Kleuren voor volwassenen

Ik wilde net de link posten, had al een paar keer de pagina ververst vandaag maar toen was 'ie nog niet bestelbaar. :sweat_smile:

Mijn dochter is inmiddels verslingerd geraakt aan het kleuren en ik weet zeker dat ze zo blij gaat worden van deze grote set. Dus ik heb hem besteld. Ik vind het ook echt een leuke activiteit om samen te doen met haar in de avond.

@DelilahBard Ik heb al 2 pogingen gedaan je kleurplaat te maken maar het papier waarop ik heb geprint is te dun. :smiling_face_with_tear: Dus dan heb je zo ‘foutjes’ omdat de kleur makkelijk doorvloeit op een plek waar het niet hoort. Ik ga het binnenkort op dikker papier proberen!

5 likes

Ik vind het echt zo leuk dat ik met deze kleurboekjes “even snel” tussendoor een kleurplaat kan maken.

18 likes

Nou ik heb mijn stiften mogen uitpakken en ik kreeg er 3 kleurboekjes bij. Ben vandaag begonnen met een tekening natekenen, gezien ik het héél lastig vind om het helemaal zelf te bedenken (welke kleuren). Ik ben voor een eerste best tevreden.

degene die ik aan het namaken ben

Deze wel zelf bedacht.

13 likes

genoten van deze tekening - heerlijk om te doen :smiling_face_with_three_hearts:

:green_book:Maria Trolle - Universum
:pencil2: Faber-Castell Polychromos

instagram: @colouring.do

15 likes

Naar aanleiding van de link die in getagde bericht was gelinkt, maar je een proefabonnement moest afsluiten heb ik hem zelf gemaakt (niet helemaal hetzelfde) in paint. Ik ga even uitvogelen hoe ik hem kan delen en ik moet hem nog even afmaken, maar zal hem zodra het lukt in dit bericht editten.

3 likes

Wow, wat goed! Het kan alleen nog makkelijker :eyes: Ik had nadat ik die van de link vond gezocht naar een gratis versie en als je googelt op ‘couleur nom decotime marker’ en dan deze link aanklikt, dan is ie gratis. Het lukt niet om de link te delen, vandaar.

3 likes

Haha nog beter. Ach ik heb 2 uurtjes tijdsverdrijf gehad :sweat_smile:

Edit: bij deze kunnen jullie deze dan doen.

2 likes

Niet perfect, maar mijn hoofd wordt zo lekker leeg door te kleuren!

18 likes

Ik wil heel graag beginnen met kleuren en een set van Ohuhu aanschaffen! Wie o wie kan me helpen met welke set ik het beste kan beginnen zodat ik het hele kleurenpalet heb zonder de 320 aan te schaffen? :rofl::pray:t3:

1 like

Ik zag daar laatst een tiktok over, zal hem even opzoeken.

TikTok - Make Your Day (t maakt me niet uit dat je mn gebruikersnaam ziet)

2 likes

Dit is echt een fijne uitleg! Goed om te weten wat je zou kunnen aanschaffen om geen dubbele te krijgen.

Heeft iemand wellicht nog een aanrader qua punt? Je hebt natuurlijk brush en fine, maar ook marker en brush. Wat werkt het prettigste met kleurboeken?

1 like

Ik ben zelf fan van brush, ik merk dat ik met de marker toch minder netjes kan werken en het vaak toch niet nodig is om grote oppervlaktes te kleuren.

2 likes

Als je gaat beginnen met kleuren, en eerst wil kijken of je het leuk vindt. Zou ik deze set van de Action aanraden:

https://shop.action.com/nl-nl/p/8717438476773/decotime-twinmarkers-xxxl-set-300-stuks

Dan heb je een heel groot pallet, voor een fractie van de Ohuhu prijs. Incl. brush tips. Mocht het dan niets voor je zijn, heb je in ieder geval geen honderden euro’s uitgegeven. Die van de Action werken voor mij persoonlijk perfect.

3 likes

Heb je al op marktplaats gekeken? Daar kan je ook wel eens een goede deal vinden.

1 like

300 markers om te kijken of je het leuk vindt :sob::sob::sob::sob::sob:

14 likes

Er bestaan ook kleinere setjes bij de Action, maar @sunflowers vroeg om een heel kleurenpallet. Vandaar mijn tip voor deze specifieke set.

3 likes

Bewaar je ze horizontaal? Zo niet, dan kan je dat nog proberen!

2 likes

Maar dit werkt dan toch ook? Waarom meteen zo veel? Serieuze vraag. Ik heb echt met verbazing zitten kijken naar hoe snel er miljoenen stiften worden aangeschaft in dit topic.

3 likes

Omdat dit soort stiften echt niet hetzelfde kleuren.

6 likes

Er zit idd wel vaak verschil tussen stiften maar je hebt ook vaak kleinere verpakkingen van andere merken. Dat is dan wel een optie als je net begint met kleuren want vaak zitten er genoeg kleuren in om mooie combinaties te maken. En het kan zinvol zijn om je te verdiepen in kleurtechniek, dan heb je ook minder kleuren nodig. Je hebt daar wel goede boeken voor!

2 likes