Kleuren voor volwassenen

Ik herken het niet, maar zoek zelf ook geen voorbeelden op omdat het hele doel (ontspanning) inderdaad verdwijnt.
Ik ben toevallig dit weekend gaan kleuren omdat mijn hoofd te vol zit voor andere hobby’s. Laatste keer dat ik het heb gedaan was als kind, dus ik ging nu juist heel precies en met de ‘juiste’ kleuren aan de slag… Maar ik vond het daardoor echt mega saai (echt geen zin in eindeloos groene blaadjes) en daardoor totaal niet ontspannend haha.
Ik heb meteen een nieuwe gepakt, ben gewoon gaan doen wat in me op kwam en ondanks dat het niet mega netjes is maakt het me wel vrolijk nu die af is. Boeiend ook, is uiteindelijk maar een papiertje :woman_shrugging:t2:

8 likes

Ik mis ook echt bepaalde kleuren inderdaad bij de Action markers. Vooral lichte bruinen tinten inderdaad. En wat zachtere tinten roze/paars. Zitten veel van dezelfde kleuren in vind ik.

Haha oh fijn dat ik niet de enige ben. Ik vond deze kaarten ook nog, hier staan de namen en nummers al bij.

@Sax ja precies, gewoon pakken waar je zin in hebt is veel leuker! Vroeger heb ik als kind een keer een kleurwedstrijd gewonnen toen ik alles de ‘verkeerde’ kleur had gegeven (omdat ik de kleurplaat moest afmaken van m’n ouders en ik er geen zin meer in had haha).

@fullmoon jammer hè? Ik ga nu soms twee keer over een kleur heen zodat die kleur wat donker wordt en de lichtere kleur lichter lijkt. Maar er had inderdaad wel iets meer variatie in gemogen.

3 likes

Deze heb ik toevallig ook gekocht en vandaag ontvangen. Ben er heel blij mee. Hoe vind jij ze?

Ik moet ze nog testen, vanavond helaas geen tijd gehad. Hopelijk morgenavond!

Heb jij ze ook gebruikt om wat accenten mee aan te brengen? Of voor iets anders?

2 likes

Ja ik heb ze ook gebruikt om accenten mee aan te brengen. Ben ook blij dat er 3 in zitten want er is gelijk al 1 weggekaapt door mijn dochter. Zij vindt het ook helemaal geweldig om voor haar kleurplaten te gebruiken :smile:

2 likes

Ja eens! Ik heb drie setjes van 12 stuks gekocht laatst en daarvan zijn er al een stuk of 6 die niet goed werken. Ik dacht al dat het aan mij lag😅

1 like

Wat gek! Misschien zijn die kleinere setjes dan van een andere badge ofzo?

Ik heb de grote set online gekocht van 170 stuks en daar heb ik er geen last van.

1 like

Ik heb juist ook kleinere setjes (van 12 en 4), en geen last van droge stiften?

1 like

Vandaag komen wel mijn Ohuhu markers, heb de set van 216 besteld.

6 likes

Ah ik dacht dat dit aan mij lag! ik heb ook hier en daar twee keer met een kleur erover heen gegaan in de laatste kleurplaat wilde ik de kleur bereiken die een beetje op de dop zat. Als ik Ohuhu en Action naast elkaar houd dan zie je hier en daar wel wat kleur verschil, ohuhu lijkt dan wat meer voller te zijn.

ik kwam er van de week ook achter dat ik schijnbaar geen brush heb besteld van Ohuhu maar de finetip. echt handig weer :sweat_smile:

ik doe het ook voor het ontspannen maar ik vind het ook wel leuk om er het er dan leuk er uit te laten zien. Dat is wel herkenbaar!

4 likes

Een herfstige gemaakt net, voor het eerst met de witte gelpen erbij. Even oefenen nog, maar vind het wel heel leuk!

Niet helemaal tevreden over de bovenkant van het kraampje, maar m’n peuter zat druk naast me te kletsen en 100 vragen te stellen over z’n eigen kleurplaat, dus kon me niet heel goed concentreren haha.

19 likes

Heel tof!

1 like

@DelilahBard vond m heel leuk om te kleuren!!
Bedankt voor het maken :slight_smile:

29 likes

Screenshot 2024-09-17 174842

Zag deze net voorbij komen in de Kruidvat folder.
Er staat “dikke en dunne punt”. Beetje een vage omschrijving :sweat_smile:
Ga ze zelf niet kopen, maar wie weet is er iemand geïnteresseerd.

1 like

Ahh wat tof!! En wat is hij leuk geworden! :heart_eyes:
Heb je met alcohol markers gekleurd? Love de zwarte kat! En het paadje naar het huis :clap:t2: en de dark mode van het forum.
(Ik realiseer me nu wel dat de gordijnroede op een wattenstaafje lijkt :laughing:)

6 likes

Haha jaaaa ik heb m’n eigen kat nagemaakt. Klopt met de alcoholmarkers van de action met de brushtip.

2 likes

Ik zat te denken over die droge action markers, zou het niet kunnen dat ze de markers verticaal bewaars heben, en de inkt daardoor weggezakt is? Zag staan dat je ze horizontaal moet bewaren.

Zou kunnen maar de mijne waren net een dag oud. Maar ze stonden wel in het schap volgens mij…

1 like

Ja dacht inderdaad ook meer dat ze bij action zelf ze verkeerd hadden weggezet. Wat ik snap, het zijn een soort ‘staanders’ toch?

2 likes