Cocowyo heeft cia insta een link gedeeld met 40 gratis kleurplaten als dankjewel: Coco Wyo I 40 Digital Free Coloring Pages - Google Drive
Oh wat supertof van haar! Thanks voor het delen!
2 uurtjes wachten in het ziekenhuis, bijna af. Ik dacht day ik een andere kleur groen had gepakt voor de draak maar was helaas dezelfde kleur als diens schort.
Ik ga maandag op vakantie maar het wordt overal best regenachtig, vind ik niet perse erg want het was bewust een nazomer / herfst vakantie. Heb gister dit kleurboek gekocht om mee te nemen, had nog nooit zoiets gezien maar lijkt me wel leuk en eens even iets anders De bladeren zijn dus van een soort transparant papier
Wat leuk, nooit eerder gezien. Wil je een resultaat delen? Ben heel benieuwd ernaar
Zal ik doen!
Ik heb deze vanochtend gemaakt, niet helemaal tevreden met dat hartjes behangetje maar ik vond het zonder te bruin.
Vind hem echt heel schattig
Ik vind het behang ook juist heel leuk!!
Mooi gedaan hoor!
Heeft iemand het al kunnen printen? Ik probeerde het uit te printen maar het komt bij mij heel ieniemienie tevoorschijn. De settings staan gewoon goed dus snap er niets van
Heel erg mooi gedaan zo met het licht vanuit het raam!
Dat wil ik ook nog eens proberen, maar moet ik eerst nog wat meer oefenen denk ik. Lijkt me best lastig. Of viel het mee?
Het was de eerste keer voor mij en mn 3e kleurplaat sinds ik 10 was dus ik ben geen expert maar het was niet lastig. Gewoon geel omlijnen waar het licht wegkomt en daar dan omheen kleuren.
De Action XXL 300 twinmarkers staan online, voor €70 ex. verzendkosten.
Voor mij op dit moment helaas boven budget. En ik heb er ook wel genoeg🤓
Ik wilde net de link posten, had al een paar keer de pagina ververst vandaag maar toen was 'ie nog niet bestelbaar.
Mijn dochter is inmiddels verslingerd geraakt aan het kleuren en ik weet zeker dat ze zo blij gaat worden van deze grote set. Dus ik heb hem besteld. Ik vind het ook echt een leuke activiteit om samen te doen met haar in de avond.
@DelilahBard Ik heb al 2 pogingen gedaan je kleurplaat te maken maar het papier waarop ik heb geprint is te dun. Dus dan heb je zo ‘foutjes’ omdat de kleur makkelijk doorvloeit op een plek waar het niet hoort. Ik ga het binnenkort op dikker papier proberen!
Ik vind het echt zo leuk dat ik met deze kleurboekjes “even snel” tussendoor een kleurplaat kan maken.
Nou ik heb mijn stiften mogen uitpakken en ik kreeg er 3 kleurboekjes bij. Ben vandaag begonnen met een tekening natekenen, gezien ik het héél lastig vind om het helemaal zelf te bedenken (welke kleuren). Ik ben voor een eerste best tevreden.
Deze wel zelf bedacht.
genoten van deze tekening - heerlijk om te doen
Maria Trolle - Universum
Faber-Castell Polychromos
instagram: @colouring.do
Naar aanleiding van de link die in getagde bericht was gelinkt, maar je een proefabonnement moest afsluiten heb ik hem zelf gemaakt (niet helemaal hetzelfde) in paint. Ik ga even uitvogelen hoe ik hem kan delen en ik moet hem nog even afmaken, maar zal hem zodra het lukt in dit bericht editten.