geswatcht.
Als research om te bepalen welk boekje ik wilde kopen heb ik heeeel veel foto’s en video’s op nsta bekeken en toen ik het boekje had ‘durfde’ ik bijna niet te beginnen omdat ik mezelf zo ging vergelijk met al die andere mensen. Zo stom. Herkent iemand dit? Nu ik alles weer vergeten ben is kleuren veel leuker haha. Ik wil gewoon kleuren ter ontspanning, niet per se voor de mooi.
Ik snap je volledig! Op Instagram zitten mensen die werkelijk kunstenaars zijn, echt goede kleurkeuzes maken en precies snappen hoe het zit met schaduwen en lichtinval etc. Ik begrijp dat gewoon niet en heb er geen gevoel voor.
Ook vind ik het lastig om me van tevoren voor te stellen of bepaalde kleuren werken met elkaar en dan is de uitkomst soms niet helemaal naar mijn zin. En dan ben ik bang om het ‘fout’ te doen. Onbewust legde ik mezelf extra druk op dus ik ben gestopt met het volgen van sommige Instagrammers. Mijn reden om te kleuren is ook om te ontspannen en door het alleen ‘goed’ te willen doen werd ik juist eerder nerveus dan ontspannen.
Uiteindelijk zijn het maar kleurboeken, ik ga de kleurplaten niet aan de muur hangen of zo. En als ik een fout maak is het vaak wel eentje waar ik iets van leer. En zo niet; jammer dan.
Dat gezegd hebbende; een swatchkaart maken is wel echt heel handig. Bij sommige stiften klopt de naam of kleur van de stift totaal niet met de inkt en dan check ik liever even de swatchkaart. Ik heb op deze pagina de swatchkaart van 150 vakjes gedownload, bij elk vakje het juiste nummer geschreven en toen al mijn Decotime markers van Action gebruikt om de vakjes in te kleuren. Het is even werk maar het is wel heel fijn als het gedaan is.
En ik denk dat we op ons eigen werk gewoon erg kritisch zijn. Jouw kleurplaat vind ik juist erg leuk gelukt!